# Hakkımdaki 20 gerçek#

101 14 35
                                    

Selamün aleyküm dostlarım ve kardeşlerim.@UndyingDream bana
meydan okudu bende üsendim ama yinede  yazdım. Tesekkür ediyorum yardımları için. Bu arada bunu bölüm sananlardan özür dilerim. Sırf siz kızmayın diye hemen ardından yeni bölüm yayınlayacağım. Selametle kalın...

1. Adım Afitap! Anlamı ise parlak yüzlü kadın demek ikinci manası da güneş demek. Ben güneş olduğu için kullanıyorum.

2. Güneşe, yağmura,yağmur kokusuna,geceye aslında Rabbimin yarattığı her şeye aşığım.
~~~~~Özelllikle çayı çook severim.~~~~

3. Sureler içinde en çok Şems ve ihlas surelerini seviyorum.
              
4. Kızılırmak evimin yakınlarından geçiyor. Onu izlemekten zevk alıyorum.

5. Müzik olarak yakın zamanda tanıştığım NASHEED dinliyorum. Ben ona da aşık oldum. En çokta true love ve kuntu maitanı seviyorum.  Dinlemenizi tavsiye ederim.

6. Şiir yazmayı,kitap okumayı ve yazmayı seviyorum.

7. Çikolatayı çok severim.

8. Hamam böceği ve kara fatma dedikleri böceklerden korkarım.

9. Sarra, Sümeyra, Menekse, Gül , Rüveyda, Asım, Musab , Ömer,Hamza en sevdiğim isimlerden.

10. Kimya hatun,Şems , Mevlanayı sevdiğimi bilmeyen yoktur herhalde.

11.Kitap olarak Aşkın gözyaşlarını çok seviyorum.

12. Renk olarak siyahı çok severim . Bunun sebebi örtümün rengi olmasından.

13.Atları severim. Bir at çiftliğim olsun istemişimdir.

14. Kitabevim olsun isterim. Kendime ait bir kütüphanem olsun isterim.

15. Mekke, Medine, Filistin, Bosna hersek en çok gitmek istediğim yerler. Görmeden aşık olduğum yerler. (Allah onların yâr ve yardımcısı olsun inşAllah)

16. Edebiyat dersini çok severim. Ygs sınavında ben paragrafları severek okurken     arkadaşlarım çok şaşırırdı.

17. Kıskanç biriyim. Ama herkese göstermem. 
                        
18. Çabuk sinirlenen biriyim fazla sinirlendiren olursa elimde kalabilir. Erkekse sopa denen alet var sorun değil.

19. Uçurum kenarları, orman gibi yerleri severim.

20. Vedalasırken Allaha emanet etmeyi çok severim. Hepinizi Allaha emanet ediyorum.

GECENİN GÜNEŞİ#(DÜZENLENİYOR)#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin