Sziasztok!
A helyesírási hibáktól kérlek tekintsetek el, mert már elég késő van és fárasztó nap volt.
Másrészt pedig, új bevezető vagy mi a fene került ki. Remélem ez jobban sikerült.
Jó olvasást.*Kedd*
Újra iskola. Végre tényleg szerezhetek barátokat. Ismerkedés. Ez a pontos megfoglamazás. Bár Amandával és a barátnőivel nem szívesen futnék össze. Engem hibáztatna azért, mert Kevin kidobta egy kaland után. Hát ilyen a mai tini világ, és az ő hibája. Annak is örülhet, hogy Kevin tudja a nevét. De valamilyen szinten akkor se várom, hiszen lemaradtam rengeteg anyaggal és nehezen tudok általában pótolni.
Már felöltözve nyomkodtam a telefonomat, mikor az ajtómon kezdtek dörömbölni.
-Iskola van! Haladj, mert különben nélküled megyek! -szólt be az ajtón át Kevin. Minthogyha olyan nagy veszteség lenne, egyedül is eltalálok a gimiig.
Lassan álltam fel és nyitottam neki ajtót. Mellette állt Tim is, aki csak mosolyogva nézett a hajamra, ami még mindig kócosan állt össze-vissza. Sietősen kapkodtam össze a hajam, mivel Kevin egyre jobban toporzékolt a küszöbömön, de sikerült végeznem mielőtt felrobban. "A szépségért meg kell szenvedni!" mondta mindig anya, de én szenvedek a fésülködésnél és ugyanolyan átlagos vagyok.
Nem tudom miért, de sietni kezdtek a fiúk, így sorsan odaértünk a gimihez. Mivel fizikával kezdtünk gyorsan eltelt az óra a rajzolgatással. Ugyan semmit nem írtam a füzetbe, de legalább lett egy szép hennám fekete filcből.
∆ ∆ ∆
Már a harmadik órán ülünk, de még mindig nem beszéltem senkivel Kevinen és Nathannel kívül. Juteszembe Nathan. A húga, Amanda, megint küldött egy üzenetet. Most Kevin kölnijét kell elcsórnom. Szuper.
A szünetben az ofő bejött egy kis tájékoztatásra.
-Na gyerekek. Tudom, hogy az iskola második hetében tartunk, de szeretném, ha már most elkezdenétek tervezni a jelmezeket Marco éves Halloween bulijára. Mint tudjátok, egy héttel előtte kell a fiúknak egy-egy hölgyet felkérni párjuknak. Akinek nincs jelmeze, nem mehet. Persze, erről még lesznek információk. Legyen további szép napotok! -mosolygott, majd elment.
Senki nem szólt semmit, csak folytatták az idióta társalgást az eddigi témákról.
Malory (Nathan dök elnök helyettese), Violett, Norin és Kim zökkentettek ki a bambulásból.
-Elkezdhetnénk készülni, nem? -vágott bele Kim.
-De még nem tudjuk, hogy milyen szabály vonatkozik a jelmezre! -mondtam, mire értetlen fejet vágtak, így folytattam. -Azaz, hogy ne öltözzünk olyannak, aminek mindene kint van.
-Jaj, csajszi! -legyintett Malory. -Mi már voltunk egy ilyen buliban, minden évben ugyanaz a szabály. Majd mi segítünk!
Így is lett. Mire elérkezett a hét, mikor párba állunk, már megvolt a tökéletes kis vámpír jelmezem terve. Nem volt az, hogy a pároknak össze kell öltözniük, szóval emellett döntöttem.
BINABASA MO ANG
Míg véget nem ért... /Befejezett/
Romance///javítás alatt/// -SZERETLEK! -Én is Szeretlek Mike! *másnap* -Mit akarsz Tim? -egyre közelebb jött, majd lassan gyengéden megcsókolt. Minden jog fenntartva!