/Julian nk/
"nukkuuko toi vielä"
"shhh hiljaa ettei se herää"
"Miks oot täällä"
"Koska ei oo muutakaan tekemistä"
"Oot pahempi ku niall"
"Älä nyt"
"Voitko mennä tää on mun vaimo"
"Miks mun pitäs lähtee"
"Kai mä haluun että se herää mun kanssa kun sattumoisin eilen MINÄ kosin häntä MINUN vaimokseni"tämmöistä pientä supatusta kuulen kahden miehen sängyn laidalla kinastelvan. Aaw, kinastelvatko he minusta. Päätän säikäyttää he.
Nousen pystyyn kuin ammus ja moelmmat säikähtävät.
"HUUII" Harry päästään suustaan ja levittää silmänsä."Nooniiin kato mitä teit" Louis valittaa Harrylle.
"Ei pliiiis voitteko mennä kinastelemaan jonnekin muualle ja ette te mua herättänyt mutta kuitenkin" pyydän ystävällisesti. Molemmat mulkoilevat toisiaan.
"MENE" Louis huutaa Harrylle joka viimein tepsi tuohon jääräpäiseen."Eikö tuo ollut nyt vähän liian tiukkaa?" Kysyn louisilta.
"No jos ei vaan mee sana jakeluun niin sit pitää huutaa" Louis vastaa ja istuu viereeni sängylle.
"No mites neiti Tomlinson? Mitä tehdään tänään?" Louis kysyy hymyillen.
"En mä tiedä, jotain, eiku joo keksin! MENNÄÄ HUVIPUISTOON!" Totaisen innoissani.
"Huvipuistoon?" Louis kysyy ihmeissään.
"Niin" Nyökkään ja nousen sängyltä.
"Otetaa Niall Liam
Ja harrykin mukaan" jatkan.
"ömm no okei" Louis vastaa vähän haikeana.
"Okei hyvä no alan valmistautua joten käy sä sanoo muille" huikkaan vessan oven suulta kunnes suljen oven.**
Ajoimme isossa mustassa autossa
kaikki me 5. meteli oli jonkinmoinen kun Niall selittää jostain tytöstä jonka hän tapasi eilisen keikan jälkeen. Mukavaan silleen kuulla että Niall on vihdoin ehkä löytäny jonkun.Matka sujui ilman mitään hirveitä ongelmia.
Näin jo korkeat laitteet auton ikkunasta.
"Tuohon minä menen!" Totaisen ääneen ja osoitan korkeaa mutkittelevaa vuoristorataa.
"Et uskalla" Harry vastaa kiusakseni.
"En oo sellanen nössö mitä ehkä luulette" vastaan itsevarmasti.
Louis oli ollu koko matkan vaiti. Katsonu vain ikkunasta ulos kun minä teen tuttavuutta muiden kanssa.
Onkohan hänellä kaikki hyvin.Astuimme autosta ulos. Juttu oli sillain suuniteltu että paikka olisi aika tyhjä kun tulisimme että voisimme käydä laitteissa rauhassa. Kävelimme tiskille ja ostimme liput.
Kun pääsimme itse puistoon sisään odotin jonkun sanovan mihin mentäisiin. Kaikki vaan katsoivat ympärilleen joten päätin itse päättää.
"Mennään tuohon" sanon ja osoitan jotain kieputinta.
Kaikki nyökkäsivät ja lähdimme kohti laitetta.**
Aika täällä on kulunu todella nopeasti, mutta hauskaa on ollut.
Niallille tuli vain yhden laitteen jälkeen vähän paha olo koska hän oli vetäissyt ennen laitetta hataran."Missä Louis?" Kysyn ihmeissäni kun huomaan että hän ei näy lähipiirissä.
Kaikki katsovat eka ympärille ihmeissään.
"Eiks se ollu sun takana viel vähän aikaa sit Liam" Harry kysyy Liamilta.
"Jooo siis oli mun mielestä" Liam
Vastaa hiukan epävarmana."SE PITÄÄ LÖYTÄÄ!" melkein huudan ja lähden liikkeille huutaen Louisin nimeä.
Harry ja Liam lähtevät etsimään Paulia ja kertomaan mikä on meneillään."Neil käy kattoo noi miesten vessat jos se olis siel" sanon Niallille ja itse lähden kiertämään laitteita.
Niall nyökkää ja lähtee vessoja kohti.
Arvasin että Louislla ei ollut kaikki hyvin, olisi pitänyt vain ottaa asia puheeksi hänen kanssaan.
Ekana päivänä kun olen kihloissa pystyn jo möhlimään kaiken. Arvasin että joskus osaan vielä sotkea tämän, vaikka en edes kyllä ole aivan varma mitä olen tehnyt väärin.Kävelen pienen vesiputouksen ohi ja näen reunalla istuvan hupparipäisen miehen.
"LOUIS" päästän suustani ja ryhdyn juoksuun miestä kohti.
Mies käntää päänsä mutta harmikseni petyn tulokseen.
"Oi anteeks, luulin sua toiseksi.." sanon hieman nolona. Mies hymyilee takaisin ja lähtee jäätelö kädessä pois putoukselta.
Mihin se Tomlinson on kadonnut.**
Olemme etsineet jo jonkun tunnin ilman tuloksia. Louisin kännykkään ei saada yhteyttä.
Alan jo pienesti panikoimaan. Entä jos Louis ei ole vain itse omasta tahdota kadonnut vain hänelle on käynyt jotain?"Julia onko kaikki hyvin?" Niall kysyy hiljaa kuiskaten. Hän ehkä huomasi pienen paniikin ylläni.
"Öö joo mieti, mun tuleva mies on kadonnu ja se on aika kuuluisa joten ihan hyvin joku mielipuoli fani on voinut napata sen ja tehdä hänelle ihan mitä vain tällä hetkellä, joten joo ei ole kaikki hyvin" selitän katkeilevalla puheella.Niall ottaa minut haliin yrittääkseen helpottaa oloani.
Huvipuistossa on tehty kuulutuksia lousin perään mutta mitään ei vain tapahtu, siitä miehestä ei näy jälkeäkään. Alkaa myös tulla pimeä joten meidän olisi pakko kohta lähetä."Julia, Louisista on tehty etsintäkuulutus, poliisi etsii häntä juuri nyt. Älä huoli, hän löytyy kyllä." Paul vakuuttaa.
"En mä voi lähteä ilman häntä täältä" sanon kyyneleet poskella."Meidän on pakko! Paikka suljetaan" Harry vastaa vierelläni.
"Mutta..." sanon kunnes nään parhaakseni vain totella Paulia.
Ne poliisit saavat luvan etsii sitten koko yön ajattelen päässäni.**
Pääsimme hotellimme. Avaan oven ja kaadun sängylle. Muut pojat olivat vielä jääneet aulaan puhumaan Louisin katoamisesta.
Avaan puhelimeni, ja katson instan. Paikka oli räjähtäny Louisin katoamisesta.
Voin tuntea myös heidän huolensa.
Minun iloksini jotkut fani ovat alkaneet syyttämään minua tästä. Omiin kuuviini oltiin kommentoitu kaikenlaista että minä olen tehnyt hänelle jotain. En jaksanu väittää juuri nyt siitä, miettiköön sitten miten haluavat.Ovi aukeaa. Niall tulee sisään.
"Julia?" Kuulen hiljaisen äänen ovelta.
"Niin" vastaan haikeana sängyn pohjalta."Sano jos haluat jotain, seuraa tai mitä tahansa" niall sanoo ja kävelee sängylle.
"Tarviin Lousin" sanon itkun partaalla.
Niall katsoo minua surullisena. Tiedän että hän ei tuota toivetta voinut toteuttaa mutta päässäni ei liiku mitään muuta.
"Haluatko nukkua tämän yön yksin vai haluatko että nukun kanssasi?" Niall kysyy kohteliaana."Ei, nukun yksin..." vastaan ja lähden vessaan.
Tunnen vain takaraivossani niallin katseen.
Kuulen myös että joku muu tuli huoneistoon."Missä Julia?"
"Meni vessaan, se on ihan riekaleina"
"Voin uskoo, en kestä jos Lousille on tapahtunu jotain"
"En mäkään"
"Mitä me tehdään?"
"Julkasen ainakin itse sosiaaliseen mediaan ilmotuksen tästä, meillä on faneja joka puolella niin jonkun on pakko paikantaa Louis jotain"
"Hyvä idea, pidä Julialle seuraa ja yritä saada sen mietteet muualle."
"Joo yritän"Kuulen niallin ja Harryn juttelevan makkarin puolella. Te ette saa mun ajatuksia muualle!
Louis oo turvassa pliis ja palaa takaisin, rukoilen vessassa.----------------------------------------------
Hei kaikki... Tänään sain tietää et Louisin äiti on kuollu. Siis ihan oikeesti kuollu tää ei oo mikään vitsti.en tiiä mitä pitäs sanoa, itken vain koska en edes voi kuvitella mitä Louis ja hänen muu perheensä kokee. Johanna kuoli leukemiaan jo 42 vuotiaana.. 24 vuotta ei oo ikä menettää äiti ja 42 vuotta ei oo ikä kuolla.Johanna oli tehny niin paljon ihmisten eteen joita hän rakastu ja yhden ison jutun hän on myös tehny, kasvattanut yhden maailman isoimmista ihmeistä eli Louisin.
Yksi asia on ainakin nyt hyvin, Johanna voi levätä rauhassa ja taivaassa elää nyt maailman kaunein ja ihanin enkeli!❤️Kaikki rakkaus ja rauha Tomlinsonin perheelle❤️
ESTÁS LEYENDO
Happily [L.T]
Fanficolin vain fani joka unelmoi kaikesta samasta mitä miljoonat muut tytöt unelmoivat. Opin myös kunnioittamaan elämää perheeni menetyksen jälkeen mutta yhtä asiaa en itsestäni olisi voinut kuvitella.