/Julian nk/
Menen takaisin huoneistoomme ja lössähdän takaisin sängylle. Vähän kyllä mietityttää noi poikien puuhat mutta en jaksa juuri nyt miettiä.
Otan kännykkäni pöydältä ja päätän selata kaikki sosiaaliset mediat läpi. Huomaan että olen saanu kahdelta vanhalta ystävältäni viestin."Heiii Julia!!! Paljon onnea ystävä! Toivottavasti nähdään pian, koska ikävä on kova! T: Melissa"
Ei herranpieksut minulla on tänään synttärit. Unohdin ihan kokonaan. Menin instagramiin ja katsoin sielä parin Louisin fanin lähettämän kuvan minusta ja hänestä ja vastasinkin pariin jotain.
Huomasin että eileseltä otettiin paljon kuvia varsinkin sillon kun olin lavalla niin instagramini oli räjähtäny kun minua oltiin tägätty kaikenlaisiin kuviin. Katson kuvia ja voin sanoa että näytän karmealta kun laulan näiden kuvien perusteella.
Seuraajamääränikin on kasvanu 156 seuraajasta 700k:hon. Kaikki vaan Louisin takia.2 tuntia myöhemmin
"Juliaa??" Kuulen Louisin äänen hiljaisesti.
OUNOU, nukahin pariksi tunniksi.
Katson kelloa ja kello oli jo 14.30. Ääähh tämä päivä meni nyt ihan sivusuun.
"niin Lou" vastaan unisena.
"Haluisitko lähteä kaupungille?" Tämä kysyy pieni virne kasvoillaan.
"Öm okei" vastaan ja lähden valmistautumaan.
Meikit naamaan ja jotkut vaatteet nyt vain kaapista ja sit menoks.Hyppäämme hotellin edessä olevaan isoon mustaan autoon. Noin 10 tyttöä ehti jo nähä Louisin tulleen hotellista ulos jo niinsanotusti hyökkäsi hänen kimppuunsa mutta onneksi meidän 'henkivartijat' saivat jotenkin tilanteen hallintaan.
"Mihin me olemme menossa?" Kysyn uteliaana koska itseasiassa Louis vain pyysi minut kaupungille eikä edes sanonu mitä olisimme menossa tekemään.
"Vien sut yhteen ravintolaan jos sopii" Louis vastaa ja samalla räplää kännykkää.
Nyökkään vastaukseksi ja alan itsekin räpläämään puhelinta jos kerran Louiskin.Auto pysähtyy vihdoin. En ollut katsonut tai yrittänyt paikantaa missä menimme matkan aikana mutta pysähdyimme korkean rakennuksen eteen.
Nousimme autosta ja salamanvalot vain sokaisivat minut. Kaikkialla nämä paparazzit sitten ovat. Louisin nimien huutojen saattelemana pääsemme sisälle ravintolaan.
Oooookei , tämä ravintola ei sit ole mikään ihan normaali. Kävelemme punaista mattoa pitkin tiskille.
"Meillä olisi pöytä varattuna tomlinson nimellä" Louis sanoo tiskin takana olevalle naiselle.
"Juu täältä löytyy, seuratkaa minua" lyhyt nainen sanoi ja lähti johdattamaan meitä pyöreän pöydän ääreen.Istuimme pöytään ja nainen antoi meille listat ruuista. Kaikenlaista sieltä löytyi. Krokotiilista delfiiniin. Olen kuitenkin vähän nirso joten otan vain lehtipihvin ranskalaisilla.
Tilasimme ruokamme ja sitten vain istuimme pöydässä. Kiusallisen hiljaisuuden jälkeen Louis avasi suunsa."Öm Julia, tiiäksä mikä päivä tänään on" Louis kysyy hymyillen.
"En" vakuutan vaikka oikeastaan tiedän tasan tarkkaan että tänään oli syntymäpäiväni mitä hän ei varmaan edes tiedä.
"Et?" Tämä kysyy ihmeissään.
"En? " vastaan ja esitän olevani ihmeissään.
"No siis tiiän vaan et tänää on yhdellä maailman ihanimalla ihmisellä syntymäpäivät" Louis vastaa naurahataen.
"Kenellä?" Yritän pitää pokkaa.
Louis ottaa taskustaan Laatokan ja sanoo "sulla" ja ojentaa laatikon minulle.
"Voi eiiii Louis eiiii sun olis tarvinnut oikeesti" yritän möngerellä siinä.
"Avaa avaa" Louis sanoo innoissaan ihankun olisi itse halunnu avata sen.
Avasin rasian ja näin aivan sairaan kauniin kultaisen korun lepäävän silkkisen pienen tyynyn päällä.
"Omg tää on aivan ihana Louis" vastaan ja suutelen Louisia.
"Pientähän tämä" Louis vastaa punastuneena.
"Mulla on vielä sit yks yllätys mut se odottaa tän päiväsellä keikalla!" Hän jatkaa .katsoin häntä kysyvästi mutta sitten ruokamme
Tuli.Keikalla
Olin taas sielä VIP katsomossa toisen hullujen fanien seassa. Minulla oli kuitenkin silmälasit päässä ja Paul vierelläni joten olin jotenkin ihan turvassa. Keikka alko ja pojat ryntäsivät lavalle yksi kerrallaan. Tärykalvot meinasivat taas halvaantua huudon mukana. Harry alotti taas mauttomilla vitseillään ja sitten alkoi soimaan Steal my Girl. Stadioni lauloi mukana ja niimpä itsekin sielä jotain sopersin.
Hauskinta oli että näin Paulin vähän hyräilevän biisin tahdissa mutta en ihmettele koska hän on jo pari vuotta näiden poikien mukana kulkenut ja käynyt lukuisalla keikalla.Tuli taas pieni väli kun pojat alkoivat puhumaan omiaan. Kiittivät faneja kunnes Lottie, Louisin isosisko pyytää minua lähtemään hänen mukaansa.
"Mihin meillä on matka?" Kysyn ihmeissäni kun kuljemme lavan takana käytävillä.
"Koht näät"
Tämä vastaa iloisena hymuillen.
Okei sanon mielessäni ja kuuntelen vain fanien ääniä betoniseinän takaa."Taas me ollaan täällä lavan takana?" Totaisen.
"Mee sinne" Lottie sanoo ja tuuppaisee minua vähäsen.
Louis huomaa minut ja lähtee kävelemään minua kohti. Taas täällä. Mitä nyt? En haluaisi taas laulaa jotain vai onko tämä se Louisin yllätys mistä hän puhui ravintolassa.
"Tule vaan tänne"
Louis huikkaa minulle ja ottaa kädestäni kiinni."Mitä tää on" kuiskaan Louisin korvaan.
"Shhh oo vaan hiljaa ja kuuntele" tämä sanoo ja johdattaa minut lavan reunalle sitten käännymme vastakkain.
Voi ei, ei, Eikai tää oo vaan sitä...
"Julia" Louis ehtii sanoa ja polvistuu. Koko stadioni räjähtää kiljuntaa.
Laitan käteni suun eteen, voin arvata mitä tapahtuu.
"Shhhh kaikki"
Louis sanoo stadionille.
"Julia, kun tapasin sinut niin en ehkä kuvitellut sillon että olisin nyt tässä tilanteessa tekemässä tätä mutta en voi muuta, oot yksi maailman isoimmista ja kauneimmista ihmeistä ja en voi vain sanoin kuvailla paljon rakastan sinua. Olet aina niin iloinen ja saat minut aina hymyilemään vain sillä että olet minun kanssa samassa huoneessa. Et ole pilkunviilaaja joten en halua tehdä tästäkään mitään super isoa juttua mutta haluan tehdä tämän fanien edessä koska he ovat minun osa sydäntä ja sinä myös, Julia Rose Koskienen, tulisitko vaimokseni?" Louis sanelee viimeiset sanani.
Sydämeni pyshtäyi. Kyyneleet valuivat. En ollut valmistautunu tällaiseen.
"Louis, TOTTAKAI TULEN" vastaan ja hyppään hänen syliinsä. Koko stadioni
alkaa kiljumaan. Näen kun ihmisiä itkee, en kullä tiedä että itkeekö siitä Louisin puheesta minulla vai että Louis menee minun kanssa naimisiin ja he eivät pääsee. Taustalla Harry ja Liam katsovat meitä hymyillen ja Niall pillittää vieressä ja hymyilee meille. Aaws niall on liian herkkä.Elämäni on tällä hetkellä täydellistä. Sain maailman ihanimman syntymäpäivä lahjan, lousin.
Nytten äiti ja isä voi olla ylpeitä minusta taivaassa.
YOU ARE READING
Happily [L.T]
Fanfictionolin vain fani joka unelmoi kaikesta samasta mitä miljoonat muut tytöt unelmoivat. Opin myös kunnioittamaan elämää perheeni menetyksen jälkeen mutta yhtä asiaa en itsestäni olisi voinut kuvitella.