16 dalis

63 7 1
                                    

Šiame filme yra dvi dalys kur aš verkiu... Tai dalis kur nušauną Vincą ir paskui kaip jį laidoja.
- Ne, Vincai!!!- sušukau aš ir pravirkau.
- Ei, neverk, pasižiūrėk į savo telefono ekraną ir nurimsi, nes aš esu tavo viltis,- paguodė mane J-Hope. Aš pasiėmiau savo telefoną ir pasižiūrėjau į paveikslėlį. Tada pasižiūrėjau į Kookie, kuris atrodė be proto liūdnas. Nejaugi aš jam rimtai patinku???
Filmo pabaigoj jau mane ėmė traukti miegas ir nepajaučiau, kad mano galva pasviro į kitą pusę ir aš jau sapnų karalystei.

####### Jungkook pov.#######

Kai Hobis tai pasakė Adelei, aš labai nuliūdau. Niekada dar nebuvau sutikęs tokios merginos kaip ji... Kai filmas po truputį ėjo į pabaigą pajutau kažką ant savo peties. Atsisukau ir pamačiau jos galvą man ant peties. Ji buvo miela kai miegojo. Ei, kas tau darosi! Tu ją matai antrą kartą per savo gyvenimą ir jau pradedi kažką jausti. Ar ne per greitai. Staiga šviesa įsijungė ir aš staigiai prigludau prie jos galvos, kad adrodytų lyg aš irgi užmigau.
- Awwww kaip mielai jie atrodo kartu,- sušnabždėjo Agnė.
- Kas nudėjo mano "Polaroid"!!!??- sušuko Jin.
- Jis čia,- pasakė Jimin -Awww kokia graži nuotrauka.
Staiga mus užklojo dekiu ir paliko mus taip iki ryto.

####### Adelės pov.#######

Pabudau iš nelabai patogaus miego ir nepajutau kaip kažkam užvožiau per nosį iš alkūnės, nes norėjau pasirąžyti. Upss. Ir trenkiau aš Jungkook.
- Atsiprašau nenorėjau tau trenkti Kookie.
- Nieko tokio Adele.
- Ar gerai miegojai???
- Pakankamai gerai, o tu??
- Neblogai. Tavo plaukai tokie minkšti kaip pagalvė.
- Kamsamnida??? Kookie,- pasakiau ir tuo pačiu nuraudau,- Beje gali parodyti kur tualetas???
- Eik tiesiai ir antros durys kairėje...
Aš atsistojau ir nuėjau ta kryptimi, kurią pasakė Maknae.
Radau duris ir atidariau jas, o vonioje pamačiau pusnuogį Jimin. Jis buvo tik su rankšluoščiu apsivyniojęs apatinę kūno dalį. O Dieve, nejaugi ir vėl. Kodėl man taip "sekasi". Aš staigiai užsidengiau akis ir pagraibom išėjau iš ten. Kaip ne keista jis šypsojosi. O aš aišku realybei galėjau pamatyti jo išryškėjusį pilvo presą. Ir neneigsiu, kad man patiko ką mačiau. Palaukiau keletą minučių už tualeto durų ir vaikinas išėjo iš jo tik apsirengęs... Jis kažką norėjo man sakyti, bet aš greitai įbėgau į kambarį ir užsirakinau.
Adele, kas tau darosi???
Kodėl tu taip elgiesi??? Į šiuos du klausimus atsakyti niekas negali, net ir aš pati... Tiesą sakė mano pusseserė " Meilė yra sunkus dalykas: dėl jos lengvai krenti, bet ne kiekvienas gali atsistoti ir eiti pirmyn" Aš visą laiką turėjau bėdų su simpatijom, tik jos buvo laikinos... Bet dabar yra sunkiausia situacija. Yra trys saviti žmonės kurie man patinka. Ir aš pabandysiu pasirinkti teisingai... Ir tikėkimės man pavyks. Uhhh kodėl taip sunku... Norėčiau būti Moni vietoj. Ji turi Suga ir jai gerai... Kartais aš save keikiu, nes niekaip negaliu išsirinkti visko po vieną... Turi būtinai būti du arba trys nei daugiau, nei mažiau. Dar kartą pasižiūrėjau į save veidrody ir pagaliau išėjau iš tualeto, nes manęs jau pasigedo... Nuėjau į svetainę ir atsisėdau ant raudono fotelio. Staiga pro duris įėjo Jikook( Jimin ir Jungkook shipas) Ir abu man nusišypsojo vienu metu. Uhhh ir aš išsilydžiau kaip ledai, karštą vasaros dieną.
- Staiga suskambėjo mano telefonas, pranešdamas apie sksmbutį nuo Minos.
- Kur jūs???
- Mes kaip čia pasakius pas BTS nakvojom...
- Gerai tik kitą kartą perspėkit, sutarėm???
- Araso Onni...
Štai mūsų pokalbis sėkmingai čia ir baigėsi...
- Kamsamnida vaikinai, bet mes su Moni jau turim eiti namo...
- Gerai, eikit. Annyong.
Ir mes sėkmingai patraukėm namo. Po grįžimo, tiesiu taikymu nuėjau į savo kambarį ir smigau, nes visko jau buvo per daug... Labanaktis.

 Fangirls Meets Their GodsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora