*szerda*
Reggel beteget jelentettem.
Nem egyszer kezdett visszajönni a kaja és a fejem is eléggé fájt. Claudia néni még a lázamat is megmérte, ami 39° fölött volt.
Kevinre ráparancsolt, hogy maradjon velem itthon, aki persze elengedte a füle mellett és suliba ment.Tegnap (kedden) halál unalmas volt a napom. Csak tanultunk. Még néhány emberrel összeismerkedtem. A tanárok közül csak a fizika és a testnevelés tanárt nem igazán szívlelem.
Nem szerencsés a harmadik nap hiányozni, de aki beteg... Nem sokszor vagyok beteg, de ha mégis, akkor halálosan.
Claudia néninek dolgoznia kell, így elment, de a lelkemre kötötte, hogy maradjak az ágyba és igyak forró teát.
Kinyitottam a laptopomat és videósokat kezdtem el nézni, amikor messenger üzenetem érkezett.
Szuper-pasi: Szia!
Csillámpóni: Szia! Ki vagy?
Szuper-pasi: Hát eléggé ki vagyok! Az órák totál unalmasak!
Csillámpóni: Ha-ha-ha! Hogy hívnak?
Szuper-pasi éppen ír...
Szuper-pasi éppen ír...
Szuper-pasi éppen ír...Csillámpóni: Ok, szia!
Szuper-pasi: Várj!! Szuper pasi vagyok! Hogy hogy nem vagy suliban?
Csillámpóni: Poénos vagy. Beteget jelentettem! Te meg óráról írsz?
Szuper-pasi: Ja! Csak el ne kezdj félteni, hogy elveszik a telóm!
Csillámpóni: Ismeretlent soha!
Szuper-pasi: Ismersz. Mármint fogsz. Nem az én hibám, hogy új vagy!
Csillámpóni: Miért nem jöttél oda hozzám beszélgetni?
Szuper-pasi: Ugyanannyi lett volna neked is hozzám fordulni, csillag!
Csillámpóni: Hogy, ha azt se tudom ki vagy? És te csak ne "csillagozz" engem! Amúgy meg jogos...
Szuper-pasi: Na ugye! Amúgy milyen a suli? Rendesek ugye?
Csillámpóni: Ja... De közöd?
Szuper-pasi: Most ne kezd flegma lenni, hisz eddig olyan nyugodtan írogattál egy vadidegennek. Legalábbis te nem tudod, hogy ki vagyok!
Csillámpóni: Igaz! De honnan tudod a számom?
Szuper-pasi éppen ír...
Szuper-pasi: Kevin telefonjában benne van! Az a balfék pedig a padjában hagyta. Nem furcsa, hogy úgy vagy benne, hogy "Vanika"?
Csillámpóni: Majd rákérdezek. Te más telójában kutatsz? Ez cink!
Kocsiajtó csapódásra zökkentem ki a chatból. Claudia néni megjött. Ránéztem az órára. Fél 1...két és fél órája beszélgetek? Wao!
Szuper-pasi éppen ír...
Csillámpóni: Most mennem kell! Csáo!!
És ki is léptem a netből, meg se vártam hogy írjon.
Claudia néni kaját hozott meg gyógyszereket.
Egész délután Monopolyzni kellett vele. Nem bírja elviselni a vereséget, ezért hét menetet is játszottunk, de a hetediknél már inkább hagytam győzni.Kevin megint éjnek évadján tért haza, ki tudja honnan. De az ő dolga.
YOU ARE READING
Míg véget nem ért... /Befejezett/
Romance///javítás alatt/// -SZERETLEK! -Én is Szeretlek Mike! *másnap* -Mit akarsz Tim? -egyre közelebb jött, majd lassan gyengéden megcsókolt. Minden jog fenntartva!