9.fejezet

2.7K 145 0
                                    

*a buli*

Marco nyitott ajtót az embereknek, de egy idő után megunta a járkálást és nyitva hagyta, hadd jöjjön a nép.

Nem sokkal később hat után, szinte alig lehetett elférni a nappaliban és az udvaron bulizó tini seregtől.

Párszor én is roptam, de csak a lányokkal. A fiúk már nem abban a tudatban élnek, mint a régebbi időkben, hogy fel kell kérni a lányt táncolni.

Nagyban ráztam magam Klauval, amikor Amanda battyogott be a házba a két csicskásával. Kevin pólója és egy fekete farmer volt rajta.

Üvegtörést hallottam, mire felkaptam a fejem. Kevin ejtette el a poharát (mert néhány VIP személy üveg poharat kapott, mármint azok, akik segítettek pakolni), ami darabokra tört a parkettán. Tátott szájjal bámult Amandára, aki egy dicső mosoly társaságában oda sétált Kevinhez, majd csábosan körül járta. Kevin kapott az alkalmon és táncolni kezdett Amandával, aki rám vigyorgott és egy "köszike"-t formált némán az ajkaival, amire nem sokkal később Kevin ajka tapadt.

Amanda barátnői ujjongtak, ahogy a tömeg is. De Timothy és Nathan döbbenten meredtek a kör közepén smacizó emberkékre. Nem lehet párnak nevezni őket... Egyik nap Kevin olyan iszonyúan hordta el mindennek Amandát, most meg majd bekapják egymást.

Mikor szétváltak levegőért Amanda a barátnőihez fordult, majd vihorászni kezdtek, addig pedig Kevin megragadta a felkaromat és kivonszolt a szobából. Sokan elkerekedett szemekkel bámultak, gondolom mert az előbb csókolózott egy lánnyal, és most egy másikkal vonul félre.
Az egyik fa sötétebb árnyékában álltunk meg és szembefordult velem. Vigyorgott, de a szeme kisebb villámokat szórt.

-Te adtad neki a pólómat?

-Mi? Miért tettem volna? -hazudtam és a hatás kedvéért hátra is léptem "meghökkentségemben".

-Ugyan-ugyan Vanika! Láttam, hogy kedvesen mosolygott rád az a hárpia! -kezdett lehervadni a mosolya.

-Hárpia? Az akivel két percen át faltátok egymást? -fontam keresztbe a karom. -Nem úgy néztél ki, mint aki annyira megvetné Amandát.

-A teste jó, és gondolom az ágyban is az! Az hogy egy idióta, agyatlan plázacica az már más.

-Nem az. Szóval ágyba akarod vinni, pedig tudod hogy beléd van bolondulva? Aztán továbbra is leszarni?

-Eltértünk a témától. Te adtad neki a pólómat?

-Szóval igen. Amúgy meg semmi közöm az egészhez! -emeltem fel ártatlanul a kezeimet.

-De ha igen, megbánod! -förmedt rám.

-Jaj, mit csinálsz, megbüntetsz? Sarokba állítasz? -nevettem fel, majd elfordultam és visszamentem a házba. Most Amanda vont félre.

-Köptél? -kérdezte karba tett kézzel.

-Nem. Hülyének nézel? -torkolltam le, majd tőle is elmentem.

∆ ∆ ∆

Már lassan három órája tart a buli, de semmi érdekes nem történt.

Milyen büntetésre gondolt Kevin? Rábeszéli Claudiát (igen, már tegezem), hogy szobafogságot kapjak? Ugyan, az semmiség. Mással pedig nem tudna megbüntetni. Bár a mosolya eléggé furcsa volt...talán perverz. Nem, biztos csak képzeltem. Kevin nem tenne olyat, hogy...khm...szexel büntet meg. Vagy lehet hogy igen. De nem engedném.

A telefonom rezgése ébresztett fel a gondolkozásomból. Újra írt. Már két napja nem beszéltünk.

Szuper pasi: Szia! Na milyen a buli?

Csillámpóni: WTF?! Te is itt vagy?

Szuper pasi: Naná! Marco buliját egy hülye hagyja ki. És miről beszéltél Kevinnel miután Amandával befejezték a csók-parádét.

Csillámpóni: S.K.H.

Szuper pasi: Sajtos kenyeret inkább vegetával eszek, nem hagymával.

Csillámpóni új becenevet állított be Szuper pasinak: Seggfej.

Seggfej: Köszi, én is szeretlek xd :D amúgy meg tényleg nincs közöm hozzá. Ja és ne nézz hátra, mert Kevin és Amanda épp folytatja...

Azért is hátra néztem. És tényleg. Csak Kevin most picit túlzásba esett, mert épp taperolja MINDENHOL Amandát.
Amanda Kevin pólójánál fogva húzza a lépcső felé a fiút, aki úgy követi, mint egy kiskutya.

Csillámpóni: Pfuj. Emlékeztess, hogy ne menjek fel az emeletre még véletlenül sem.

Seggfej: Igen. Nem tudtad hogy a bulikban az emelet a pároknak van fenntartva? Csak ne törjenek össze semmit.

Csillámpóni: Ezt pedig onnan tudod, hogy voltál már ott?

Seggfej: még nem, de majd leszek. Veled.

Seggfej új becenevet állított be Csillampóninak: Hercegnőm

Hercegnőm: Pfuj! Nem vicces azt se tudom ki vagy!

Seggfej: Majd megtudod! Amúgy az osztálytársad vagyok. Ennyit mondok.

Hercegnőm új becenevet állított be Seggfejnek: Buzi.

Buzi új becenevet állított be Hercegnőmnek: Tina.

Tina: Senki nem hív így!

Buzi: De én legalább normális nevet adok neked. És mostantól én így hívlak.

Tina: Ha elárulnád a neved, akkor én is úgy hívnálak.

Buzi: A középső nevem Lucas! Vagyis hívhatsz Luke-nak.

Na várjunk egy percet! A régi srác, akit ismertem, ő Michael Lucas Worton. És az új osztályban is van egy Michael Worton. Most pedig az egyik osztálytársamnak Lucas a középső neve....

Tina: Mike!! És régen is ismertelek! Csak hetedikben elmentél!

(5 perc múlva....)

Tina: Ne csináld! Kitaláltam, hogy ki vagy!

Tina új becenevet állított be Buzinak: Mike.

Tina: a neveden szólítalak! Látod?

Mikor elküldtem, abban a pillanatban csipogott valakinek a telefonja. Az a valaki leült mellém az udvaron a fűbe ahol eddig ültem. Ez a valaki Michael Worton volt.

-Csakhogy rájöttél Szöszke! -nevetett. -Hiányoztál!

-Te is! -és ezzel a nyakába ugrottam, ami következtében a földre borultunk. Felülre kerültem. A két kezemre támaszkodtam és úgy néztem le rá.

-Ooooooooooooooooooo! -zott valaki mellettünk. Mármint valakik...

Míg véget nem ért... /Befejezett/Where stories live. Discover now