*szombat*
Reggel Tim már nem volt mellettem. Az egész szobában egyedül voltam...Mármint azt hittem.
-Hééé! Feküdj vissza, a végén még elrontom! -szólt valaki a szoba közepéről. A hang irányába néztem, ahol Tim és egy hasonló srác állt. Tim egy táblát tartott és mozgatta a kezét. Rajzolt. Engem.
A másik srác csak fel le mozgatta a tekintetét rajtam, mire én is megnéztem magam. Az egyik lábam kint volt, ahogy a felső testem is. Csak a derekamat, a fenekemet és a másik lábamat fedte a takaró. Épp beakartam magam takarni, mikor Tim rám szólt.
-Neee! Még pár perc! Feküdj vissza! -nézett rám kérlelően.
-Te így rajzolsz le?! -kérdeztem kissé felemelt hangon.
-Naná, hát csak fiúból vagyok! -villantott egy perverz mosolyt rám. Én inkább csak engedelmesen visszafeküdtem és lehunytam a szemem. Körül belül húsz perc múlva szólalt meg Tim, hogy kész az alkotás.
-Muttaaaa! -intettem magamhoz. Leült mellém az ágyra, míg a másik fiú Tim mellé. Valami eszméletlen.
Hajam az arcomba omlott, így jóformán csak az egyik fele látszott. Még a szempilláimat is kidolgozta. Az ing minden gyűrődése látszott, és kissé fel is volt hajtva a könyögömig. A takaró íve és a lábamra vetett árnyéka is szépen tónusozott volt. A fekete bugyim alsó, csipkés szegélye is látszódott egy kicsit. Szabadon lévő lábam behajlítva pihent, és majdnem lecsúszott az ágyról. Még azt is kidolgozta, hogy a lábfejemet a takaró eltakarta.
-Azt hiszem ezt a rajzot le fénymásolom és kiteszem a szobámba! -szólalt meg a Tim mellett helyet foglaló fiú. Most néztem rá igazán.
Fekete, kócos haja lazán a fejére hullott, de így állt neki jól. Kék szeme körbejárta a rajzot és néha rám is felpillantott. Zöld "Soproni" feliratú pólója megfeszült a testén, így látszott, hogy nem olyan izmos, mint Timothy. Kék farmernadrágja csőszárú volt, és egy lánc fityegett az oldalán. A cipője egy fekete "Addidas" márkájú sportcipő képében jelent meg.
-Na mi van? Ennyire nem nézhetek ki jól?! -szólalt meg a fiú, arra késztetve, hogy felnézzek rá.
-El ne szállj! Csak a stílus jó, nem az, aki ezekben a ruhákba van bújtatva. -válaszoltam szemrehányón.
-Kössz! -játszott sértődöttet. -Na, tesó! Végre bemutatod a modelledet, vagy hagyod, hogy a neve nélkül csorgassam utánna a nyálam?! -fordult Tim felé. Nem is tudtam, hogy Timothynak van testvére.
-Oké, oké! -nevetett. -Vanessa, ő az öcsém, Logan. Logan, ő Kevin unokahúga, Vanessa.
-Nessa! Örvendek! -mosolygott Logan, majd kitört belőle a nevetés.
-Na csá, öcsi! Nekünk most dolgunk van! - szólt rá Tim. Logan még mindig nevetve állt fel és ment ki az ajtón. -Na hova megyünk? -fordult hozzám.
-Strand? Aquapark? De előbb pláza, mert ugye haza nem mehetek a fürdőruhámért. -vetettem fel.
-Nyomás! -mosolygott.
Összeszedett pár cuccot és a fürdőgatyaját, majd elindultunk az autójával a plázához. Még a kocsiban megkértem, hogy segítsen választani.
YOU ARE READING
Míg véget nem ért... /Befejezett/
Romance///javítás alatt/// -SZERETLEK! -Én is Szeretlek Mike! *másnap* -Mit akarsz Tim? -egyre közelebb jött, majd lassan gyengéden megcsókolt. Minden jog fenntartva!