15 dalis

83 8 2
                                    

####### Adelės pov.#######

Ir mes nenoriai apsisukom. Jis mum liepė, nes ant marškinių nugaros parašyti BTS narių vardai. Moni turėjo su Suga, Agnė su Jimin, Inesa su V. Na, o aš turėjau visus aštuonerius, bet šiandien kaip tyčia užsidėjau su BTS logotipu. Ir staiga prisiminiau, kad aš kai juos užsidedu pasiimu ir visus kitus, nes man patinka kai visi Bangtanai yra vienoj vietoj.
- Įdomus pasirinkimas Adele...- pasakė RapMon.
- Ačiū. Beje aš turiu juos visus.
- O geras. O kodėl???
- Negalėjau išsirinkti. Ir dabar dar kuprinei turiu tavo J-Hope.
RapMon jam išvertė ir Hobis parodė liuks.
Aš jam nusišypsojau ir laukiu kas bus toliau...
- Moni, ko tokia liūdna???- paklausė Jin.
- Ai nieko...
- Pasakyk mums. Prižadu, kad niekam nesakysim...- paprašė RapMon. Ir kažką vaikinams dar pašnibždėjo korėjietiškai... J-Hope reakcija buvo pakankamai gera. Po lyderio žodžių, Agnė nusijuokė, nes ji buvo pramokusi korėjiečių kalbą. Ji lietuviškai pašnibždėjo Inesai, ji- Moni, o ji man.
Staiga Jin pasakė:
- Viens, du, trys,- ir jie pradėjo Moni daryti aegyo. Buvo taaaip miela.
- Gerai, pasakysiu... Bet jūs neisjuoksit. Gerai???
- Gerai,- pasakė Hope.
- Man visada patiko Yoongi. Nuo pat kaip aš tapau Army... Gal aš būsiu per daug įžūli...
- Mes padėsim tau su juo suartėti,- pertraukė ją RapMon.
- Kamsamnida.Oppas???- suabejojo Moni.
- Tu mūsų taip nevadink, nes Yoongi pasiustų tai išgirdęs,- pasakė ir staigiai užsidengė burną Jin.
- Ką!!!!??
- OMG jis jaučia jai tą patį.
- Papo!!!- užrėkė J-Hope,- trenk jam RapMon hyung.
- No problem.- pasakė jis ir trenkė Eommai.
- Ei, Appa negalima mušti Eommos, tai nusikaltimas,- man taip atrodo ar aš vėl sėkmingai nusišnekėjau. Tai turbūt taip ir buvo. Nes visi į mane keistai pasižiūrėjo. Aš sedėjau prie J- Hope. Jis buvo tas vaikinas kuris pralinksmindavo savo nesąmonėm... Kaip tik jo nuotrauka ir puošia mano telefono ekraną. Tuo metu man kažkas parašė per messenger ir aš puoliau atidarinėti savo telefoną. J- Hope pamatė save ekrane ir labai nustebo...
- Namjoon, hyung, pažiūrėk,- ir paėmė iš manęs telefoną, ketindamas perduoti vaikinams...
O ne ir vėl. Jie į mane pasižiūrėjo su pasididžiavimu???
- Labai graži nuotrauka. Iš kur ją gavai???
- Tai, kad aš jos nefotografavau... Aš ją tiesiog parsisiunčiau... Niekada anksčiau nebuvau jūsų koncerte ar susitikime...
- Supratau, bet paveikslėlis man patinka, gali man persiųsti???- paklausė RapMon.
- Gerai, aš jų turiu ir daugiau...
Visos keistai į mane pasižiūrėjo. Ir staiga per tą pačią programėlę nuėjom į mūsų pokalbį ir trumpai išdėstėm savo mintis... Tada prie mūsų priėjo barista ir pasakė, kad kavinė jau užsidaro. Net nepastebėjom, kad joje praleidom net keturias valandas.
- Tai ką ačiū už gerai praleistą laiką...
- Kur jūs skubat einam į mūsų apartamentus. Vietos mums užteks,- paprašė Jin.
- Gerai mes sutinkam,- pasakė Agnė.
Jų namai nebuvo toli, kaip mes manėm, bet vis vien važiavom su mašina, nes taip buvo saugiau...
Pagaliau privažiavom jų namus. Jie atrodė įspūdingai...
Prieš metus net į galvą nebūtų atėję, kad stovėsiu prie BTS ir kalbėsiuos. O dabar tai realybė kuri kartais mane gąsdina ir nejuokais. Mes visos keturios stovėjom ir nejudėjom. Tik žiūrėjom į namą. Vaikinai pamatę mus pradėjo juoktis.
- Ei, gal jau pajudėsit bent kiek???- paklausė RapMon.
- Oi, atsiprašau užsižiūrėjau,- menkai šyptelėjau.
- Tai užeikit, ar taip ir stovėsit???- pritarė Jin.
- Einam merginos,- pasakė Inesa ir mes kaip kariuomenei išsirikiavom ir pradėjom eiti. O vaikinai ėjo mums iš paskos.
Kiti nariai mus sutiko šiltai. Tai buvo maknae line: Jimin, Jungkook ir V. Ir dar mus pasveikino Suga knarkimas. Todėl jie tinka su Moni kaip pora, nes abudu miega ne valandom, o ištisom parom. Staiga Hoseok priėjo prie Yoongi ir sušukęs " Tegivuoja Viltis!!!!" užkrito ant jo. Mes juokėmės už pilvų susiėmę. Kai buvom beveik nurimę tada aš prisiminiau juokingą jų momentą ir lietuviškai pasakiau merginoms. Jos dar labiau pradėjo juoktis.
BTS sužiuro į mus ir paprašė paaiškinti, nes girdėjo, kad aš paminėjau Jin ir Jungkook.
- Aš joms priminiau juokingą nutikimą su Jin ir Jungkook. Kai Seokjin valgė, o Kookie sušuko " O man holy shit!!!".
- Aaaa. O šitas geras buvo...- pritarė V.
- Nežinau kaip jūs, bet aš noriu sužinoti apie jų šalį, vaikinai,- pasakė RapMon.
- Papasakokit apie ją,- paprašė Jin.
- Gerai. Adele, parodom kokį istorinį filmą...- pasakė Agnė.
- Gera mintis. Tik kurį apie tremtį ar apie Tadą Blindą???
- Antras variantas,- nusprendė Inesa.
- Vaikinai, ar turit jėgų istoriniam filmui???
- Taip!- sušuko Jungkook.
Įjungiau lietuvių pasididžiavimą ir sėkmingai atsisėdau ant sofos. Visi sėdėjo grupelėmis. Inesa prie V, Moni prie Suga, RapMon su Jin, Agnė prie Jimin, o aš įsitaisiau tarp dviejų savo vyrų: Jungkook ir J-Hope. Ačiū Dievui, kad filmas buvo lietuviškai, bet su korėjietiškais subtitrais.
-Moni, Inesa žiūrėkit Lentvario parką rodo.
- Aga tikrai,- pastebėjo Inesa.
- Ką pamatei???-paklausė RapMon.
- šita scena filmuota mūsų su Inesa ir Moni gimtinei...
- Aišku.
Ir toliau mes susitelkėm į filmą. O ne tuoj ateis ta dalis....


 Fangirls Meets Their GodsWhere stories live. Discover now