24 dalis

49 6 3
                                    

- Aš irgi tainee!
- Negali būti. O kurioj kompanijoj.
- "Big Hit"
- Mes bendradarbiai. Kaip fainai.
- Aš šoku.
-  Tai švenčiam???
- Tai aišku.
Mes įsijungėme muzika ir pradėjom šokti kaip mokėjom. Tik staiga mūsų linksmybes nutraukė skambutis į duris. Greitai nubėgau į apačią pasižiūrėti kas atėjo. Tenai pamačiau žymiai už mane aukštesnį vaikiną, kuris dažėsi plaukus gan dažnai. Ir šį kart jis buvo blondinas.
- Labas Suga.
- Labas. Netrugdau???
- Ne, užeik.
Vaikinas nieko nelaukdamas užejo vidun.
- Sėskis, o aš atnešiu atsigerti. Gal ko norėsi???
- Gali padaryti kavos???
- Taip, o kokios???
- Juodos.
Nuo pat pradžių kai tapau Army šis vaikinas skyrėsi iš visų savo išvaizda ir charakteriu. Jis visada buvo paslaptingas... Turbūt todėl ir traukė fanes. Kol galvojau kokiu reikalu jis užsuko, užvirė arbatinukas. Staiga  į virtuvę užėjo Karolis.
- Kur tu dingai???
- Turiu svečių, kurie tikrai tave nudžiugins. Eik pasisveikink.
- Einu. Beje gali ir man arbatos  vaisinės padaryt, gerai???
- Gerai. Eik pasisveikink ir grįžk čia, padėsi puodelius nunešt.
- Gerai.
Staiga vaikinas grįžo visas švytintis.
- Kodėl tu man nesakei, kad ten pats Suga??!!!
- Tai, kad tu neklausei.
Aš tik gūžtelėjau pečiais ir įdaviau jam, jo arbatos puodelį.
- Ko stovi kaip stulpas??? Einam. Svečias laukia.
Vaikinas giliai įkvėpė ir pats pirmas nutipeno į svetainę. Taip jūs gerai supratote jis irgi Army. O susitikom mes visai netyčia. Jei ne mano teta mes dabar kartu nesėdėtume su Suga.

####### Suga pov. #######

Atėjau pas Adele, nes man verkiant reikia patarimo. Kai mergina atidarė duris ji buvo nustebusi. Atėjau paklausti jos patarimo, nes tik Adelė galėjo man padėti tuo klausimu. Ji mane įleido vidun ir aš sėkmingai nuėjau į svetainę. Jų namai buvo nedideli, bet jaukūs.
Kol ji ruošė kavą nusprendžiau apsižvalgyti aplink svetainę.
Joje buvo pilna nuotraukų. Viename rėmelyje buvo Adelė ir jos šeima. Ji neminėjo, kad turi jaunesnį brolį... O jis mielas. Tada ant kitos spintelės pamačiau kitą šeimą, kuri buvo pakankamai gausi. Tenai šypsojosi trys vaikinai, o tarp jų aukšta blondinė ir tik tada atkreipiau dėmesį, kad ten Moni šeima. Toje nuotraukoje mergina atrodė pakankamai neįprastai. Su suknele ją pamačiau antrą kartą. Manau ji pakankamai alergiška suknelėms ir sijonams.
Adelė yra visiška  Moni priešingybė. Ir man tai patinka. Jų niekada nesupainiosi net užmergtom akim, bet ir panašumų jos turi pakankamai daug. Merginos yra labai vaikiškos, bet nemažiau ir savarankiškos. Jos tokios jaunos apsisprendė palikti Europa, dėl svajonės. Būtent "Big Hit" turi kuo didžiuotis, nes lietuvaitės pasirinko mūsų kompaniją ir tai labai džiugu.
- Apžiūrinėji nuotraukas, tiesa???
- Kaip matai.
Aš galvojau, kad ten Moni ar Adele, bet aš smarkiai klydau. Nes apsisukęs turėjau pakelti galvą, kad pamatyčiau vaikino veidą.
- Aš Karolis,- nieko nelaukęs prisistatė vaikinas.
- Aš....
- Tu esi Min Yoongi arba Suga,- pertraukė mane Karolis.
Ok??? Tai buvo pakankamai keista.
- Atsiprašau, kad užtrukau. Ką tu vėl prišnekėjai, kad Suga taip keistai į tave žiūri.
- Nieko.
- Tu vėl pasakei jo pilną vardą nespėjus Yoongi prisistatyti??? Jinjja??? Minhae Yoongi. Jis visada šitaip.
- Viskas gerai, bet labai keista, kad vaikinas žino mano pilną vardą.
- Jis Army Boy.
- Jis???? Ou. Aš supratau.
Kai Adelė tai pasakė aš sutrikau. Tai pirmas mano atvėjis, kai sutinku mūsų grupės faną.
-  Adele shhi, man reikia tavo patrimo. Tu aišku žinai, kad aš išleisiu mixtape???
- Taip, žinau.
- Gal žinai kas man padėtų parašyti melodiją???

####### Adelės pov. #######

Kai jis šito paklausė jau seniai turėjau atsakymą į jo klausimą. Kas gi be jos sukurtų hitą. Tai buvo vienintelė mergina, kuri galėjo sukurti jam idealią melodiją.
- Aš žinau kas tau gali padėti... Moni.
- Tikrai??? Kodėl aš šito nežinojau???
- Ar aš tau meluočiau Suga?? Ji nenori skelbtis didžia kūrėja, bet jos dainos geros, o ypač melodijos. Gali manim patikėti kartu jūs iškepsite hitą.
-  Aš tavim tikiu... Ar ji namie??
- Aha, ji savo kambarį. Einam palydėsiu.
- Komawo Adele shhi.
- Nedėkok, nereikia.
Nuvedžiau jį prie durų ir paprašiau, kad už jų palauktų. Nes mano vaikas miegojo įsisupęs į  pledą ir užsidėjęs Pikachu kostiumą. Awwww tai taip miela. Ai dar ji rankoje laikė telefoną kuriame švietė Suga gifas, kuris buvo pakankamai geras. Oi aš visiškai pamiršau, kad vaikinas laukia už durų. Pilnai pravėriau duris, kad Suga galėtų pamatyti miegantį angeliuką. Jis viską suprato ir staiga pradėjo eiti link Moni lovos. Jis patraukė plaukų sruogą, kuri buvo užkritusi jai ant veido. Jie būtų tobula pora, bet viskas priklauso tik nuo jų pačių. Aš juos shipinu labai smarkiai ir labai džiaugiuosi, kad galiu padėti įgyvendinti planą "MoniSugaIsReal".  Manau man pavyks. Kol aš žiūrėjau į vieną tašką, Suga man kumštelėjo į alkūnę ir pasakęs, kad užsuks rytoj išėjo. Dar kelias minutes žiūrėjau kaip ji miega ir paskui pati pasekiau jos pavyzdžiu. Labanakt.

 Fangirls Meets Their GodsWhere stories live. Discover now