The Wedding

143 5 2
                                    

Pov Noa
Ik word wakker van Emma die over de toiletpot hangt.
Vandaag is de trouw!
Met dat besef sta ik op en kleed me aan, Em doet hetzelfde, eerst ontbijten we..
Zij de Marie Musli zoals ik het noem en ik ga er denk ik ook voor gaan.
Nadat Marie moest zeggen dat het op was en Emma heel teleurgesteld was! Zijn we ieder een kamer ingegaan om onze kleren, haar en voor Em de make-up te doen of in model te brengen.
Na zo'n uurtje ben ik klaar en over een uur is de trouw... Iedereen zit al klaar! Zo spannend!
Pov Emma
Ik zit nu al een uur in die stoel voor haar & make-up.
Dan doe ik de jurk aan en ben klaar, juist op dat moment hoor ik Noa op de deur kloppen en zeg ik kom binnen.
Als hij binnen komt is het enige woord dat wij allebei zeggen WOW!
Stiekem ben ik met mijn moeder nog wat sexy lingerie gaan kopen, maar hij dacht dat het voor haar was dus niet! Ik heb het hieronder aan.
Ook moet ik zeggen dat ik niet Zooo Veel last heb van de heat waarom weet ik niet.
Maar in ieder geval ben ik toch blij dat ik niet zoveel pijn heb!
Dit is het moment, papa schenkt me aan Noa, Ik zie papa en mama een traantje wegpinken, zelf heb ik het ook moeilijk ♡
De priester ofsoo begint : ' Vandaag zijn wij hier bijeen gekomen om een prachtig moment voor deze roedel te vieren, Noa Base neem jij Emma Terso als je vrouw?"
Hij knik en antwoord : ' Ja '
" Emma Terso neem jij Noa Base als jou man? " ik knikt en zegt : ' Ja '
" U moogt uw Mate kussen! "
zegt hij tegen Noa, hij geeft me een lange kus en iedereen roept en tiert het uit van blijdschap. Ik lach tijdens de zoen, als het 21:30u is dan kruipt Noa op het stage en zegt : " Bedank iedereen voor jullie komst en tot morgen! "
Ik knipoog naar hem en trekt hem mee naar boven....
We Hebben Het Matingsproces afgemaakt (aan het einde van het boek schrijf ik nog hoe het matingsproces is gelopen )
-----------------
Aye lezers,
Nieuw Hoofdstuk 😇
Sorry dat het zo kort is 😮
Maar...
Ik schrijf morgen een langer hoofdstuk.
Lots Of Kisses From Meeeee!!!

Are We Mates ? (#Wattys2016)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu