10.BÖLÜM KAYBEDECEKSİN

26 2 0
                                    


Dünya'nın en güzel hissi ne diye sorsanız hiç düşünmeden deli gibi sevilmek derim. Hele benim gibi babasıyla sorun yaşayan kızlardansanız yabancı bir insanda tattığınız sevgi bile o kadar güzel gelir ki...

Acılarım örtülüyordu. İstek bana acılarımı unutturuyordu. Her kızın istediği şeyleri yaşıyordum. Her sabah uzun mesajlarla uyanıyordum istisnasız her sabah, gün içinde özledim diyerek arıyordu, çok samimi olduğu kız arkadaşları yoktu. Bütün sosyla medya hesaplarında ilişkisi vardı üstelik her birinin şifresini vermişti. Kıskanılıyordum. Ben değil biri benim için çabalıyordu.

Her gece sesimi duymadan yatmıyordu. Gittiği yerleri söylüyordu. Ve bütün bunları benim zorlamalarımla değil kendi istediği için yapıyordu. Bana ne ara bu kadar aşık olmuştu bilmiyorum fakat olmuştu. Bir önceki ayılıktan kalan depresif hallerim hala geçmemişti ama o bu depresif hallerime bile katlanıyordu. Onları bile görmezden geliyordu. Kızdığım bağırdığım zamanlarda alttan alıyordu. Ailemin bile bana katlanamadığı zamanlarda yanımdaydı.

Bir keresinde düşmüştüm merdivenden ve başımı çarpmıştım. Doktor bir gün boyunca uyumasan iyi olur demişti ve oda benimle birlikte sabaha kadar oturmuştu.

O zamanlar SBS'ye çalışıyordum oda lisedeydi. Orta düzey bir lisedeydi fakat dersleri iyiydi. Hayatım boyunca başarılı bir öğrenciydim. Liseye kadar hep 90 küsür not ortalamasıyla taktir alırdım. Sanırım bir tek bu konuda çatıyorduk. Çatışmak derken üzülüyordu ilerde evlendiğimiz zaman ben alelade bir işte çalışacağım sense başarılı bir iş kadını olacaksın diyordu. Biraz buna üzülüyordu fakat bunu da dalgaya alıp hallediyordum.

Eğer kısa bir zaman bile olsa güzel giden bir ilişkiniz varsa bu ilişkiniz bir takım insanlar tarafından duyulur. Kimisi kıskanır kimisi imrenir. Binamızda oturan bir kız vardı o zamanlar bayağı samimiydik artık görüşmüyoruz. Bu kızın İstek ve benim ilişkimden haberi vardı. Tabiki de en klasik hareketlerden birini yaptı ve gidip bir sürü kişiye üstü kapalı bir şekilde bir ilişkim olduğundan bahsetti. İstek için hiç sıkıntı değil çünkü zaten bütün ailesinin babasının dedesinin ilişkimizden haberi var. Ama benim hem yaşım küçük hemde ailem tam bir Türk ailesi karşılarına çıkıp "o yee beybi benim sevgilim var " diye hayatta diyemem.

Bizim binada oturan bir çocuk vardı. Bizimle yaşıt çocukta benden hoşlanıyormuş. Tabi kızdan buda duymuş bak olay nerelere gidiyor. Çocuk bunu duyunca arkadaşına anlatmış işte sevgilisi varmış falan diye. Bunun bir sınıf arkadaşı var çocuğu daha önce ne gördüm ne de adını duydum. Bana mesaj atmaya başladı.binada ki çocuğun adı Ay olsun

Merhabadan şundan bundan sonra başladı işte Ay şöyle iyi biri böyle iyi biri diye. Saf salak bişeyim niyetini de pek anlamıyorum ya "ha iyi ne güzel" diye geçiştiriyorum ama İstek kuduruyor. Bende aynı okuldayız diye sesimi çıkartmıyorum. Neyse daha sonraları niyetini iyiden iyiye belli etmeye başladı. şeyi hiç unutmuyorum Ay'ın doğum günü partisi varmış doğum günü pastasındaki mumları üflerken dilek tutmuş orda da beni istemiş dilek olarak.

Lan dedim ne oluyor bismillah dedim.Bunları okuyan İstek delirdi. Bide aramızda zaten mesafe var çocuğun her şeyden haberi olmuyor olanlarda da koruyamıyor. Kafayı yedi yok oraya gelicem şöyle yapıcam böyle yapıcam diye bir dur dedim hallederim ben dedim. Neyse kalktım Ay'a mesaj attım." Böyle böyle yapıyor arkadaşın hakikaten böyle bir şey varmı?" dedim. İnkar etmeye başladı.

"bak özür dilerim ama ben hoşlanmıyorum senden" dedi. Hayır nasıl çalışıyor beyni bilmiyorum ama ben gülmeye başladım. Bu beni anca rahatlatır üzeceğini falan sandı herhalde.

"rahatladım. Çok şükür" dedim biraz bozulur gibi oldu. Ama manyak arkadaşı hala mesaj atmaya devam ediyor

"git Ay'la konuş seni seviyorum de yoksa ailene anlatırım her şeyi" diyor. Allah'ım şuan düşünüyorum da hakikaten bütün manyaklar beni buluyor. Aynı zamanda Ay' a mesaj atıyorum. "Lan hoşlanmıyorsan niye arkadaşın manyak manyak mesajlar atıyor" diyorum seninle "kafa buluyor " diyor. Daha da çok sinirleniyorum. Artık İsteği zaptedemez bir hale geldiğimde tuttu her ikisine de mesaj attı. Artık tehdit mi etti ne yaptı bilmiyorum ama her ikiside mesaj atmayı kesti ve beni rahat bıraktı.

Basit bir dedikodunun bile insanların başına açabileceği bir sürü olay var. Her şeyi geçtim bütün saçmalıkları boşverdim fakat gerçekten zaman kaybı. Bir insanın kıskançlığı yüzünden hem benim hemde İstek'in morali bozuldu. Belki de uzak mesafe ilişkisi bu yüzden zor bu yüzden yürütemiyor çoğu insan.

Daha sonraları öğrendim ki Ay benden gerçekten de hoşlanıyormuş...

Merhaba yine bir bölüm sonu notu. Hepinizin geçmiş bayramını kutlarım. O güzel yorumlarınızı eksik etmezseniz çok sevinirim. ilerleyen bölümlerde bölümler uzayacaktır. - Mila


Sana ihtiyacım vardıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin