Pov Noa :
De volgende dag
Ik moest de begrafenis nog plannen want ik wil goed afscheid nemen.
Ook al ben ik een harteloze Alpha die maar alleen vermoord om zijn territorium te vergroten.
Ik heb nog wel een groot hart voor mijn Mate.
Gelukkig helpt Emma me maar ik moet het soms ook alleen doen.
Overmorgen is de begrafenis al en iedereen van de Pack is uitgenodigd.
Pov Emma :
De volgende dag
Morgen is de begrafenis van de Luna oftewel Amelie, ik heb Alpha Noa wel geholpen.
Eigenlijk heeft hij de " basis " gedaan en ik de afwerking.
Amelie was niet echt mijn BFF maar ik zag haar toch als vriendin.
Ik zet alles al klaar want ja als je het aan de Alpha moet overlaten...
Deze dag gaat snel voor ik het weet is het al tijd om binnen te gaan en te gaan slapen.
Maar ik viel niet in slaap.
Ik keek nog effe of de Alpha wakker was en ja hoor hij was wakker, ik klopte effe op de deur.
" Kom binnen " hoor ik van achter de deur, ik stap binnen en zeg : " kan je niet slapen"
"Nee , jij ook niet ? " " Nee " Hij klopt op het bed en ik ga daar zitten.
Hij zegt : " waarom heb je haar nu eigenlijk beschermd Emma , waarom ? "
Die vraag heb ik al 10x gehoord maar ik heb hem altijd al genegeerd.
Maar nu zeg ik het wel : " Het is de Luna en ik zie je graag maar vriendschappelijk en zij was jou alles "
Noa plonst op het bed en valt uiteindelijk in slaap voordat ik het weet lig ik ook te slapen in zijn bed...
Ik word wakker van iets dat valt dan weet ik het weer ik lig in het bed van de Alpha.
Meteen zit ik recht in het bed en zie de Alpha kleren uitkiezen ik moet lachen.
Dat had ik niet moeten doen...
Hij kijkt mijn richting uit en kijkt nep boos " wat is er om te lachen ? "
" Jij dat kleren uitkiest " dat was er uit voor ik het wist.
Ik werd direct rood toen ik zijn sixpack zag, natuurlijk vond hij het leuk want ik ben bijna nooit rood.
Dan begon hij te lachen : " Geniet je van het uitzicht ? "
Ik schud met mijn hoofd Nee-Ja-Misschien.
Snel vlucht ik naar mijn kamer en kleed me om in de badkamer.
Geklop vaan de andere kant hoor ik als ik uit de douche ben ik doe open in mijn zwart jurkje.
Hij staart me aan en schud snel zijn hoofd ,
" Kan je me komen helpen om een hemd te kiezen ? "
Ik knik en lach om zijn reactie.
In zijn kamer vind ik al snel een hemd en hang hem voor zijn sixpack " Perfect "
Het is bijna tijd, iedereen is er en dan begint Noa te praatten.
" We zijn hier vandaag bijeengekomen om mijn Mate te begraven. "
Hij slikt en gaat door : " iedereen mag een groet komen doen en dan wordt ze begraven "
Als iedereen aan de beurt is geweest volg ik daarna en dan de Alpha.
Ik krijg tranen in mijn ogen en zie dat hij het ook moeilijk heeft.
Amelie wordt begraven en iedereen is ondertussen al weg.
Alpha Noa en ik zitten nu in mijn kamer, ook al ben ik sterk krijg ik tranen in mijn ogen.
Pov Noa
Ik zit nu naast Emma ze staat mooi met dat kleedje...
Ze begint te huilen en plots voel ik de drang om haar te troosten dus leg ik mijn arm om haar.
Eerst verstijfd ze maar al snel begint het huilen al te minderen en kijkt ze me dankbaar aan.
Ik ben ook moe en val in slaap naast Emma.
------------------
Hey, dit is mijn eerste hoofdstuk van Are We Mates ?
Hopelijk vinden jullie dit leuk.
Vote
Comments
Kusjes,
AnimalLover.
JE LEEST
Are We Mates ? (#Wattys2016)
WerewolfZij is lief . Hij is wreed . Zij is betrouwbaar . Hij is het niet . Zij is De Bèta . Hij De Alpha . Zij noemt Emma . Hij noemt Noa . Gelieve niet te kopiëren . Of toestemming te vragen .