Pov Noa
Vandaag is de dag dat mijn ouders naar hier komen en eigenlijk ben ik wel een beetje zenuwachtig.
Ik voel Emma omdraaien " Hey My Mate! " " Heey, Sonshine! " zegt ze zachtjes met haar ochtend stem.
Wat is ze toch mooi! En helemaal van mij.
Ze lacht en staat op, pakt haar kleren en zwaait nog even naar mij voor ze in de badkamer gaat.
Als ze de deur op slot doet hoor ik ze lachen en haar lach is aanstekelijk dus ik lach mee.
Inees hoor ik haar hard AAUW schreeuwen, ik wacht geen seconde en trap de deur in.
Daar zit Emma over de wc, Ik voel aan haar en ze gloeit.
Owh nee ze is in haar heat.
Pov Emma
Haha ik vlucht zowat de badkamer in, AAAUW Nee he! Noa trapt de deur in Wow die heeft kracht! Maar daar gaat het niet om! ik heb nog altijd veel pijn! " Emma gaat het?!" Ik heb de drang om het matingsproces afteronden... " Noa wil je me vasthouden plz ? "Ik had gelezen in de boeken dat de heat komt doordat je je ' proces ' niet hebt afgerond binnen de week en dat de pijn minder is als je Mate je vastpak/zoent.
Hij knikt en geeft me een knuffel, ik druk mijn lippen op de zijne, eerst verstijfd hij maar daarna gaat hij volop mee. De pijn voel ik al bijna niet meer totdat hij zijn lippen van de mijne haalt en naar adem hapt.
Al snel rusten mijn benen op zijn heupen en liggen we in bed, ik trek mijn T-Shirt uit en hij de zijne maar voordat hij het doet vraagt hij nog lief : " Em? Weet je het zeker ? Ik bedoel je gaat niet genieten ! " Dat is waar Em, ik weet dat het moeilijk is maar hou je nog effe in tot morgen plz?! Ik knik en ga van hem af, de pijn schiet in mijn buik mijn armen gaan er langzaam naar toe , Noa ziet het en begint me te knuffelen...
' Ding Dong Ding Dong ' O Shit !
Pov Noa
" Em? Weet je het zeker ? Ik bedoel je gaat niet genieten ! ", vraag ik twijfelachtig in de hoop dat ze knik, want de eerste keer moet goed voelen en niet door een of andere ziekte!
Na overleg met haar wolf Lena, wat zo'n 20 seconde duurt knikt ze en gaat van me af. Ik zie dat ze naar haar buik grijpt en ik knuffel haar, ik voel haar ontspannen totdat...
' Ding Dong Ding Dong ! ' Owh nee mijn ouders, was ik helemaal vergeten...
Mijn T-Shirt ligt aan de andere kant, wat kan Emma hard gooien zeg, ik loop er naar toe en trek hem aan.
Cross naar beneden en doe zo fatsoenlijk open want ja ookal is het mijn vader, hij was ooit een Goede Alpha.
" Vader, moeder ", groet ik hen en maak een kleine buiging, net op dat moment komt Emma van de trap afgerold en dat bedoel ik letterlijk.
" Emma, gaat het ? " " J-Jah h-het -gaa-gaat ", ze wordt rood en zegt: " Sorry, dat was geen goede welkom... "
Ze maakt snel een buiging en mijn moeder zegt: " Maar Emmatje toch, dat kan iedereen overkomen wat zien je er trouwelijk goed uit zeg ! " " Dank u wel, u mag er ook zijn en u natuurlijk ook " zegt ze wijzend naar mijn vader.
" Goh, bedankt Emma ! " zegen ze allebei in koor, we lopen verder naar de eetzaal en ik maak pasta klaar samen met Emma die tegen me plakt, wat ik persoonlijk NIET erg vind !
Als de pasta klaar is en Emma hem serveert eten mijn ouders het netjes op.
" Emma, heb je Noa direct gevonden en waar ? ", vraagt mijn papa benieuwd.
" Nou, dat is eigenlijk een beetje grappig : Dus ik werd die dag 18 en eumh ja misschien weten jullie het niet maar ik hou van regenboogtaart, ik rook de taart en keek ernaar net als de 12de klokslag ging rook ik een heerlijke geur en ik had het niet over de taart ( voor de duidelijkheid ) en daar stond Noa achter de taart en zo heb ik mijn lieve Mate gevonden..."
"En... Nu de belangrijkste vraag, hebben jullie het proces afgerond? "
Emma en ik schudden te samen onze hoofden van nee.
Em wordt rood en steekt haar hoofd in mijn T-shirt...
Pov Emma
De avond was goed verlopen allee tot nu dan want nu gaan de ouders naar hun huisje in de roedel, ze wouden niet langer in het pack-house blijven dus zijn ze verhuist.
Noa en ik rennen de keuken in en zetten ons neer op de krukken, maar lang blijft Noa niet zitten, hij moet iets doen voor de roedel.
Als hij juist weg is komt er een jongen van de 20 naar binnen.
Zonder me in te kunnen houden vlieg ik erop en zoen hem hevig, rusten mijn benen op zijn heupen.
"My Mate, ik ben teru.. WHAT THE HELL DOEN JULLIE?! "
De jongen vlucht zonder dat Noa hem te pakken krijgt.
Sonshine pakt me vast en neemt me mee naar zijn slaapkamer. We liggen nu naast elkaar en ik lig bijna op hem...
Morgen is de trouw Jeej!
JE LEEST
Are We Mates ? (#Wattys2016)
WerewolfZij is lief . Hij is wreed . Zij is betrouwbaar . Hij is het niet . Zij is De Bèta . Hij De Alpha . Zij noemt Emma . Hij noemt Noa . Gelieve niet te kopiëren . Of toestemming te vragen .