Adım Kimya....
Daha hayatın baharında 18 yaşındayım ama hayat bana öyle bir şey öğretti ki adımı siyah koyasım geldi.Kaybetmiştim...Neyi kaybetmiştim,bende bilmiyorum.Bilemiyorum...Mecnun'un Leyla'yı sevdiği yaştaydım.Maviye aşık olmuş gibiydim.O kadar uçsuz bucaksız,bir o kadar da ulaşılmaz.Ne yapacağını bilemeyecek kadar küçük ,o yükü taşımaya yeltenecek kadar da büyüktüm.Başı da sonu da sendin.Ama ben ortasında kalmıştım. Hemde yapayalnız.Sen yalnızlığı bilir misin?Aslında sorun değil bilmemen,bana sen öğretmiştin.Sana da öğretecek biri belki vardı. Ama sen o ego yığını düşüncelerin yüzünden yaşamamayı tercih ettin. Tercih etmen yetmezmiş gibi bana da yaşamamayı tercih ettirdin. Tercihin hayatımı siyaha boyadı ve mavim seninle birlikte siyaha boyandı.
Sana arada zalim derdim de kızardın. Ah be adam nereden biliyim intihar edişini göstereceğini. Haklıydım işte. Zalimdin sen . Beni terk edecek kadar zalim...
Tökezleyip düştüğüm zaman gelir beni kaldırırdın. Adamm!bak ben gene düştüm niye gelmiyorsun. Gel demem mi lazım .Git deyince giderdin, gel deyince neden gelmiyorsun. Bak güneşi unuttu bu kadın.Bunları düşünürken nereye geldiğimi fark etmemişim. Yine sana çok dalmışım be adam.
Dur bi dakika bu,bu! Aman Allahım sanırım yine hayal görüyorum. Yine hayal görüyorum değil mi? Gözümü kapatınca gideceksin. Zaten ne zaman kaldın ki...
Buna daha fazla dayanamayıp arkamı dönüp camiye yöneldim. Şükretmek gerekirdi hayal de olsa ona benziyordu.
AFFFFF. Biliyorum ki gelmedin. O yeşilliğin üzerinde namazda kılmadın. Hayır canım saçma. Arkamı dönüp bir kez daha baktım. Gitmemiş orda. Orda duruyor işte. Yoksa o geri mi döndü. Ona doğru bağırdım.
"Samed!"
Neden duymuyor . Bir daha seslendim.
"Samed!."
Hayır olamaz yine gidiyor. Allahım Hayır olamaz . Koştum,koştum ama yine yetisemedim. Allahım yine yetisemedim.
Sonrası karanlıktı. Bu ağırlığa dayanamayan vücudum. Kendini bırakmıştı. Kim bilir belki rüyamda onu görürdüm. Sonuçta çok uyuyan biriyim. Belki onu görürüm diye saatlerce uyuyan biri işte.Mavi vardı
yine seninle birlikte siyaha boyandı. Hoşgeldin karanlığım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN GÜNEŞİ#(DÜZENLENİYOR)#
ChickLit#Kimya mi çok acı çekmişti yoksa Şems mi çekecekti. Samed neden intihar etti.Kör olan Şems gözlerini nasıl kaybetti. # O çığlıklar kulaklarımdan gitmiyor .Allah'ım bunu kaldıramiyorum. Yardım et Rabbim... #Samed ile Kimya'nin hikayesiydi. Ama bir...