11 dalis

77 8 2
                                    

Tą dainą dainavo ne kas kitas, o Jungkook. Klausiausi jo gražaus balso kol netikėtai... Po visą patalpą netikėtai pasklido "Danger" dainos melodija... "Your'e in danger... " Aišku nebūčiau aš jeigu nepradėčiau švepluoti korėjietiškai... Tik tada susiprotėjau, kad kambaryje esu ne viena ir į mane spokso šešios akys... Ups kažkam sugadinau repeticija. Matyt ne man vienai nesimiega. Jie dar ilgai žiūrėjo į mane kaip į nevisprotę. Aš jiems pamojavau, atsiprašiau ir jau ruošiausi pustytis padus, bet man kažkas užstojo kelią... Pasižiūrėjau į tą žmogų. O ten buvo ne kas kitas, o Monika. Aš išsigandusi nukritau ant grindų, o ji su Suga, Jungkook ir RapMon juokėsi ilgai, ilgai.
- Tai gal mane pakelsi???? Ar paliksi mane sedėti visą gyvenimą.???
- Gerai stokis...
Aišku nebūčiau aš jeigu neatsikeršyčiau savo būdu. Kai ji ištiesė man ranką aš ją patraukiau į save. Simple. Ir ji krito veidu į žemę... Tada aš jau juokiausi iš jos. RapMon supratęs, kad iš mūsų nieko gero neišeis tai ne kas kitas ją pakėlė. Uhhh sekasi jai... Jis ją pakėlė ir pagaliau mes normaliai prisistatėm...
Po susipažinimo pradėjom kalbėti apie šį bei tą. Jum tikrai nebūtų įdomu.
- Junkookie shhi nori pabandyti dar kart?- paklausė Suga.
- Aga, norėčiau. Beje Adele kaip skambėjau vistiek tu girdėjai beveik visą dainą...
- Man patiko... Tau tinka šita daina.
Kaip faina kai kas nors paklausia tavo nuomonės, o ypač vienas iš tavo favoritų...
- Ačiū.
- Tai, kad nėr už ką. Aš tiesą pasakiau.
Po šių mano žodžių jis nuraudo.
- Awwww Golden Maknae susigėdo, - staiga įėjęs pasakė J-Hope.
- Ei, nesigėdyk, tu tikrai skambėjai gerai, - pridūrė Jimin.
- Ei ką jūs veikiat čia taip vėlai... Aš turbūt aiškiai buvau pasakęs eit miegot, nes ryt nusimato sunki diena... - netikėtai iš už kampo išlindo Jin.
Eommos instinktai suveikė teisingai...
- O mes ir vėl susitikom. Labas Adele, Moni.
- Labas ir tau Eomma Jin... - pasakė Moni ir pradėjo juoktis.
- Gerai, vaikai miegot staigiai!!!!
- Klausome Eomma Jin!!
Ir visi vorele juokdamiesi išėjome iš studijos.
- Manau ir mums metas jau eiti miegoti. Manau mūsų jau irgi pasigedo.
-Labanaktis!
-Labanakt,- pasakė J-Hope ir sumetė trumpą aegyo. Tai buvo taip miela...
Po J-Hope pasirodymo Jin kaip mama antis išrykiavo savo ančiukus ir patraukė į savo apartamentus. O mes su Monika juokėmės, kad net pilvus paskaudo. Su tokia gera nuotaika ir nuėjom miegoti. Ryt turime sužibėti...

 Fangirls Meets Their GodsWhere stories live. Discover now