Suga ištesėjo vakarykštį pažadą ir atėjo pas mus ir šiandien. Bet ne vienas, o su Jimin. Po to įvykio aš juodaplaukio vis dar truputį prisibijau. Jimin išraiška mane truputį nuramino, bet vis tiek nepasitikėjau juo. Suga galėjo atsivesti kokį Jung Kookie arba Hobį. Būtų žymiai geriau.
Bet yra kaip yra... Yoongi aišku nučiuožė pas Moni. Nepraėjo nei minutė ir iš jos kambario pasigirdo riksmas.
- Aaaaa!!!! Min Yoongi, užmušiu!!!- pasakė ji lietuviškai, o aš nubėgau į viršų pasižiūrėti kas ten buvo. Ir radau štai ką: Moni buvo tik apsiviniojusi rankšluosčiu, o Suga užsidengęs akis, kad nematytų viso grožio.
- Ko tu man nepasakei, kad jis čia bus???- supykusi surėkė Moni.
- Aš tau sakiau, bet tu negirdėjai,- nuleidusi galvą pasakiau aš. Man to užteko, kad aš sėkmingai pravirkčiau.
- A aš nenorėjau...
- Viskas gerai, aš išeinu...- nusivaliusi ašaras pasakiau aš.
Man kaip tik paskambino Agnė. Nieko nelaukdama pakėliau ragelį.
- Labas. Man reikia pasikalbėti su tavimi akis į akį.
- Labas. Man irgi.
- Susitinkam kavinėje po dvidešimties minučių.
Ir aš nieko nelaukdama pradėjau ruoštis. Nuėjau į apačią patikrinti kur yra Jimin, bet mano laimei jo nebuvo. Apsirengusi savo paltą išėjau ir palikau tuos du balandėlius vienus burkuotis. Blemba pamiršau jiem pasakyti, kad apsaugas naudotų. Ai nevermind, suaugę gi yra susipras patys arba ne. Bet vis gi geriau, kad jie susiprastų...Priėjau kavinę ir pamačiau Agnę sėdinčią prie lango. Nieko nelaukusi įėjau į kavinę ir mergina netikėtai mane apkabino.
- Labas ir tau. Agne, aš dustu.
- Oi, atsiprašau.
- Viskas gerai. Ką nori man papasakoti???
Ir ji man papasakojo apie ligą.
- Iš esmės tau tada pasisekė...
- Aga, bet aš tau nepasakiau svarbiausio. Kyunksoo mane prirėmė prie sienos ir...
- Eik, tu jis tave pabučiavo!!! Aaaa!!! Pagaliau.
Kai tai pasakiau ji apsiverkė.
- Bet aš to nenorėjau...
- A aš atsiprašau. Beje spėk kas irgi turėjo susidūrimą su sieną ir kieno tai buvo darbas...
- Tu ir Hobis????
- Būtų gerai... Pažįsti tokį Park Jimin???
- Negali būti!!! Kur tada buvo Hobis??? Aishhh tas mažas šunsnukis viską sugadino.
- Žinai ne viską. Hobis spėjo pirmas atimti mano pirmą bučinį.
- Nors tiek gerai.
- Ei, žiūrėk, vilką mini, vilkas čia.
Mergina atsisuko į langą ir pamatė tą vaikiną, kuris Army buvo vadinamas UB wrecker. Taip tai tas pats Park Jimin. O ne jis ateina prie mūsų. Ar jis mane sekė??? To jau būtų per daug.
- Labas Adele, Agne.
- Labas,- mandagiai pasakė Agnė, bet ji po stalu gniaužė kumsčius.
Paskui stojo tyla, kurią kaip netikėta pertraukė dar vienas balsas. Tik šįkart jis buvo D.O. Jis su mumis pasisveikino ir atsisėdo prie Agnės. Kaip netikėta... Staiga merginos žvilgsnis pasikeitė akimirksniu, nes Kyungsoo nekaltai padėjo ranką ant jos šlaunies. Vaikine, ką tu sau leidi. Agnė tyliai sušnabždėjo:
- Padėk, man.
Ir mes nučiuožėm į tualetą.
- Ar tu matei ką jis padarė???
- Tas vaikinas per daug sau leidžia. Tu net neįsivaizduoji kaip noriu jam trenkti.
- Kam???
- Abiem.
Mes nusijuokėme.
- Mum reik dinkti iš čia,- pasakė Agnė.
- Ei, čia langelis. Kilstelėk mane.
- Ok, Onni.
Po kelių minučių aš jau mėgavausi tyru pavasario oru.
- Negaliu patikėti, kad mes išdūrėme pačius idols.
- Idiotai,- nusijuokė Agnė ir mes susidaužėm rankomis.
- Tai ką aš traukiu į "SM".
- Sekmės, o aš einu patikrinsiu ar jie ten vaikų nedaro.
- Kas tie jie???
- Moni ir Yoongi.
-Uuuu. Tai bėk, nes įdomumą praleisi.
- Bėgu.
Mes apsikabinome ir nubėgome į skirtingas puses. Bet staiga kažkas mane įtraukė į gūdų skersgatvį.
- Manei pabėgsi nuo manęs??? Labai klydai...
- Blemba Inesa negąsdink! Tu net neįsivaizduoji kaip peršikau.
- O Dieve tavo veido išraiška buvo legendinė.
- Aš galvojau, kad mane Jimin įtraukė...
- O kas su juo???
- Long story...
- Pasakok, tiktai.
Ir papasakojau aš apie tą Jimin. Jau kelintą kartą per šiandien.
- O ne, einam į kitą gatvės pusę ten D.O.
- Ok.
Staiga jai kažkas paskambino.
- Sorry drauge, turiu bėgti į repeticiją.
- Gerai, bėk.
Kas į repeticijas, o kas namo.
Sumurmėjau sau po nosimi ir išsitraukiau ausinukus. Nors ir praėjo trys mėnesiai korėjiečiams vis dar matyti europietę yra nuostaba. O aš jau pripratau prie jų žvilgsnių. Taip ir grįžau namo klausydamasi Exo "Monster". Tobula daina. Gal kada nors pavyks ją perdainuoti.
Bent jau aš taip tikiuosi. Nuėjau į savo kambarį ir po kelių minučių į jį įbėgo Moni.
- A tu jau čia. Paslėpk mane.
- Tai ko prisidirbai???
- Aaa ji ateina!!
- Moni kur tu!!?- sušaukė labai žinomas balsas.
- Jos čia nėra, Hyorin.
- Aš ją vis tiek surasiu...
Čia kažkas įvyko ir matyt labai rimto...
- Gal man kažkas pasakys kas čia nutiko???
- Einam, mum į repeticiją reikia,- pasakė Irenne.
Ir mes sėkmingai nuėjom repetuoti...
YOU ARE READING
Fangirls Meets Their Gods
AdventureĮsivaizduokite, kad didžiausia jūsų svajonė išsipildo ir su kaupu... Taip nutiko ir man... Kokia ji sužinosite mano istorijoje: " Fangirls Meets Their Gods"