11. BÖLÜM HANGİMİZ SEVMEDİK?

23 3 2
                                    


Deli gibi sevmek ruhumuzda var...

Hayatım rayına oturmuştu. Nihayet kafamı yormadan ders çalışabiliyordum. SBS hazırlıkları güzel gidiyordu. Biri ilişkim vardı ve mutluydum her kızın istediği gibi bana kendimi özel hissettiriyordu. Dershane ev arasında mekik dokuduğum günlerden birinde bir numara beni aradı. Kayıtlı değil...

Kayıtlı olmayan numaraların aramasına cevap vermeme gibi bir özelliğim var. Kendini tanıtmak için mesaj atmazsa numaraya kesinlikle cevap vermem. Garip olabilir fakat böyle bir huyum var. Elbette ki o numarayı da açmadım. Eve geldiğim sırada aynı numara tekrar aradı yine cevap vermedim bu sefer mesaj attı.

"Mila ben İlkim açarmısın? Konuşmamız lazım." Ulan sen kim köpeksin tam herşey yoluna girmiş mutluyum dediğim sırada yeniden hayatıma girme lüksünü gösteriyorsun. Yüzsüz it sen ne hakla bana mesaj atıyorsun. Mesajı gördüğüm gibi olduğum yere çöktüm. Öyle bir ağlamaya başladım ki gören çoluğumu çocuğumu birinin kıyma makinasına attığını falan zanneder.

Ne mesaja cevap verdim ne tekrar aradığında cevap verdim. Bastırdığım duygularım tekrar yüz üstüne çıkmaya başladı tahmin edildiği üzere. Bununla bbirlikte hırçınlıklarımda boy göstermeye başladı sürekli İsteğe karşı soğuk davranmalar aradığında açmamalar her hareketine surak asmalar o kadar iğrenç bir hal aldım ki düşününce bile kendimden tiksiniyorum. Kıskanç bir insan olduğundan bahsetmiştim isteğin inadına inadına işler yapmaya başladım etek giymemi istemezdi mesela ben tutup " sanane lan" der etek giyerdim ve o etek giydiğimi arkadaşlarımdan öğrenirdi öyle sallamıyordum yani.

Çocuk yazık yemin ediyorum sürekli özür diler beni alttan almaya çalışırdı. Etek mevzusunu şu Ay meselesinde ortaya atlayan kız gidip abarta abarta anlatınca anlatında İstekte şarteller attı ve biz baya büyük bir kavga ettik sanki bunu bekliyormuş gibi çocuğa bir saydırıyorum neler neler söylüyorum. Neyse birkaç gün konuşmadık küs kaldık. Daha sonra küs kaldığımız süre içerisinde Ortanca adındaki kuzenim mesaj attı. Bunun bir sevgilisi vardı tıpkı ben ve İsteğin ve ilkimin tanıştığı yerde tanışmışlardı. Daha sonra konuşurken konuşurken sevgili olmuşlardı. Benim memleketten eve geldiğim zamanlarda bunun sevgilisi ortanca uyurken ona mesaj atmış " canım kuzeninin smsi varsa bana bir mesaj at konuşmamız lazım" diye. Normal bir kuzen olarak elbetteki ilişkilerinden haberim vardı. Ortanca uyuduğu için maalesef bu mesajı ortanca değilde halam görmüş. Dürte dürte önce kuzenimi uyandırıyor mesajın hesabını soruyor daha sonra bunların hepsi Mila yüzünden diyerek benimle görüşmesini engelliyor. Bunu yapan halam! Babamın kardeşi. Yani ben onun yeğeniyim ama benimle görüşmesi yasak!

Bunları ve halamın benim hakkımda saydığı birkaç cümleyi duyunca mahvoldum. Bu kız benim çocukluğumdan beri en yakın arkadaşım. Biz onunla tuvalete bile birlikte giderdik. O kadar çok üzülüp ağladım ki anlatamam. Gizli gizli bana bunları anlattı. Daha sonra birkaç gün geçtikten sonra yine mesaj attı " Annem istek ve seni öğrendi" diye ulan kaynar sular başımdan aşağıya döküldü. Yaz gelecek bayram olacak biz memlekete gideceğiz ee gittiğimde ne halk yiyeceğim nasıl suratına bakacağım onu düşünüyorum. Sevgili halam öğrenmekle kalmayıp eşine ve en küçük halama da anlatmış herşeyi. Sadece çenesini kapatıp otursa olmaz çünkü hayır eşine anlatmanı anlarım sonuçta o senin kızın fakat benim meselelerimi neden ona buna anlatıyorsun bana ne yapabilir annem mi babam mı onlar kim?

Zaman geçerken halam hakkımda o kadar kötü şeyler söylemeye başladı ki anlatamam olay en büyük halamında kulağına gitti daha sonra bütün sülale olayla çalkalanmaya başladı. Onlara karşı tek başıma ben ne kimseye anlatabiliyorum nede kendi kendimi rahatkatabiliyorum. Yine kuzenimin halamın benim hakkımda konuştuğu iğrenç dedikodularından birini anlatırken dayanamadım kalktım gittim ağlaya ağlaya anneme anlattım. Önce şok oldu olay o kadar çok konudan sapmıştı ki adım namussuza çıkmıştı artık. Beni rahatlatacak şeyler söyledi. İstek'i anlatmamıştım çünkü istekle ilgili aklımda başka bir fikir vardı. Hala küs olduğumuz süre zarfında mesaj attım ve istekten ışık hızıyla ayrıldım.

Canını çok yaktım. Tıpkı bir şerefsizin benim canımı yakması gibi bene onun canını yaktım. O sebeptendir ki dünyada kendimi en çok benzettiğim kişi ilkimdir.

Merhabalar öncelikle ülkemizin yaşadığı acı olaylar sebebiyle hepimize geçmiş olsun diyorum. Hayatımız boyunca görüp görebileceğimiz en son darbe girişimi bu olar inşallah. Allah şehitlerimize gani gani rahmet eylesin mekanları cennet olsun #DarbeyeHayır! 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sana ihtiyacım vardıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin