No!

170 6 2
                                    

Pov Noa
Word Wakker Slaapkop! Huh? Laat me nog slapen! Eumh... Nee!!! Waarom ben je zo kort Louis?! Kijk eens naast u wat zie je NIKS! OOK GEEN EMMA!
Ik schiet wakker en ren zo snel mogelijk naar beneden!
Dan zie ik haar staan koken, gelukkig!
"EM DOE DAT NOOIT MEER! "
Ze verschiet en laat daardoor de yoghurt vallen die ze vast had maar zegt dan toch:"Wat nooit meer? " " Niet in het bed liggen als ik wakker word of tenminste een briefje achterlaten?! "
" Kinderachtige mate! Maar Okay dan. " zegt ze lachend. Ik ga lachend naar haar toe, knuffel haar en geef een klein kusje op haar mondje die vol met yoghurt hangt ( Phaha ) .

" Eumh Noa ? " " Mmmmmh " " Mag ik naar het marktje gaan ? " " Ja waarom niet?? Breng je dan iets mee? Chocolade ? ", ze knikt en loopt naar boven.

Even later komt ze terug naar beneden en heeft ze een zwart lang kleedje aan. ( Je weet wel zo een tot juist boven je enkel )

" Bye ! " roept ze nog na, " en een kusje? " Ze doet een teken als kusje in de lucht en gaat dan door de deur.

Pov Emma

Ik trek de deur achter me dicht en vertrek naar het marktje, als ik opeens een hand op mijn schouder voel, kijk ik achterom en zie een? Vampier !

Ik wring tegen maar haar grip is te sterk, ja je hoort het goed HAAR !

" Wat?! ", grom ik boos tegen haar, mijn angst proberen te verbergen.

" Niks, ik sta hier gewoon jou vast houden voor de lol... "
Ik rol met mijn ogen en ze trekt me mee, ik mind-link naar Noa maar hij heeft het precies druk.
Na 2 minuten hoor ik " Em? My Mate waar ben je? " Ik wil roepen hier maar ik krijg een klap op mijn voorhoofd en alles word zwart.
Pov Noa
Ik ben bezig met een paar papierwerkjes als ik ineens een stem hoor : " Noa Help Ik Ben Gevangen Door Een Vampier! " Meteen spring ik recht en zoek haar : " Em? Waar ben je My Mate? " Geen antwoord, ik zak door mijn benen en begin te huilen, mijn 2 mates mss wel dood door de vampiers... " Alpha gaat het ", vraagt een van de packleden, ik knik ze mogen niet weten wat er aan de hand is alleen die van in het packhouse en de wachters.
Als ik bij het packhouse ben roep ik iedereen op en leg het hun uit.
Pov Emma
Langzaam aan worden de zwarte stippen minder, als ik terug goed kan zien laat ik een gil.
Dit is niet leuk hier, vol dode mensen, mensen die half dood zijn en mensen zoals ik.
De deur gaat open en een afschuwelijke geur dringt mijn neus binnen, Herby,
de zogezegde Alpha van de groep vampiers.
" Ah mevrouw Base, aangenaam " hij steekt zijn hand uit en ik spuw erin, "LUISTER MEISJE, DIT MOET JE DOEN ALS JE DOOD WILT GAAN! " Mijn angst word groter maar toch neemt mijn sarcasme het over dus klap ik. " Irghhh haal dat kind hier weg, naar een aparte kamer" zegt Herby en de laatste zei hij met een grijns.
Als ze weg zijn vraag ik aan de mensen rondom mijn wat hij bedoelt met aparte kamer, ze zeggen dat het daar heel griezelig is en dat je soms ook verkracht word en zo van die dingen.
Waarom moest ik nou zo doen?
Het is nu al te laat, ze nemen me mee naar een andere kamer...
---------
Aye Mensen,
sorry voor de trage update!
Maar hier is het dan.
Kusjes,
Meeeee



Are We Mates ? (#Wattys2016)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu