9 dalis

54 7 2
                                    

Šai jau sėdžiu savo naujuose apartamentuose. Jie gražūs ir jaukūs.
- Adele, nusileisk į apačią... Jos nori susipažinti su tavimi...
- Gerai, Onni, ateinu!
Ir greitai nusileidau į apačią. Tenai eilute stovėjo trys korėjietės...
- Annoaseyo. Mano vardas Adele.
- Annoaseyo. Malonu susipažinti. Mano vardas Hyorin, o šalia manęs stovi Irene ir Mina. Po susipažinimo pasidarėm porą žaidimu ta pačia tema, o paskui nuėjome miegoti. Nes ryt pradėsime trainee "karjerą", jei taip galima pavadinti...
Miegojau pakankamai gerai, kol manęs neprikėlė Monika.
- Ei, ko tokia ankstyva???
- Šiaip mes jau ruošiamės išeiti, miegale...
- O šūdas! Ko anksčiau neprikėlei???
- Tai, kad tu labai mielai miegojai.
- Awwe Onni baik. Čia tu miela...
- Nu ačiū... Eik rengtis tiktai, juk nenori pavėluoti pačią pirmą dieną...
- Oki. Varau rengtis, o lauke šalta???
- Truputį tai dėkis džinsus.
- Ačiū Onni. Ką aš be tavęs daryčiau..
- Tai turbūt neišgyventum...
- Tai turbūt... Duok man penkias minutes ir galėsim eiti.
- Ok lauksiu apačioj..
Kai tik išėjo Moni nuėjau rengtis. Užsidėjau vyriškus marškinius, džinsus ir savo mylimus rudeninius batus.
Tada nusileidau į apačią, kur jau laukė visos merginos.
- Tai einam repetuot..
- Einam, - atsakė Mina. Jos visos kaip nekeista mokėjo angliškai pakankamai laisvai. Iš jų sužinojom, kad jos trainee jau dvi savaites, o tai reiškia, kad mums su Moni reiks jas pasivyti. Bent jau artimiausiu metu...
O dabar mes jau sėkmingai pasiekėm įrašu studiją, kurią nuo šiol vadinsime savo naujaisiais namais. Iš pradžių pradainavome pratimus, o paskui ėmėmės naujos visai negirdėtos dainos. Kuri buvo tokia gera, kad ji bus mano viena mėgstamiausių mūsų dainų...
Po 5 valandų...
Pagaliau mes namuose... Pirmą dalyką kurį padariau, atsidariau kompiuterį ir parašiau gmail mamai ir tėčiui. Jie labai apsidžiaugė ir sakė, kad labai pasiilgo. Skaitant laišką apsiverkiau... Tuo tarpu į kambarį atėjo Irene. Jinai buvo pati nekalbiausia narė iš mūsų. Ji nieko neklausus atėjo ir apkabino mane ir man to užteko.
Ji pasižiūrėjo į kompiuterio ekraną ir pasakė:
- Aš jų irgi pasiilgau...
- Kiek dabar valandų???
- Šiaip jau 12 nakties, manau mum reikia eit miegot. Labanakt, Dongseng.
Labanakt, Onni. Ačiū už palaikymą Mina.
- Prašau... Jei bus sunku kreipkis...
- Būtinai...
Po šiu žodžiu nuėjau miegoti. Ryt laukia dar įdomesnė diena nei šiandien...

 Fangirls Meets Their GodsWhere stories live. Discover now