Noa !

107 6 0
                                    

Pov Noa

Ik voel dat Emma bang is dat is niet goed !

" Sneller ! Mijn mate is bang er is iets ik voel het ! "

Direct beginnen ze sneller te lopen, met natuurlijk ik op kop.

We steken nog een grens over maar dat is goed want ik heb ondertussen naar Gerb ( rare naam I Know ) ge-mindlinkt dat we zijn grens gaan oversteken voor mijn mate te gaan halen.

Eerst wou hij het niet ( ik ging het toch doen ) maar als ik zei dat de vampiers ertussen zaten ging hij mee want hij had ook een hekel aan vampiers zoals ik XD.


Ik zie he al in de verte staan en geef een teken dat we mogen vertragen, Gerb komt erbij en we rennen weer verder, nog 1 uur en dan terug een andere grens oversteken.


En ja je hoort me goed het duurt 1 uur en om aan de overkant te komen maar dit is dan ook iets kleiner dan de mijn, ik heb zo'n 15 hectare meer, goed even focussen op de weg .

~ 1 uur later ~

Dan zie ik het, mijn meisje is aan het vechten tegen Herby ofsoo.

Ik wil er zo snel mogelijk naar toelopen maar dan zegt hij ineens :  " Nog een stap Alphatje en je baby is dood ! "

" Baby ? ", zegt Emma verbaasd, net zo verbaasd als ik.

Pov Emma

Ik begin steeds harder te lopen, ergens in de verte zie ik de grens met Gerb maar Herby is me voor, in een seconde staat hij voor me.

Dit zal uitlopen tot vechten...

" Lieve, lieve Emma... "

------------------------

Sorry voor het korte hoofdstukje en voor het lang niet geupdate hebben !

Morgen een nieuw hoofdstuk !

Xxx Kisses xxX

Are We Mates ? (#Wattys2016)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu