Mustafa

299 62 73
                                    

Selamun aleykum.Medya da Şemsin kardeşi Mustafa var . Iyi okumalar😊
 

~YAREN ABLA~

-Hayır.!

Bu çığlık da ne Şemsin odasından geliyor Aman Allahım !

"Şems iyi misin ablam neyin var aç şu kapıyı .

Kapıyı zorladım  ama açılmamıştı sanjrım kilitliydi.

" Şems ablacım benim Yaren aç şu kapıyı . Dedim tekrardan ve içerden Şemsin sesi geldi

- Abla dayanamıyorum abla.
Allahım yine aynı acı . Yardım et Allahım .

  "Ablacım aç şu kapıyı konuşalım bak açmazsan kıracağım kapıyı.
" Mustafa gel şu kapıyı aç.

Affff Allahım Mustafa markete gitmişti tam da zamanıydı.

"Şems bak iyi değilsin biliyorum ama Allahın izniyle geçecek hadi aç şu kapıyı. Hadi kardeşim.

Çok şükür sonunda açmıştı. Başka zaman olsa çok üzerine düşmezdim ama o çığlıklar onu resmen delirtiyordu. Sarıldım ona ve odasındaki koltuğa oturttum.

" Neyin var ablacım ?

Kesik kesik ağlamaya devam etti durdurmadım. Hani erkekler ağlayamaz derler ya neden derler acaba bunu diyen kardeşimi görse ne der çok merak ediyorum. Şems konuşmaya başladı yüzüne odaklandım.

-Abla çığlıkların sahibini buldum abla onu buldum. Abla neden abla tek hatamdı o benim . O hatamla gözlerimi kaybettim abla . Dayanamıyorum abla .

" Ssttt sakin ol ablam .Kim nerde gördün anlat bakalım nasıl tanıdın.

Tekrar ağlamaya başladı biliyorum ki biraz daha üstelersem bayılırdı en iyisi bu konuları sonra konuşmaktı.

" Tamam canım gel biraz uyuyalım uyanınca konuşalım. Yatağına doğru yönlenecektim ki bir anda dizime yattı. Sustum ve saçlarını karıştırmaya başladım. Annem küçükken ne zaman yapsa uyurdu. Alışmıştı yorgun olduğu içinde hemen uyuyakalmıştı.

Mustafa da daha gelmedi nerede kaldı ki bu çocuk . Mustafa benim en küçük kardeşimdi. Şemsi o hallerinden uzak tutmak için az uğraşmadık onunla. Şems hep inatçı tavrını dinledi . Sonra da olan oldu Şems gözlerini kaybetmişti. Nasıl kaybetti hiç anlatmadı . Çığlıkları da anlatmadı . Sır küpü mübarek. ! Mustafa ile bildigimiz tek şey bu hatasıydı . Görmüyor diye hiç bir iş yapamaz sanıyorlar halbuki Şems o kadar güçlü ki Allahın izni ile her şeyin üstesinden geliyor.

Elhamdulillah iyi hali iyi de kötü hali insanı bitiriyordu. Onun kendini iyi hissettiği bir kaç yer vardı. En önemli yeri cami olmuştu oradan çıkmadığı zamanları hatta orada uyuduğu zamanları bilirim.

Küçükken burdan hiç çıkmayacağım abla Fettah olan Rabbim bir kapı açmış burdan gitmem derdi ve şimdi dediğini yapıyordu. Arada kendine kızıyordu. Müstehak bana sağlıklı iken gelmezsen olacağı
buydu , şu ayeti tekrar ederdi "Rabbin seni terk etmedi " ben Rabbimi unutmuştum ama o beni unutmadı abla derdi. Bunları düşünürken uyumuşum bir ses duymaya başladım.

Ceddin deden neslin baban...
Yaren Bostancı savaşa hazır mısın?
Bu sesi duyduğumda irkilmiştim hemen ayağa kalkıp selam vermiştim.
"Hazırım komutanım.

Karşımda komutan görmeyi amaçlayan ben gülmemek için kendini zor tutan bir Mustafa görünce -Aman Allahım oyuna getirildim -

" Yaktım çıranı sen ,sen yandın Bebe deyip elime terliği almıştım . Mustafa benim terliklerin tadına baktığı için yalvarmaya başlamıştı .

-Abla bak gözünü seveyim şakaydı ya abla dur bekle bak atıyım deme sen atıyorsun sonra etraftakiler morluklara bakıp ahh yazık dayak yiyor çocuk diyor .

"Ziyan direği misin oğlum sen bir
insani öyle uyandırmak nerden çıktı deyip kafasına terliği atmıştım beni bildiği için hemen yanımdan uzaklaşmıştı sinirim geçince Şemsin evde olmadığını farkettim

"Mustafa Şems nerde " diye  mutfağa doğru seslendim . Mustafa en son o tarafa gitmişti . Mutfaktan ses gelince emin oldum ve sesi dinledim.

-Sevgili kardeşin aklına yeni mi geldi hanımefendi . Deyince hafiften sinirlenmiş ama hak vermiştim ona . Ama hak verdiğimi onun bilmesine gerek yoktu . Değil mi 

"Mustafa aaaa bak burda ne var ayağımda sanki terliğin diğerisi var haa ne dersin ablam ."

-Aman be tamam yatsı ezanını duyunca aniden kalktı ve gitti . Canım kardeşim demek ezanı duyunca kalkmış maşAllah ona .  Mustafaya dönüp

"Sen namazını kıldın mı? "

-Hayır abdest alıyorum şimdi . Deyince içimde cemaat olma hissi oluştu .

"Mustafa"

-Hıh  dedi bıkkınca

"Seninle cemaat oluşturalım mı?"

" Hayır . Ben senin iyiliğini düşünüp seni namaza uyandırayım sen bana terlik at kendin kıl namazını ."

-Hadi ama kardeşim kırma şu ablanı haketmesen atmazdım zaten. Deyip sustum. Mustafa bir kaç saniye
gözlerime bakınca yumuşadı "Tamam be baş belası git abdest al hadi "dedi .
Küçük bir çocuk gibi zıplayıp el çırptım.Allahıma şükür ki böyle bir kardeşim vardı . Bana imam oluyordu . Acaba Şems nerde o da gelse de bu sevaptan o da alsa nasipini o sıra kapı açıldı bende kapıya yönelip tuttuğum gibi odaya sürükledim tam ağzımı açacağım sıra Şems bana :

-Abla bir abdest tazeleyip geleceğim demişti .

Bir daha sevindim sükrettim babamdan görmediğim imamlığı, sevgiyi , ihtiyacı kardeşlerim öğretmişti bana . Namaz kılıp duaya oturduk Şems bana dönüp Kur'an okur musun bize demişti bende ona Şems süresini okumaya başladım çünkü o bu sureyi çok severdi. Onlar uyuyana kadar sesli okudum daha sonra tesettür ayetlerinin meallerini okumaya başladım . Kapanmayı çok istiyordum ama babamın o yaptığı şeyden sonra bir daha yeltenememiştim. Acısı da izi
de gitmedi boynumdan. Şems bu konu da çok titriyordu üzerime . Abla derdi biliyorum o ,o adam demeye utandığım mahluk çok şey yaptı biliyorum ama bunun hesabını elbette verecek lakin senin kapanmamanın hesabını o vermeyecek. Bunu unutma. Onun için günaha girme hem evlenince eşine yani özeline saklamış olacaksın .

Bu sozler hep kulaklarımda ama nefsim beni oyuna getiriyordu. Bir yardım edenim de yoktu nasıl yapacağım bilmiyorum . Allahım sen bana yardım et ne olur ... Kendimi bulmama yardım et . Ahh keşke Kimya burada olsaydı . Öyle bir tesettüre bürünmüştü ki o bana yardım ederdi. Aslında onu bulabilirim değil mi ? Eski adamlardan birine arattırabilirim. Ben en iyisi hemen uyuyum da yarın onu aramaya başlayayım. InsAlah onu bulurum .

Bölümleri beğenip beğenmediğinizi yorum atarsanız sevinirim . Sonuçta ben müneccim degilim . Düşüncelerinizi okuma gibi bir gücüm de yok . Görüşürüz insAllah Allaha emanetimsiniz ....

GECENİN GÜNEŞİ#(DÜZENLENİYOR)#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin