6 dalis

68 9 1
                                    

Ši savaitė nenuėjo veltui. Jau po kelių dienų skrisim į svajonių šalį. O taip, kaip aš šito laukiu.
Jau po truputį tenka dėtis daiktus į lagaminą. Manau įsidėsiu ne tiek jau ir daug, nes vistiek planuoju nusipirkti drabužių ir Seule. Prieš kelionę suplanavau padaryti atsisveikinimo vakaronę su draugėmis. Kurioje bus daaaaug saldumynų ir karštų gėrimų, nes ši žiema kaip niekad žvarbi, šalta ir su daug sniego. Kaip tik dabar išeinu iš namų ir važiuosiu pas bobutę ir dieduką. Padėti kepti pyrago mūsų vakaronei, nes ji nusimato jau rytoj.
Turėtų būti smagu, nes kokios Kalėdos be "Vienas namuose" maratono...
Viduje žinojau, kad šiais metais galiu ir negrįžti į gimtinę. Todėl vakaronėj nusimato ir ašarų kalnų...
O štai ir pirmasis skambutis į duris. Nejau jos susitarė atvažiuoti visos kartu??? Staiga namuose pasigirdo sveikinimai ir didelis šurmulys. Mūsų buvo pakankamai daug. Neringa, Monika, Inesa, dvi Karolinos, Agnieška, Dominyka ir aš. Kelios susėdo svetainėje, o aš su dviem Karolinom ir Monika nuėjom ruošti skanumynų.Aš kompiuterį prijungiau prie televizoriaus ir pradėjome filmų maratoną... Po kelių minučių filmas staiga išsijungė ir pradėjo rodyti reklamą su BTS. Ir jie kaip tik pasakė "See you in Korea!!!". Mes pradėjome šaukti " Mes ir atvykstame!!! ". Po reklamos nurimome ir vėl susikoncentravome į filmą. Po " Vienas Namuose 2" sustabdžiau filmą ir nužvelgiau kambarį. Visos buvo smigusios išskyrus mane. Pasiėmiau keletą dekių ir apklojau bičiules. Trumpam įjungiau šviesą, nes norėjau įamžinti tokią mielą akimirką... Yes turiu labai mielą ir gražią nuotrauką. Staigiai nuėjau į Instagram ir paspaudžiau " pridėti nuotrauką" mygtuką su prierašu " Filmų maratonas užskaitytas... Tik gaila, kad dabar dažnai to nepakartosi... ". Greitai vėl užgesinau šviesą ir tyliai nutipenau į savo kambary, palikdama jas vienas toliau miegoti. Užsidėjau savo pižamą ir palindau po kaldra. Ir kaip visada prieš miegą atsisveikindama su plakatais, o priedo dar sušnabždėjau " Nemaniau, kad tai bus tikrovė, bet mes susitiksim ir labai greitai..."

 Fangirls Meets Their GodsWhere stories live. Discover now