Bayıldığım bölümlerden bir tanesiydi. Yazarken çok hazz aldım. Sizinde beğeneceğinizi umuyorum. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada hala tanıtım videomuzu izlemediğseniz Youtube'da Bilinmeyen Değişim yazarak,ya da Marry Morten kanalından videoyu bularak izleye bilirsiniz. Bu arada Wattys2016 için desteklerinizi bekliyorum.
Iyi okumalar...Karanlık... Siyahın tuzağıydı. Peki ya siyah? Siyah hiç bir şeydi. Boşluktu. Anlamsızdı. O zaman bende siyahın içindeydim. O zaman bende o tuzakta, karanlıktaydım.
-Abigail.
Küçük bir fısıltı. Karanlıkta süzülen bir ışık gibi.
-Uyan.
Bir yalvarış. Acı çeken bir ses. Karanlıkta dolaşan bir melodi gibi.
-Lütfen.
Endişe. Kokusu yayılıyor. Karanlıkta uyum sağlayan romanın bir cümlesi.
-Beni duyuyor musun?
Mırıltılar. Belirsiz. Karanlığa ait değiller. Bende buraya ait değilim. Kimse buraya ait değil. En korkunç rüyalar bile buraya ait değil.
-Gözlerini aç.
Karanlık acımasız. Kısıtlı ve sonsuz.
-Abigail.
Hayır. Bu siyah değil. Karanlık siyah değil. Boşluk değil. Anlamsız değil. Karanlık bizim korkularımız.
******
-Abigail.
Endişenin kol gezdiği odada duyulan nefesler. Beklenti içerisindeydiler. Büyük odada sadece ikisi vardı. Odada kimseyi istemiyordu. Başka bir nefes istemiyordu. Bakışları yatakta yatan mucizesini izliyordu. Ona kadın diyemezdi. Ona insan diyemezdi. O kristaldi. Sadece onun gördüğü parıltıyla her geçen gün daha da parlıyordu. Bakışları uzun süredir tutmadığı elde kaldı. Çekingence elini uzattı.
Usulca tuttu hasret kaldığı eli. Soğuk teni kendinin zıttı olan sıcağa dokunduğunda kalbinde küçük bir cızırtı hissetti. Tam o sırada odayı derin bir nefes sesi kapladı. Bakışları anında hayran olduğu yüze kaçtı. Kocaman olmuş mavi gözler şaşkınlık,korku ve merakla bakıyordu.
-Abigail.
-Ha-Hades. Nerdeyiz?
-Şşşhh. Sakin ol.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Değişim
FantasyBilinmeyen'in laneti asla bitmeyecek. Insanoğlunun en büyük korkusu bilinmeyen bir gölge gibi üzerlerinde uçmaya devam edecek. Onu kimse bilemeyecek... Sonsuza kadar saklı kalacak... Onu öğrenmelerine izin vermeyecek... O bilinmeyenin peşinde... O...