İthaf merrozdmr
Selamün aleyküm okur kardeşlerim. Bu bölüm hiç içime sinmedi ama inşAllah beğenirsiniz.
En güzele emanet olun...*************
~~Sümeyra~~
Samed gibi Şemsi de
kaybetmeye hazır ol Kimya..Kimya kağıdı eline alıp okuyunca yere diz çökmüş ve ağlamaya başlamıştı. Bende yanına diz çöküp ona sarılmıştım. Ne kadar çok canı yanıyordu Allah bilir.
Onu sakinleştirme yolu bulamayınca sadece bekledim. Biraz ağlayınca yerden kaldırdım ama takati kalmamıştı. Bir kaç adım ilerledi bende daha fazla yormamak adına koltuğa oturttum. Yanıma oturunca hafif geri kaydı ve dizime yattı.Aslında o kadar zordu ki en bir değerlim dediğinin ağladığında onu sakinleştirememen. Bunu şimdi daha iyi anlamıştım.
Kimya uyumuştu bende sakince elimdeki kağıda bakıyordum. Bu kimdi neden öyle bir şey yazmıştı anlamadım. Eline ne geçecekti. Nasıl kıyıyorlar şu zarif yüreğe.
Bu şekilde ne kadar durdum bilmiyorum ama Kimyayı uyandırıp vakit namazını kılmasını istedim. Ağladığı için yorgundu. Tamam deyip kalkmıştı.
Kimya normalde abdest alırken ve namaz kılarken çok yavaş hareket ederdi. Tıpkı şimdi yapacağı gibi. Ama bir fark vardı. O sedece üzgün olduğu vakit bu kadar uzun dururdu. Mutlu anından bahsetmiyorum. Zira iki yıldır onu mutlu eden bir şeye pek rastlamamıştım. Yanına gittim ve yanında durdum. Kriz geçirmesinden korkuyordum.
"Ah be Kimya'm.Az dayan birtanem. Elbet bunlarda geçecek. "Ben Kimyaya bakarken Kimya yüzüme hiç bakmıyordu. Konuşmuyordu. Sadece işine odaklıydı.
Abdest almış ve lavabodan çıkmıştı. Odasına gidip lambayı yaktım. Ve beyaz seccadesini yere serdim. Odası çok sadeydi. Kapının karşısında bir pencere vardı. Perdesi siyah renkliydi onu bir türlü değiştirememiştim. Pencerenin altında da yatağı vardı. Yatağın yan tarafında ise bir masa vardı. Okuma kitapları vardı üzerinde. Birde şiir ve mektup yazdığı iki tane defteri vardı. Her şeyinin sade olduğu gibi defterleri de sadeydi. Kapının yan tarafındaki duvarda ise kızılırmağın fotoğrafını çerçeveletip asmıştı.
Masanın üzerinde ise son olarak Samedle nişan fotoğrafı vardı. Ama birbirine uzaklardı. O sıra daha nikahları kıyılmamıştı. Kimyanın yüzündeki gülümseme tarifsizdi iki yıldır yanındaydım ama o gülüşü bir daha görmemiştim. Sadece fotoğraf üzerindendi gördüğüm.
Kimya yüzünü havluya silip yanıma gelmişti. Seccadenin başına geçti ve namazını kılmaya başladı. Namaz kılarken rahat olması için odadan çıktım. Bende yan odaya namazımı kılmaya gittim. Namazı bitirdikten sonra tekrar yanına gittiğimde namaz kılıyordu hala. Sanırım teheccüd namazı da kılacaktı bu gece. Sessizce odadan çıktım ve Kur'an-ı Kerimimi alarak odaya geçtim. Okumaya başladım.
**********
Sayfamı bitirince Kimyanın odasına gittim. Seccade üzerindeydi. Biraz bekledim ama kafasını kaldırmadı. Ya uyuyor ya ağlıyordu. Bende omzuna dokununca kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN GÜNEŞİ#(DÜZENLENİYOR)#
ChickLit#Kimya mi çok acı çekmişti yoksa Şems mi çekecekti. Samed neden intihar etti.Kör olan Şems gözlerini nasıl kaybetti. # O çığlıklar kulaklarımdan gitmiyor .Allah'ım bunu kaldıramiyorum. Yardım et Rabbim... #Samed ile Kimya'nin hikayesiydi. Ama bir...