*vasárnap*
-Ébresztőőőő! -kiabálta Timothy a fülemben. Mikor már negyedjére ordított a fülembe, kivettem a fejem alól párnát és hozzávágtam. Valószínüleg eltaláltam, mert valami nagyot puffant a földön és Tim is hallatott egy hosszú -Auuuuu! -féle nyögést.
-Ezt most miért kellett? -hallatszott a hangján, hogy mérges.
-Ajudni akajoook! -mondtam óvodás kiejtéssel.
-Akkor akarj modellkedni Vani, mert leszeretnélek rajzolni! -húzta le rólam a takarót.
-Moooost? De hát reggel van még! -nyavajogtam, miközben ő a térd hajlatomnál és a hátamnál fogva felemelt és egy székre ültetett. Ismét csak az ingje és a fehérneműm volt rajtam, de most túl álmos voltam ahhoz, hogy erre is figyeljek.
-Nincs hiszti! -nevetett Tim. -Na, vedd le az inget!
-Miii? -visítottam. Egyből éber lettem. -Fehérneműben akarsz lerajzolni?!
-Naná! Vagy anélkül is lehet. -kuncogott, mire én nagyon hülye fejet vághattam, mert zavarba jött. -Nyugi, csak vicceltem! Nem gondoltam komolyan!
-Figyelj, a fehérnemű oké...benne vagyok! De legalább hadd legyek háttal, vagy oldalt?! -kérleltem.
-Háttal, de hátra nézel? Úgy jó?
-Ahj, oké! -háttat fordítottam neki, elkezdtem kigombolni az inget, majd a földre dobtam. Hátranéztem Timre, akinek már a kezében volt a lap és a ceruza.
-Az egyik lábadat húzd fel a mellkasodhoz! -utasított a fiú. -Most a hajadat dobd hátra, kérlek!
Teljesítettem, amiket kért, majd mozdulatlan maradtam. Nem figyeltem, hogy mennyi idő telt el, de azt láttam, hogy Tim nagyon élvezi. Mikor a tekintete megállapodott valahol a hátamon, már kicsit furcsálltam.
-Mit nézel annyira? -kérdeztem. Tim zavarodottan kapta fel a fejét és elpirultan nézett rám.
-É-én csak a... a melltartód ka-kapcsolója r-rosszul van összekapcsolva. Bocsánat, csak megakadt rajta a tekintetem! -dadogta. Odakaptam és normálisan bekapcsoltam. Tim egyből folytatta a munkáját.
Nagyon büszke voltam a végeredményre. Nem is tudtam, hogy a hátamat ilyen előnyösen le lehet rajzolni. A hajszálak, amik elkószáltak, azok is helyet kaptak a rajzon.
-Oké, ez már megérte! -mosolyogtam Timre. -De legközelebb teljesen fel leszek öltözve! Nincs több ruha nélküli modellkedés. -szögeztem le.
-De... ez... hát legyen. Nem erőszakoskodom! -mondta, majd a lapot kivette a kezemből és kicserélte az egyik állatos képet rá. Az elsőt is elő vette, amit Kevin portréja helyére illesztett. -Így jó lesz! -modta a végén.
-Ja! Mi lesz a mai program? -kérdeztem.
-Az biztos, hogy elkerüljük a strandot meg az úszodát! Nem kell még pár olyan kínos pillanat mint tegnap! -nevetett, majd elkomolyodott az arca és nekidőlt az íróasztalnak. -A tegnapról jut eszembe, igaz az, amit Nathan mondott?
-Hirtelen hiszel Nathannek?! Bezzeg, amikor azt mondta, hogy nem ő nyomult Dina-ra, akkor nem hittél neki. -förmedtem rá, hogy terelem a témát.
-Az más! Hát csak a legjobb barátom pártjára állok! De te meg ne hárítsd a kérdést. Te adtad Amandának a pólót? -tért vissza a kérdésre.
-Nem! -válaszoltam szemrebbenés nélkül. -Nekem mindegy, hogy elhiszed-e, vagy sem. Én tudom az igazságot! -kiöltöttem rá a nyelvemet, majd hátatfordítottam, felkaptam egy rövidnadrágot és egy haspólót, majd lementem a konyhába.
∆ ∆ ∆
Úgy járkálok itt, mintha itt laknék, amit nem kellett volna, mert a konyha asztalnál ült egy pár. Tim szülei lerakták az ételt és rám néztek. A nő elmosolyodott, a férfi pedig elkerekedett szemekkel nézett a hátam mögé. Hátra pillantottam, ahol Tim állt félmeztelenül egy farmergatyában, égő vörös arccal.
-Biztos te vagy Kevin unakahúga, ... megbocsáss, mi is a neved? -kérdezte barátságosan a nő.
-Elnézést a zavarásért! Én Vanessa vagyok. -mosolyogtam félénken.
-Oh, nem zavarsz, Drágám! Gilien vagyok, a férjem pedig Matthew. -mosolyogott, majd a fiára pillantott. -Khm, Timothy. Kérlek, gyere ide!
Tim engedelmesen az asztalhoz lépett, közben a csuklómnál fogva engem is maga után húzott, majd leült. Követtem a példáját, majd némán figyeltem.
-Szóval, fiam. Miért is eggyeztél bele, abba, hogy ez az ifjú hölgy nálad töltse a hétvégét? -kérdezte Tim apja. -Félre ne értsd Vanessa, nem vagy terhünkre! Csak kíváncsoskodom.
-Az úgy volt, hogy Vani Kevinnel lakik együtt, családi okok miatt. Viszont pénteken Marco bulijában, Kevin nagyon nagyon jól érezte magát egy lánnyal. Mikor pedig Vanessával beszélgettem, akkor odajött a hölggyel és azt mondta, hogy hétvégére övéké a ház. Mivel pedig Vani nem tudott volna máshova menni, Kevin azt mondta, hogy nálunk ellesz. Szóval engem is váratlanul ért. De meséltem már, hogy Kevin milyen, ha lányokról van szó... -mesélte el a történteket Tim. A szülei figyelmesen végighallgatták és bólogattak.
-Nem is baj, hogy eljött! Végülis addig élvezheted ennek a csinos leánykának a társaságát! És tegezz nyugodtan! -mosolygott Gilien.
-Persze! -helyeselt Matthew. -Na és mit terveztek mára?
-Még nem igazán tudjuk. -feleltem.
-Akkor nyomás a moziba! Most megy az X-men maraton. -vetette fel Matthew.
-Irány-surány! -pattant fel Tim. Követtem a szobájába, de mivel én már felöltöztem, már csak a hajamat kellett kifésülnem.
A földszinten tudtommal már csak Timre vártunk, mikor Tim mellett nem csak Logan, hanem egy harmadik fiú is megjelent.
És ha választani kéne ki a helyesebb, akkor az ismeretlenre voksolnék. Rám nézett és szélesen elvigyorodott. Ennivaló gödröcskéi vannak, de észrevettem, hogy mindháromnak van gödröcskéje. Szuper aranyos srácok. Fogadni merek, hogy ő is a testvérük.
ESTÁS LEYENDO
Míg véget nem ért... /Befejezett/
Romance///javítás alatt/// -SZERETLEK! -Én is Szeretlek Mike! *másnap* -Mit akarsz Tim? -egyre közelebb jött, majd lassan gyengéden megcsókolt. Minden jog fenntartva!