22.fejezet

1.9K 127 0
                                    

*november 13. Hétfő*

Szinte lehetetlen volt kibírni Mike nélkül a hétvégét, de egész nap chateltünk, így nagyjából elviseltem. Olyan szinten viselkedett aranyosan, hogy azt hittem, hogy a szívem felrobban a sok dobogástól.

De hétfő van. Ma újra látom. Viszont, azt mondta, hogy az első dolga lesz megcsókolni, amitől bevallom, kicsit félek. Az első csókom lesz párkapcsolatban. No problem, jó kis nyálcsere lesz az.

-Hi Tina!

-Szia Violett! Mondcsak, milyen volt a péntek? És a hétvégéd?

-A péntek katasztrófa volt Timothy mellett, mert végig Kevinnel beszélgetett rólad. Majd beparáztak, hogy hova tűntél. Hétvégén a nagymamámnál voltam, sokat szórakoztunk. -mesélte vidáman -És te? Mizu? Mit csináltatok Michaellel, amikor kimentetek az udvarra pénteken?

-Öhm... Nem tudom, hogy hogy mondjam. Azt se tudom, hogy szabad-e felvállalni... De elvileg, mármint gyakorlatilag is... Szóval, hogy arra akartam kilyukadni, hogy... Hát, összejöttünk...

Pár pillanatig zavarodottan nézett rám, majd elkerekedett a szeme és egy nagy mosoly mellett a nyakamba ugrott.

-Violett, tudom, hogy száztíz százalékban hetero vagy, de azért ennyire ne ölelgesd már a barátnőmet, kérlek!

-Mike!

A nyakába ugrottam, persze nem szó szerint. Az állam alá helyezte két újját, ezzel felemelve a fejemet, hogy a szemébe nézzek. Lassan hajolt rá az ajkaimra, majd óvatosan érintette őket össze. Aranyos tőle, hogy nem akarja erőltetni és finoman próbálkozik, de én rendesen csókoltam meg. Nem lassan, nem hevesen, nem nyálason, nem szárazon. Az aranyközép út. Nyelvével megnyalta az alsó ajkam, arra bíztatva, hogy beengedjem a számba.

Erre nem volt esély, mert Michael fején pattant valami, amit szinte még én is éreztem.

-Te. Mi. A. Jó. Büdös. Francot. Csinálsz. A. Húgommal?! -tagolta idegesen Kevin.

-Azaz, mit csinál a barátnőjével? Szerintem semmi közöd hozzá, amúgy, hogy Mike mit csinál.

-Tina, te ezt komolyan mondod?! Ezzel jársz?! Meg vagy te huzatva?!

-Kuss van Kevin! -szólt bele Mike is. -Gyere, becsengettek.

Felmentünk a terembe, végig szenvedtük a tanórákat, majd végre haza mehettünk. Megbeszéltem Michaellel, hogy a hét minden napján megyünk valahova. Hétfőn (azaz ma) hajózni a közeli tóhoz. Kedden moziba megyünk. Szerdán irány a park. Csütörtökön go bowling. Pénteken a fagyizó és a könyvesbolt az úticél. Szombaton elmegyünk a plázába, mindkettőnknek frissíteni kell a ruhatárán. Vasárnap pedig átjön hozzánk, akár tetszik Kevinnek, akár nem.

Míg véget nem ért... /Befejezett/Where stories live. Discover now