2. Luku

289 20 0
                                    

On kulu noin viikko kun enimmäisen kerran juttelin Louisin kanssa... No siis enhän mä oo ees vielä varma oliko hän oikeasti hän vai joku paska fani.
Lipusta ei ole kuitenkaan kuulu vielä mitään eikö itse herra Tomlinsonista.
Alkaa jo vähän mietityttämään että onko tämä kaikki jotain kusetusta... Kuitenkin päässäni on pyöriny se että jos hän oikeasti onkin hän...

En ole vielä tästä mummillenni huomauttanut koska en edes tiedä mitä mieltä hän on siitä kun olen tinderissä...

Avasin läppärini ja huomasin että olin saanu tinderiin 27 uutta viestiä ja no keneltä muultakaan kuin herra Tomlinsonilta

Viestit :
Tuntematon : olen ehkä pikkusen ujo niin en ole oikein uskaltanu alottaa keskustelua mutta nyt teen sen koska haluan kuulla kuulumisia :)
Tuntematon : hei Juliaa???
Tuntematon : millä nimellä muuten näyn sulla??
Tuntematon : anteeks mut alan kärsimättömäksi joten nyt lähtee
Tuntematon : JDKSKSBDKKSISS NYT TÄNNE HALUAN KUULLA SINUSTA
Tuntematon : Herrna jestas sut on kaapattu
(tällästä jatkui pitkään)
-------------
Juu en edes halua näyttää kaikkea koska se menee jo vhä yli.... En ole vielä vastannu hänelle mitään mutta taidan vaihtaa hänen nimeksi Louis koska alan pikku hiljaa tajuamaan että se on hän...

Kaikki varmaa ajattelee että oon joku hullu ku en oo menny tonne kadulle huutaa alasti että oon tekstanny Louis Tomlinson kanssa...ei kaveritkaan usko koska mä olisin se viimeinen henkilö jolle Tälleen voisi käydä ...

KESKUTELU ALKOI :
Louis : hei Julia nyt iha oikeesti mä tuun sinne Suomeen lumen keskeltä hakee sut jos et vastaa.
Julia : no anteeksi herra tomlinson kun minulla ollu vähän töitä ;)
Louis : mitä teet työksesi ??
Julia: olen ihan kaupan kassalla :)
Louis : aa eli oot vähän samalla tavalla ku Hazza on myymässä jotain patonkeja ja leipiä ;)
Julia : no jos sen haluu niin miettiä niin sit joo :)
Louis : onks liput tullu???
Julia : Ei :(
Louis : voi himputti, Eikai ne vaan ole kadonnu matkan aikana. Lähetin ne jo monia päiviä sitten.
Julia : no ehkä ne tulee vielä mutta muuten en pääse sinua tapaamaan keikalle :(
Louis: no mä tuun sit käymään teillä ja voit esitellä sun huonetta vähän mulle...
Julia : älä sit mieti liikoja.. En aijo panna sua heti ekana kun nään sinut XD vaikka ootki ihan varmana maailman kuumin poika :)
Louis : voi ei suunnitelmat meni uusiks :(
Julia : sitten kun tulet Suomeen voin esitellä sulle vähän tätä pohjolan maata.
Louis: MAHTAVAA!! saisiko muut frendit tuli?? Niall, Liam ja Hazza?
Julia : voi ei, mä en kesät ... Siis hyvällä koska arvaa kuinka monen ihmisen unelma tämmönen on ollu.... Siis miks mä.
Louis : no sitä voit kysyä itseltäsi koska oot todellakin aika täydellinen ;)
Julia : hei älä vielä nyt liikoja mieti koska sä et oo nähny musta kuvaa et tavannu mun luonnetta ;)
Louis : no tulen yllättymään varmasti positiivisesti kun tapaan sut ;) no nyt pitäs mennä nukkuu koska huomenna olis keikka Ranskas!
Julia : Vähä cool, onnee sinne !!!
Öitä hanipupu ;)
Louis : öitä auringonvalo ! Pus xxx

Laskin kännykkäni ja näin taas kellon .... 2.30 , mutta no en mä välitä... Mä juttelen nyt yhen maailman kuuluisimmista artisteista niin eiköhän tää oo tän arvosta et voi vähä valvoa

Happily [L.T]Where stories live. Discover now