Összeszedett pár cuccot és a fürdőgatyáját, majd elindultunk az autójával a plázához. Még a kocsiban megkértem, hogy segítsen választani.
Hamar odaértünk, mert olyan hiper-szuper gyors a kocsija. Leparkolt, majd még a kocsiban felém fordult.
-Biztos, hogy nekem akarod bemutatni a bikiniket?
-Igen! Jó a stílusod, szóval csak találunk valamit, ami mindkettőnk szerint jó! -mondtam mosolyogva.
-És miért kell a véleményem? -kérdezte kissé félredöntött fejjel.
-Mert megengedem utána, hogy lerajzolj. -mosolyogtam, mire ő is ezt tette és már ki is szállt a kocsiból. Annyira sietett, hogy alig bírtam utólérni.
-Attól, hogy sietsz, nem fogok gyorsabban választani! És nehogy azt hidd, hogy hagyom elrontani az strandon töltött időt! /a strand, az egyben aguapark is. Szerk./ -mondtam, mikor beértünk a plázába. Hatalmas volt, mindenhol boltok, ezért inkább Timre hagyatkoztam. -Na most merre tovább?
-Külön, a nőknek fenntartott üzletben, vagy a nyár hangulatú boltokban szeretnél vásárolni? -úgy kérdezte, mint aki minden egyes részletét ismeri az épületben fellelhető boltoknak.
-Inkább a női áruházakban, mert ugye kéne még ruha. Mert három napig csak nem lehetek ugyan abban! -erre csak elmosolyodott és szónélkül elindult.
Az első emeleten jártunk, aminek a mozgó lépcsőtől szinte legtávolibb helyen volt egy üzlet, ami előtt Tim megállt. A Sarah's kirakatánál már elájultam, akkor mi lesz ha bemegyek.
-És itt milyen árban vannak a ruhák? Mert ugyebár most jövök rá, hogy pénzem sincs, csak otthon, szóval te vásárolsz nekem.
-Pont azért ide hoztalak mert olcsó. Mindenki lusta eljönni a hátsó részekre, és kevesen is tudják, hogy itt fenomenális cuccokat szuper áron kapnak.
-És te azért tudod, hogy ez a bolt is olcsó, mert...? -kérdeztem idióta mosollyal. Tim csak elvörösödött és morgott valami "menjünk" félét.
Hát belül is meg kell, hogy mondjam, ámélkodtam. Tim meg se állt a fehérneműkig. A részleg végén találtunk bikiniket. Megfogtam pár igazán szépet és az öltöző fülkéhez mentem. Azzal szemben Tim leült egy kanapéra. Szerintem direkt azért van fenntartva, hogy "divatbemutatózzanak" a vásárlók a barátaik előtt.
A kék keresztpántos bikinifelsővel kezdtem. Semmi minta nem volt rajta. Az alsó részének oldalán két fehér masni volt. Kiléptem tim elé, aki egy egytől tízes skáláig csak 5-re pontozta. Ez nem nyerő.
A következő is kék, kicsit több dísszel. Az alsó részén rolytok lógnak, a melltartós felén pedig fehér matrózcsíkos. Ismét felfedtem magam Tim előtt. Ezt még annyira se díjjalza, mint az előzőt, mert most csak 3 pontot adott.
A harmadik egy neon rózsaszínű, vékony pántos felső volt. Alsó része passzolt hozzá. Néhol fekete csíkkal díszített, hátul kapcsos volt. Erre Tim már elkerekedett szemekkel adott 9 pontot.
A negyedik pedig egy egyszerű fehér együttes volt. Hátul összekapcsolhattam az alsó részét a bikininek a felsővel. Nekem ez tetszett, de Timothy csak 6-ra értékelte.
Végülis a harmadik mellett döntöttünk, hisz én kértem meg Timet, hogy értékelje a fürdőruhákat. Nekem is tetszett, de a fehér minden esetre jobb volt. Bár az eladó is azt mondta, hogy ez állt a legjobban rajtam.
∆ ∆ ∆
A boltban már úgy vettünk meg a bikinimet, hogy arra vettem fel a ruhát, így csak le kell majd húznom. Tim már reggel a fürdőnadrágjára vette föl a ruháit, így neki is egyszerűbb.
Mikor megérkeztünk a stradra, kicsit ámélkodtam, hisz még nem voltam itt. A bejáratnál kiírták, hogy mennyi, és milyen csúszdák vannak és a medencék számát is, na meg a belépő árát. Harminc csúszda, negyvenkettő medence és fejenkét 19€.Tim fizette az én belépőmet is, amiért egy kicsit letorkolltam. Mentségére szóljon, hogy otthon van a pénzem, szóval igaza van.
Volt pár árnyékosabb hely szabadon. A boltokhoz és az egyik medencéhez közelebbi helyet választottam, ezért Tim követett. Leterítettem egy pokrócot a napágyra (amit mi vittünk, összehajthatós) és ledőltem.
-Mi a francért van szeptemberben ilyen meleg?! -nyafogtam. Erre Tim egy palack vizet öntött rám. -Te vadbarom idióta paraszt állat geci!
-Te mondtad, hogy meleg van! Amúgy meg vetkőzz le! Már úgy is vizes vagy. -nevetett és levette a ruháit. Jól állt neki a fürdőgatya, és most már látom is a kockahasát nem csak éreztem. Én is így tettem, de nem ültem vissza.
-Megyünk? Mert azért vagyunk itt, nem? -kérdeztem a fiútól, aki válaszként csak bólintott.
Tim mindegyik csúszdát kipróbálta, de nekem volt olyan ami túl nagy volt. Egy páros csúszdánál Timthy az ölébe vett és úgy csúsztunk le. Eleinte kellemetlenül éreztem magam, hogy egy fiú ölében ülök, de lefelé menet nem nagyon arra figyeltem. Végül a húllám medencében kötöttünk ki, de onnan is kijöttünk, mert elkezdtem fagyiért nyafogni. Tim egy pisztáciásat vett csokissal, én pedig kókuszosat hupikékkel.
Az ágyaink előtt megtorpantunk, ugyanis valakik elfoglalták. Mikor levették a napszemüveget, csak akkor jöttem rá kik is azok.
YOU ARE READING
Míg véget nem ért... /Befejezett/
Romance///javítás alatt/// -SZERETLEK! -Én is Szeretlek Mike! *másnap* -Mit akarsz Tim? -egyre közelebb jött, majd lassan gyengéden megcsókolt. Minden jog fenntartva!