17.fejezet

2.1K 139 2
                                    

És ha választani kéne ki a helyesebb, akkor az ismeretlenre voksolnék. Rám nézett és szélesen elvigyorodott. Ennivaló gödröcskéi vannak, de észrevettem, hogy mindháromnak van gödröcskéje. Szuper aranyos srácok. Fogadni merek, hogy ő is a testvérük.

Elém állt és meghajolt, amin kicsit meglepődtem. Mögötte a testvérek nevetve fogták be a szájukat, a szülők pedig némán csóválták a fejüket. A fiú óvatosan megfogta a kezem, szájához emelte és lágy csókot lehelt rá. Éreztem, hogy fülig elpirulok, de lopva Timre pillantottam és nem csak én voltam paradicsom.

A fiú felállt, szőke tincsei, most lazán az arcába hullottak, barna szemével az arcomat fürkészte, kaján vigyorra húzódtak az ajkai. Kezemet még mindig markában tartotta, és hüvelykújjával apró köröket írt le a kézfejemen. Ismét kissé meghajolt és úgy nézett fel a szemembe.

-Bonjour belle Dame! -üdvözölt franciául. -Florian Samson vagyok. Benned kit tisztelhetek?

-Vanessa Valentina Monoya, személyesen! -pukedliztem, ha így játszunk. Most már nem csak a fiúk nevettek, hanem a szüleik is.

-Timothy és Logen testvére, vagyis a báttyjuk vagyok. -mosolygott Florian. -Na, indulhatunk? -fordult a szülőkhöz.

-Persze Florian! -mosolygott Matthew. Mindenki a kocsihoz indult, de Tim megvárt. Florian megállt előttünk és hátrapillantott rám.

-Ja és igazán szexi vagy fehérneműben csajszi! -kacsintott Florian. Rémülten Timre néztem, aki kínosan vakarta a tarkóját. -Igen, megmutatta.

-Miii? -visítottam. Tim megragadta a karomat és szó nélkül húzott az autóhoz.

Ez nagyon szemétség volt Timothy részéről. Jó, valószínüleg egyszer majd meglátták volna, de így, hogy még meg is mutatta az gáz. Nem tudom, hogy hogy gondolta, de nem kellett volna.

-Mit nézünk? -kérdezte út közben Logan.

-X-men maratont. -válaszolta az apja. Logan egy halk -Ez az!! -t hallatott, majd az út további részében csendben ültünk.

A mozi előtt aligha voltak, ezért könnyen találtunk parkoló helyet, ami közel van a bejárathoz. Bent a szülők egy közepeset vettek maguknak, egy nagyot Logannak és Floriannak, és még egy nagy popcornt vettek Tim számára és nekem.

∆ ∆ ∆

Logan a filmek közben többször is elaludt, így nem igazán értette, hogy mi történik. Gilien túl erőszakosnak találta, Timothy pedig még mindig nem értette, hogy hogy lettek a mutánsok, pedig az elején elmagyaráztam neki.

Matthew, Florian és én a kocsiban vigyorogva beszéltük át a kedvenc részeinket és hogy folytatni kéne a filmet.

Sikeresen "haza" értünk tele energiával, szóval leütünk a konyhaasztalhoz és társasozni kezdtünk. Gilien visszavágót követelt a Monopolyból, mert nem fogadta el, hogy a legkisebb fia legyőzte. A játék közben a tábla mellett egy kis üditő és chips is az asztalra került. Mikor viszont Matthew lassan tette le a poharát és nem lépett, amikor ő következett, minden szem rá szegeződött.

-Azon gondolkodtam, hogy meddig maradsz még itt, Vanessa? Nem azért, hogy zavarsz, vagy ilyesmi. Csak mivel kevés ruhád van, és kifogyóban vannak Timothy ingjei, nem gondolom, hogy túlságosan szeretnél fehérneműben mutatkozni előtte.

-Nem igazán tudom. Elvileg úgy van, hogy holnap már mehetek is haza. Igazámból csak kedden megyek iskolába, mert még hétfőre kaptam igazolást.

-Rendben van! Akkor egy estét még kibírsz Tim szagos ingjében? -kérdezte Gilien.

-Hagyjuk inkább! Odaadom a sajátomat, az még nagyobb is. -ajánlkozott Florian.

-Rendben, amelyik hamarabb a kezed ügyébe esik, azt veszed fel. Jó? -kérdezte Matthew, mire bólintottam.

∆ ∆ ∆

A játék végeztével Tim kezdte a fürdést. Florian direkt azért bejött a szobába, hogy odaadja az egyik pólóját, de maradt is egy kicsit.

-Ééés... Te most akkor együtt vagy az öcsémmel?

-Nem, nem! -nevettem el magam kínosan. -Tim csak barát. Mármint még az se, hisz alig ismerem. Szóval haver. De még az se nagyon. Talán ezekután már az, de.... Na érted.

-Értem, ja. Nem ismered ahhoz eléggé, hogy a barátodnak, vagy a haverodnak nevezd.

-De miért kérded?

-Csak... Van pár furcsasága amit jó volna tudnod. De mindegy is. Nem lényeges, hiszen ha nem vagytok együtt, valószínüleg nem érdekel.

-Nem tudom... Érdekeljen?

Tim jókor jött ki a fürdőből, én pedig rögtön utánna mentem. Bár érdekel, hogy mit osztott volna meg velem Florian, de azért gondolom nem túl jó dolgokat.

Míg véget nem ért... /Befejezett/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz