Po mėnesio ...
Čia laikas taip greitai eina. Atrodo, kad praėjo kelios savaitės . Nors mes čia jau mėnesis. Per kurį atrodo nieko gero ir nenuveikei... Per šias dvi savaites nieko gero neįvyko... Nebent, o tai gi pamiršau paminėti, kad gavau komplimentą iš pačios Taeyon. Tada buvo kažkas tobulo. Kai tavo idol pasako, kad mano viršūnė nuskambėjo puikiai. Štai ir vėl neišsimiegojusi, einu į studiją repetuoti, nes ryt su grupe eisim į "MAMA" apdovanojimus. Iš pradžių paklausėm ar ne per anksti mums pasirodyti pasauliui, bet vadyba pasakė, kad tai puiki galimybė pasidaryti reklamos. Ir susipažinti su kitomis grupėmis...
Aaaa!!! Kaip nekantrauju..
Neabejoju, kad ten bus ir BTS... Galėsim su jais normaliai susipažinti.
Monika jaučiasi panašiai kaip aš, tik ji dar daugiau kalba apie susitikimą su mūsų Dievais. Aish kartais ji būna tokia nenuspėjama... Kad ir šiandien mes jau išeidinėjom iš studijos, bet ji pamatė Jungkook. Aš tai sėkmingai tvardžiausi nepadaryti gėdos prieš jį, o Moni pradėjo šokinėti ir dainuoti jo partiją per "DOPE"... Kookie taip ją nužiūrėjo, kad Dieve padėk... Gerai, kad aš ją spėjau nusitempti į moterų tualetą, o tenai smarkiai apibarti... Tą akimirką pasijaučiau kaip tikra mama. Nors Monika už mane ir vyresnė trim mėnesiais, bet jai tas proto neprideda.
O dar ji mano, kad aš vaikiška... Gal kartais...
Dabar einam namo pavalgyti, o paskui ryt repetuoti...
Jau kelintą kartą bandau užmigti ir vėl man nepavyksta...
Dabar yra puse 12 nakties...
Apsirengiu pakankamai šiltai ir išeinu pasivaikščioti. Einu kur kojos ir akys veda, o jos nuvedė prie įrašų studijos. Iš kurios sklido gražus dainavimas. " There's nothing like us,
There's nothing like you and me
Together through the storm
There's nothing like us
There's nothing like you and me together huh... "
Ei, aš žinau kas ją dainuoja... Negali būti aš niekada neišdrįsau net pasvajoti apie tai. Tada aš tyliai pravėriau studijos duris, o jis čia nevienas. Staiga mano telefonas pradėjo skambėti. O Ne!!!!
YOU ARE READING
Fangirls Meets Their Gods
AdventureĮsivaizduokite, kad didžiausia jūsų svajonė išsipildo ir su kaupu... Taip nutiko ir man... Kokia ji sužinosite mano istorijoje: " Fangirls Meets Their Gods"