21 dalis

55 6 2
                                    

- Ar tu žinai, kaip mane išgąsdinai... Galvojau, kad jis ir vėl pabudo.... Beje ką tu čia veiki???
- Woooow ramiai, mergyt. Beje kas tas jis??? Aš čia, nes išgirdau savo dainą.
- Ai, tau RapMon papasakos... Nenoriu to prisiminti... Tai sakai čia tavo daina, ane??? Tau teks ja pasidalinti, nes ji ir mano daina.
- Neteks, nes aš ją pirmas išgirdau.
- Bet jaunesniem nusileist reikia... Taip kad...
- Ar galit baigt ginčytis!!!!- Hyorin užrėkė per visą namą.
- O šiaip teisingai Adele pasakė jaunesniems nusileist reikia...- pritarė jai RapMon.
- Matai net Eomma su Appa man pritaria,- pasakiau aš ir kartu parodžiau Jimin liežuvį.
- Gerai pasiduodu,- pasakė rudų plaukų savininkas ir nusijuokė savo skambiu juoku.
- Klausyk, dėl užvakar... Aš atsiprašau, kad užklupau tave vonioj.
- Nieko tokio. Tik nesakyk, kad nepatiko ką matei...
- Gerai aš neneigsiu, kad tavo presas realybei atrodo geriau negu gifuose....
- O tu ir gifų turi???
- Kaip Army neturės gifų.
- Tai tu dar ir Army??? Man nieks šito nesakė.
- Vadinasi nereikėjo.
- Ar tikrai???
Su šiais žodžiais mes vis artėjom prie sienos, kol galiausiai aš neturėjau kur trauktis. Tarp mūsų buvo vos keli centimetrai, o gal net ir mažiau. Jis įdėmiai nagrinėjo mano akis.
- O tavo akys gražios.
- K-komawo,- išlemenau aš. Mano kvėpavimas padažnėjo, o širdis pradėjo plakti kaip ką tik aš būčiau nubėgus maratoną. Staiga vaikinas lenkėsi prie mano ausies ir sušnibždėjo:
- Prisimeni kai limuzine dainavai mano viršūnę???
- T-taip.
- Tada tavo balsas skambėjo gražiai.
- A-ar gali mane pa- paleisti???
- Gerai, bet niekam nesakyk kas čia ką tik įvyko, susitariam???
Aš sugebėjau tik galvą palinksėti. Jis man nusišypsojo ir pakštelėjo į žandą kaip padėkos ženklą ir nuėjo apačion. Po šito veiksmo aš greitai užsidariau kambario duris ir jomis nuslydau ant grindų. Kas čia ką tik įvyko??? Kas jiems darosi???? Tai vienas bučiuoja, kitas čiut nepagrobė, o trečias.... O apie trečią aš išvis patyliu... Ir jis dar mane "Mergyte" pavadino.. Jau geriau būtų kaip anksčiau. Tada nei vienas bernas į mane dėmesio nekreipė ir tai buvo gerai... O dabar tik spėk suktis. Čia kaip toj Got7 dainoj tik žodžius pakeist reikia... Originalas skamba taip: "Girls, girls, girls they love me". O mano variantui tinka " Boys, boys, boys they love me".
Aš ištikrųjų nesitikėjau, kad Jimin gali būti toks...Karštas??? Kodėl aš??? Nei aš graži, nei ką. Kodėl jie dėl manęs krenta kaip domino gabalėliai??? Reikės jų pačių paklausti. Ačiū tau Jimin dabar šitos dainos gyvenime klausytis negalėsiu... Uhhh aš jau dabar noriu jį pribaigti. Nieko nelaukusi nulipau į apačią. Kur ten mane pasitiko šilti BTS apkabinimai. Visus apkabinau su šypsena veide, kol neatėjo Jimin eilė.
- Ačiū tau mielasis. Ta daina visa tavo, nes dabar aš jos klausytis nebeįstengsiu.
- Nėr už ką mieloji,- Po šių žodžių jis man mirktelėjo. Kaip jis drįsta. Paskutinis apsikabinti atėjo aukštas blondinas. Prie kurio man tektų stiebtis. Bet šįkart jis padarė kitaip. Jin mane pakėlė ir apkabino tikrai per stipriai.
- J- Jin aš negaliu kvėpuoti.
- Oi, Minhae.
- Nieko tokio.
Šyptelėjau jam ir mes visi patraukėm svetainės link.
Šį vakarą vengiau Jimin žvilgsnio, bet buvo pakankamai sunku, nes jis sedėjo priešais mane. Ir dar priedo rijo akimis. Visi tarpusavy kalbėjosi, juokavo, o aš tiesiog tylėjau ir nieko nesakiau.
- Adele shhi, kodėl tu šiandien tokia tyli???- paklausė manęs Jungkook.
- Viskas gerai, Kookie. Tiesiog galvoju apie dviejų draugių gimtadienius. Labai norėčiau labai ten nuvykti, bet manęs neišleis.
- Ei, nenusimink. Viskas bus gerai,- paguodė mane V ir po to dar apkabino.
- Aš einu miegoti, labanaktis.
- Gerai pailsėk Adele shhi,- pasakė Moni patogiai įsitaisiusi Suga glėby. Uhhh gerai jai.
Aš nuėjau į savo kambarį, kol į jį neįžengė Kookie.
- Netrugdau???
- Ne.
- Aš noriu paklausti kur yra tualetas???
- Jis antros durys iš dešinės.
- Ačiū,- pasakė vaikinas ir apkabino- Dar kartą labanaktis Adele shhi.
- Ate, Kookie.
Kai jis išėjo iš mano kambario, aš kritau ant lovos ir smigau.
- Ei, neprižądinkit jos.
- Aš stengiuosi.
- Ji taip mielai miega.
- Ei ji paliko kompą atidarytą, einu pažiūrėsiu kas gero.
- O ji kuria istoriją...
- Kokia čia kalba.
- Lietuvių,- per miegus pasakiau aš.
- O tu Dieve!!! Ji kalba!!!,- surėkė Hobis.
- Ko jūs man miegot neduodat???
- Mes labai atsiprašom Adele.
- Eikit namo tiktai kol dar gyvi esat!!!
Po šių žodžių dabar tikrai nuėjau miegot.

 Fangirls Meets Their GodsWhere stories live. Discover now