/LOUISIN NK./
Kun olimme päässy hotellille asti ja avasimme huoneemme oven kuulimme vessasta ääniä... Kuka sielä oikein olisi voinu olla... Näin että Juliaa vähän pelotti joten pyysin häntä jäämään oven suulle odottamaan...Avasin oven ja huomasin että Hazza oli vessassamme....
"Mitä helv....okei joo suljen oven" sanoin nolostuneena....
"Kuka sielä oli???" Julia kysyy ihmeissään....
"Yrittää arvata" sanoin nauraen.
"LOU PLIIIS, Sä tiiät et en tykkää noista, mutta silti teet..." Julia sanoo kikattaen..."Okei Harry oli sielä.. Vessassa... Karmiva näky... Nään varmaan viimeiset kaksi vuotta painajaisia siitä." sanon hymyillen....
Menimme istumaan sängylle ja odotimme että herra Styles tulisi ulos vessasta. Ihmeen kauan hänellä kesti koska onhan hän kuitenkin poika... Niin... Niin no siis ei usein pojilla kestä kauan, mietiskelen päässäni.
Ovi avautui ja ulos tuli Harry joka oli punastunu kun tomaatti.. "Voidaaks unohtaa tää??" Harry kysyy nolostuneena..
"Juu voidaan jos et enään tuu ilman lupaa tosta noin vaan meijän vessaan" sanon hymy huulillani.
Yhtäkkiä ilmotus tulee puhelimeeni.... Niall... Taas
KESKUTELU :
Niall : MISSÄ TE OOTTE HERRA JA ROUVA TOMLINSON!!!!
Louis : juu ollaan tulossa tääl oli vaa vieras meijän huonees...
Niall: kuka???
Louis : arvaa ;)
Niall : Hazza??
Louis : joo se oli tääl kusella.....
Niall : mietinkin vähän missä hän on.. No en ihmettele, Hazza valitti hätäänsä minulle todella kauan koska hänen pönttönsä oli tukossa ja sit minun ja Liamin huoneessa Liam oli vessassa tekemässä varmaan vuoden isoimpia jätöksiä...
Louis : joo ei tarvii kertoo yksityiskohtia.
Niall : ;)
Louis : ollaan 10 min päästä aulas.. Nähää sit, moro!
Niall : oke moro!!"Kuka sielä oli?" Julia kysyy hämmentyneenä
"Niall... Kyseli taas missä viivymme.. Puetaan nyt vaan vaatteet päälle ja mennään sinne aulaan että Niall ei ihan kurista meitä" sanon hymyillen.
Menin matkalaukkuni luokse ja otin sieltä mustat farkut ja punasen t- paidan. Julia meni aikamoisella vauhdilla vessaan vihtamaan vaatteita, meikkipussi mukanaan...Hänellä kului noin 5 minuuttia kunnes hän tuli ulos..
Tuijotin häntä silmät pyöreenä, en tiedä valuiko ihan kuolikin mutta kauniimpaa tyttöä en ole ikinä nähny"Louisss..... Älä tuijota mua... Punastun.." Julia sanoo vaikerellen..
"Anteeks, mutta olet vain liian kaunis" sanon hymyillen.
Julia meni hiljaseks.. Hän otti laukkunsa ja avasi oven...
"Hei Julia venaa mua" sanon äkillisesti ja otan lompakon, arinkolasit ja puhelimen mukaan.
Kun pääsimme aulaan jossa kaikki odotti meitä niin Niall näytti siltä että voisi syödä meidät..
"TE OLITTE 2 MIN MYÖHÄSSÄ" Niall sanoo...kaikki muut alko nauramaan siinä vaiheessa...
"Mutta hei mihin olemme menossa Julia?" Liam kysyy innoissaan..
"Öö tota no mitä te haluisitte niinkun nähdä täältä?" Julia kysyy hymyillen.
"RUOKAAAAAA!!!" Niall huutaa virne poskillaan..
Kaikki alkoivat nauramaan koska Niallilla ei ole ikinä mitään muuta mielessä kun ruoka ja tytöt...
"No mennään vaikka ekana Elielinaukiolle ja siitä voidaan mennä metrolla minne haluamme." Julia sanoo innoissaan..
Kun pääsimme Elielinaukolle niin näin vain paljon väkeä ja busseja.
"Julia mikä paikka tämä on?" Kysyn hämmentyneenä."No täällä on Helsingin rautatie asema ja sit tossa ihan vähän matkan päässä on kaksi kauppakeskusta Kamppi ja Forum" Julia sanoo hymyillen...
Katsoimme ympärillemme ja taisimme saada vähän katseita... Onneks kukaan ei oo vielä hyökännyt kimppuun.. Jos olisimme Lontoossa niin mulla olis jo 5 apinaa kiinni mussa....
"Missä Liam ja Harry on?" Julian kysyy ihmeissään.
"Ne kuvaa tuola tota patsasta tai patsaita. Noilla millä on toi lamppu kädessä...Harryn addiktio on ottaa kaikesta kuva.." Louis sanoo nauraen...
"MISSÄ NIALL!!!!!" Julia huutaa..
Näimme kun Niall pyyhelsi jo joidenkin kahden tytön perässä..."voi ei, ei Niall..."
Meidän piti pitää matalaa profiilia mutta sielä se tyttöjen kaappaaja menee jo...Vähän ajan päästä kun olemme jo ehtineet tutkia lähiympäristömme ensimmäiset kaks tyttö uskaltaa tulla avaamaan suunsa meille...
"Oletteko te, TE OOOTTE, OMG Sara, mitä tää on... Miten me voidaan tavata nää..." Toinen tytöistä sanoi ihankun olisi voittanu miljoonan.
Hymyilin heille vain takaisin ja sanoin "ootte onnekaita"
Otimme heidän kanssa parit kuvat ja lähdimme jo jatkamaan matkaa... Nyt oli vuorossa Niallin kohta.. Ruoka..
"Tätä mä oon odottanu koko päivän" Naill sanoo virne poskillaan...
----------------------------------------------
Noniin tässä oli taas yksi.. Toivottavasti piditte...
Seuraavaan lukuun voi luvata vähän romantiikkaa ;)
Kiitos kun luit !
XOXO
YOU ARE READING
Happily [L.T]
Fanfictionolin vain fani joka unelmoi kaikesta samasta mitä miljoonat muut tytöt unelmoivat. Opin myös kunnioittamaan elämää perheeni menetyksen jälkeen mutta yhtä asiaa en itsestäni olisi voinut kuvitella.