/LOUISIN NK./
Heti kun tapasin Julian livenä niin tunsin häneen todella paljon vetovoimaa. Hänessä oli jotain sellaista mitä muissa ei ole... Sen takia haluaisin pyytää häntä tyttöystäväkseni, mutta en tiedä uskallanko..../JULIAN NK./
Louis on aivan mahtava... Mitä mä oikein tässä odottelen, miks mä en kysy häneltä et voisinko olla hänen tyttöystävä.... Mutta onkohan se näin yksinkertaista... Entä jos Louis ei tunne minua kohtaa mitään... Enään.../LOUSIN NK./
No ehkä tää selvii vaa kysymällä.
Vien Julian jonnekkin rauhallisen paikkaan.. Mutta tarviin apua ja tiedän jo keneltä kysyn.KESKUTELU :
Louis : Liam tarviin apua!!!
Liam : missä??
Louis : Julian kanssa...
Liam : onks teil kaikki ok?
Louis : on on mutta tarviin apua yhen jutun järjestelyssä..
Liam : aaaaaa taisin tajuta ;) juu tottakai.. Tuun sinne huoneeseen 10min päästä..
Louis : et voi tulla tänne, Julia on täällä, mä tuun sinne ?? Ok??
Liam : tämä selvä.. Nähää!"Noniin tommo, missä tarviit mun helppii??" Liam kysyy uteliaana..
"No siis aikoisin pyytää Juliaa.." En edes ehtiny sanoa kun Liam tunki omia lauseitaan.
"Ai siis pyytää alttarille.. OHO oottepa nopeita. No ok, mä varaan kirkon ja valitsen asun? Mitä muuta tarviit viel multa? Niall hoitaa varmana ruuat" Liam latoo suunnitelmia hirveällä vauhdilla.
"LIAM, EI, mä en aijo kosia" sanon nauraen.
"Vaan??" Liam kysyy hämmentyneenä.
"Haluan että hänestä tulee tyttöystäväni, en jaksa enään peitellä tunteitani ja haluan sen tilaisuuden olevan jotenkin sellanen että HÄN EI UNOHDA SITÄ!" Sanon totisena..
"Awwwss, meijän pikku tommo on tainu vähän rakastua.." Liam sanoo hymyillen.
"Liam!!" Sanon nauraen...
"No mutta mitäs me sitten tehdään??" Liam kysyy..
"No mulla on jo yks idis" sanon ja alan näyttää internetiä.
No sielä menikin koko aika... Tulin huoneeseeni ja huomasin Julian nukkuvan... Voi ei se näky, söpöyskuolema..
No osasin mä senkin hiljaisuuden pilata kun matkalaukkuni kansi pamahti kiinni kun olin ottamassa vaatteita sieltä...
"Hhhmhjjjjj" julia sanoi ja tuhisi vain.. Sitten hän heräsi..
"Lllouis?? Säkö se siinä" Julia kysyy tokkureisena.
"Anteeksi Julia, jatka kauneusuniasi vain, tulen itekkin sinne tuota pikaa" sanon kuiskaten...
Menen pesemään hampaani ja sitten menen sänkyyn ja otan Julian kainalooni... "Tätä olen odottanu...
Toivottavasti huominen onnistuu" huokaisen päässäni--------------------------------------
Moi taas, sori tuli vähän lyhyt mutta olen ollu todella kiireinen niin en nyt ehtiny tehä pidempää mutta seuraavasta tulee sit kunnon Story.. Seuraavassa osassa sit nähään mitä Louis ja Liam on saanu aikaiseksi ;)
Kiitos kun luit!! XOXO
YOU ARE READING
Happily [L.T]
Fanfictionolin vain fani joka unelmoi kaikesta samasta mitä miljoonat muut tytöt unelmoivat. Opin myös kunnioittamaan elämää perheeni menetyksen jälkeen mutta yhtä asiaa en itsestäni olisi voinut kuvitella.