MIT AKAR???
Princess: Szevasz Vani!
Csillámpóni: Heló Amanda! Mit akarsz?
Princess: Ejnye, ne légy ilyen undok! Nem lehet csak úgy ráírni egy szimpi csajra?
Csillámpóni: Mit akarsz?
Princess: Te komolyan Kevinnel laksz?
Csillámpóni: szóval ez a lényeg? Igen nála lakom és?
Princess: tudod nekem nagyon bejön Kevi....
Csillámpóni: Fujj! Látszik hogy nincs ízlésed
Princess: Kus! Szeretnék veled kötni egy megállapodást!
Csillámpóni: ahj....mi van?
Princess éppen ír...
Princess: kiszivárogtatod nekem, hogy miket szeret, és amikor megkérlek rá, akkor egy-egy cuccát el is hozod nekem!
Csillámpóni: te beteg vagy!!! Hogy képzeled?
Princess: hallgass végig Fika!
Princess új becenevet állított be neked: Fika
Fika: Poénos név... Én ezzel mit nyernék?
Princess: Az összes fiúka kedvenc dolgait elárulom neked
Fika: Ch.. Uncsi!
Princess: ÉÉSS...nem foglak a kövi három évben piszkálni!
Fika: kicsit se érdekel ha szekálsz
Princess: csak Nathan a bátyám és történetesen jóba van az igazgatónővel és ha irok testvérem nevében egy levelet, mi szerint cigizel meg drogot is árulsz a többieknek, akkor kicsapnak
És tényleg megteheti. De ez azt is jelenti, hogy a többi suliba se vesznek fel. Az életem tönkre megy, csak mert nem adok Amandák pár cuccot a "tesómtól"... De ha Kevin rájön, akkor baromi nagy pácban leszek. Vele lakom és rossz lenne ha kerülgetnem kellene... És elég keveset van itthon...
Princess: mi van fikás? Már 10 perce figyelnem kell az órát mert nem írsz!
Fika: benne vagyok!
Princess: szuper! És ha nagyon ügyi vagy, akkor még közénk is beszállhatsz! Na csáo! Este írok, hogy hogy mit hozz nekem
Fika: de beteg vagyok! Hogy adnám át?
Princess: be jössz a leckéért idióta!
És már le is lépett.
Nem hiszem el...
Szövetkeztem Amandával...∆ ∆ ∆
Este fél nyolc fele csipogott a telefonom.
Princess: Kevin egyik pólóján van egy gitározó csonti! Hozd el nekem! És ne írj vissza!!
Kevin itthon van. Most vacsorázik lent, majd fürdeni fog menni. Van időm elcsórni a pólót...
Kevin szobájának az ajtaja előtt megtorpantam. Az ajtó résnyire nyitva volt. Vak sötét van a helységben.
-Kevin, hol vagy? Most nézem az E-naplódat! Gyere csak ide! -hallottam Claudia néni hangját. Oké, ezzel el lesz egy darabig.
Benyitottam a szobába és felkapcsoltam a lámpát.
A falon plakátok gitárokról, csontvázakról. Az ágy be vetetlen, a ruhát pedig rádobálva.Ez egy igazi fiú szoba! Minden szanaszét van, és kissé izzadság szag van.
A gardrób szekrényhez mentem, ami félig nyitva állt, szinte szólongatott, hogy nézzek be, de inkább az ágynál kutattam előbb.
A póló se a ruhák alatt, se a takarónál nem volt.Csalódottan lenéztem, mire megláttam.
A csontváz gitárja piros, lángokkal teli hangszer, amit szenvedélyesen tartott, mint egy trófeát. Felkaptam a földről és megforgattam. Ezt akarja Amanda?
-Hagyj békén! Inkább felmegyek, nem hallgatom ezt tovább! -hallottam Kevin morgását lentről.
Ajjaj!!
STAI LEGGENDO
Míg véget nem ért... /Befejezett/
Storie d'amore///javítás alatt/// -SZERETLEK! -Én is Szeretlek Mike! *másnap* -Mit akarsz Tim? -egyre közelebb jött, majd lassan gyengéden megcsókolt. Minden jog fenntartva!