/Louisin nk/
Kuulen jäätävän kovan pamauksen huoneiston toisesta päästä. Nousen istumaan ja näen Julian vetävän hirttä vielä sikeästi vieressäni. Kuulen liukuoven takaata supatusta. Niall.
En jaksa huomioida hänen ääntä enempää joten jatkan uniani vielä kun kerkeän."Paljon onneee aavaan paljon onneeaa Louis paljon onneeaa aavaan" kuulen poikien kuoron laulavan.
Avaan silmäni ja katson heitä kysyvästi.
"Mun synttärit on vasta puolen vuoden päästä kundit" naurahdan. Samalla huomasin että Juliakin oli heränny ääneen.
"Kuule mies, sulla on tänää nimpparit!" Harry totaisee.
Oho, olin unohtanut kokonaan omat nipparini. Katson poikia hymyillen ja Liam ojentaa pienen paketin. Mitäköhän he ovat keksineet tänä vuonna.Huomaan että Julia on seurannut tilannetta koko ajan. Hän näyttää vähän vaivaantuneelta.
/Julian nk/
PERKELE! Unohdin Louisin nimpparit. JA NÄMÄ OLISIVAT EKAT NIMMPPARIT TAI SYNTTÄRIT JA UNOHDAN NE HETI.
Minua nolotti. Minua oikeasti nyt nolotti. Olen aivan jäätävän paska tyttöystävä. Louis varmaan odottaa minulta jotain super lahjaa mutta ei minulla edes olisi semmoiseen varaa. Louis avaa paketin ja näen siellä jonkun pahvisen paukkauksen. Voi veljet toi on se uusin älykello joka maksaa varmaan 1000$.
"Kiitti pojat" Louis hymyilee ja laittaa paketin sivupöydälle.
Päätän livistää tilanteesta.
Lähden vessaan.Nousen sängystä ja saan pojilta kysyvät katseet
"Mih..." Louis ehti sanoa kunnes olin laittanu jo vessan oven kiinni.
Ei menny kauaan jo kun vessan ovea koputettiin.
"Juliaaa" Louis huutelee toiselta puolelta.
"Niiin" vastaan.
"Avaa ovi kiitos" tämä pyytää.
Päätän avata oven.
"Miks ihmees taas lukkiuduit vessan" Louis jatkaa.
"Oon ihan paska tyttöystävä." Sanon melkein kyynel silmilläni.
"KUKA NOIN ON SANONU. MÄ NI...."
Louis vastaa kunnes pysäytän hänet.
"Eiii, vaan oon iha surkea koska unohdin sun nimpparit ja sit noi vielä ostaa sulle jonkun älykellon mihin mulla ei olis ikinä varaa, JA MÄ OON SENTÄÄ SUN TYTTÖYSTÄVÄ" soperran.
"Julia älä viiti.." tämä vastaa ja halaa minua.
"Sä oot mun paras nimpparilahja ikinä" hän jatkaa.
"Tehää tänää jotain kivaa keikan jälkeen" kysyn Louisilta.
"Sori mulla on yksi haastattelu keikan jälkeen joten tehdäänkö huomenna jotain?" Louis vastaa.
"Okei" hymyilen hänelle.Keikka alkoi. Olin sielä jossain katsomossa. Hyvillä paikoilla kuitenkin. En usein käy heidän keikoillaan tai jään joskus vaan backstagelle pyörimään mutta nytten kuitenkin päätin tulla ihan tänne asti.
Pojat alottivat ja hirveä huuto/ kiljunta alkoi. Tykkäsin itsekin poikien musiikista mutta en mä niistä silleen "fanita" . Pojat lauloivat ekan kappaleensa. A.M ja koko stadioni lauloi mukana. Huomasin myös että Louis vilkuili minua vähän väliä. Kaksi tyttöä vieressäni katsoivat minua moneen kertaan. Tunnistiko he minut? Mmm empä tiedä.Vähän ajan päästä Paul tuli hakemaan minua katsomosta.
"Julia tule mukaani"
Katsoin häntä hämmentyneenä mutta nyökkäsin vastaukseksi.
"mihin me mennää???" Kysyn matkalla.
"kohta nää" iso mustaan pukeutunu Paul vastaa.Kuulen taas huudon ja kirkumisen äänet kasvavan.
Lähestymme lavaa sivusta päin. MIKS?
Paul johdattaa mut lavan taakse ja osoittaa minulle Louisia.
Louis huomaa minut ja pyytää minua lavalle. Öööööö mitä helvettiä käyn päässäni. Mä en oo menossa tonne lavalle. Huomaan että Harry lähestyy minua ja ottaa kädestäni kiinni ja saattaa minut kirkuvien tyttöjen eteen. Louis katsoo Harrya todella vinoon.
Kaikki huusivat "aaws" vetäisen käteni kuitenkin irti Harryn otteesta ja katson Louisia kysyvästi. Paikka hiljeni.
"Niin Julia, kun ollaa nyt täs menty vähän matkaa samaa rataa niin ja oon kuullu sun aika usein laulavan suihkussa aivan jäätävän ihanalla äänellä meidän biisejä niin haluaisin että laulaisit täällä meille" Louis alkaa selittämään. MITÄ?! LOUIS ON KUUNNELLU MUA?
Ja nyt mun pitäs laulaa näille? No hyi kuulostan joltai kukolta. Päälleni tuli shokki katsoin vain yleisiöä joka kirkui.
"Julia... näytä mitä osaat" Niall sanoo ja yrittää rohkaista.
"Mitä mä laulan?" Kysyn kuiskaten Louislta.
Louis ojentaa mikin ja kuiskaa minulle " ihan mitä haluat rakas" ja pussaa minua poskelle. Koko stadioni taas räjähti.
"Change my mind " vastaan.
Louis antaa viestini muille ja taustamusiikki alkoi soimaan.
aloitin.
The end of the night
We should say goodbye
But we carry on
While everyone's goneNever felt like this before-ore
Are we friends or are we more?
As I'm walking towards the door
I'm not sureBut baby if you say you want me to stay
I'll change my mind
Cause I don't wanna know I'm walking away
If you'll be mine
Won't go, won't go
So baby if you say you'll want me to stay, stay for the night
I'll change my mind.
Lean in when you laugh,
We take photographs
There's no music on
But we dance along
Never felt like this before-ore
Are we friends or are we more?
As I'm walking towards the door
I'm not sure.But baby if you say you want me to stay
I'll change my mind
Cause I don't wanna know I'm walking away
If you'll be mine
Won't go, won't go
So baby if you say you'll want me to stay, stay for the nightI'll change my mind.
I'll change my mind.Baby if you say you want me to stay
I'll change my mind
But baby if you say you want me to stay
I'll change my mindCause I don't wanna know I'm walking away
If you'll be mine
Won't go, won't go
So baby if you say you'll want me to stay, stay for the night
I'll change my mind.Koko biisin aikana koko stadioni oli laulanu mukana. Pojat kaatoivat vain takanani. Louis melkein itki. En ole ikinä tuntenu tämmöistä tunnetta. Tältäkö niiltä artisteilta tuntuu kun koko stadioni laulaa sinun mukanasi.
Käännyn poikiin päin ja annan mikin Lousille takaisin ja halaan häntä. "Kiitos" kuiskaan ja lähden kohti Paulia lavan taakse. Kaikki kirkuivat kun lähdin. Vihdoin tunsin että nämä One Directionin fanit hyväksyisivät minut."Wow mikä ääni sulla on" Paul totaisee hymyillen.
"Hei kiitos mut on noiden poikien äänet paljon parempia ku mun" naurahadan.Pojat vetivät keikan loppuun, mutta heillä on vielä se haastattelu. Päätin itse jo lähteä Paulin kanssa hotellille edeltä koska minua nukutti enkä tienny kuinka myöhään pojilla meni. Laitoin Louisille viestiä.
Keskustelu
Minä : Hei meen jo edeltä hotellille kun mua nukuttaa jo teil saattaa mennä vähän aikaa joten olkaa ihan rauhassa! <3 muuten aivan mahtava keikka! Näytit hyvältä ;)
Louis : kiitti muru;) mut sä näytit vielä paremmalta ja sun ääni oli taivaasta mut ok mee vaan Paulin kanssa!
Minä: heh <33 mut joo voiks sanoo pojille et tulis sit hiljaa hotellille että ette sit herättäisi mua taas XD
Louis : joo älä huoli. Mä pidän huolta et ne pitää turpansa kiinni! Öitä rakas! ❤️
Minä: öitä <33
YOU ARE READING
Happily [L.T]
Fanfictionolin vain fani joka unelmoi kaikesta samasta mitä miljoonat muut tytöt unelmoivat. Opin myös kunnioittamaan elämää perheeni menetyksen jälkeen mutta yhtä asiaa en itsestäni olisi voinut kuvitella.