Kısa oldu ve geç geldi bölüm. Fakat vaktim yoktu. Umarım telafi ede bilirim. Bölüm aklınızı karıştıra bilir. Fakat sorularınızı yanıtlaya bilirim. Bu ve başka bölümlerdeki karışık olaylarla ilgili sorularınızı mesaj ve ya yorum ile belirtirseniz sorularınızı yanıtlayacağım bir bölüm yayınlayacağım. Bölümü müziklerle dinlemezseniz anlamsız olur.
Iyi okumalar...
Karnında müthiş bir ağrı vardı. Sanki yırtılmıştı. Gözlerini lanet ederek açtı.
-Merhaba Troy.
Gözleri bulanık bir şekilde konuşan kadına döndü. Sarı saçları sıkı bir topuzdu. Üzerindeki siyah takım elbisesiyle oldukca ciddi duruyordu.
-Sende kimsin?
Kadın oturduğu sandalyeden temkinli bir şekilde kalktı.
-Ben Merylna Hung.
-Seni tanımıyorum.
-Merak etme. Tanıyacaksın.
-Bana neler oldu?
Kadın sakin bir şekilde kahkaha attı. Her hareketi ve mimiği yapmacık olan kadının kahkahası da yapmacıktı.
-Bunlar önemli değil. Önemli olan yapacağımız deney.
-Ne deneyi?
-Seni gözetim altında tutacağız Troy.
-Neyi görmek için?
-Ölüp ölmeyeceğini.
********
-Martin??
-Efendim Leila?
-Ah. Şey telefonumu arıyorumda. Önemli bir arama bekliyordum.
-Mutfakta.
Genç kız hızla kapıdan çıkıp mutfağa doğru ilerlerken kapıya yaslanan sevgilisinin dudağına küçük bir öpücük kondurmayı da ihmal etmemişti. Martin'se bir kaç aydır olduğu gibi gülümsemesini yüzünden eksik etmedi. Bu bir kaç ayda hayatının aşkını bulmuştu. Lelia her ne kadar bur insan olsa da bunu umursamamıştı. Bunları ve geride bıraktığı bir kaç ayı düşünerek odadaki çift kişilik yatağa ilerledi.
******
Genç kız hızla mutfağa geçip dolabın üzerindeki telefonunu eline aldı. Iki cevapsız aramayı görünce lanet ederek numarayı tuşladı. Bur kaç çalıştan donra açılan telefonla hızla konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Değişim
FantasíaBilinmeyen'in laneti asla bitmeyecek. Insanoğlunun en büyük korkusu bilinmeyen bir gölge gibi üzerlerinde uçmaya devam edecek. Onu kimse bilemeyecek... Sonsuza kadar saklı kalacak... Onu öğrenmelerine izin vermeyecek... O bilinmeyenin peşinde... O...