Merhaba arkadaşlar. Öncelikle bu bir bölüm değildir. Bu aklınızdaki soruları gidermek amaçlı yayınladığım bir duyuru. Bölüm bir kaç güne gelecektir.
Özellikle son iki bölümü anlamamışsınız sanırım. Fakat ben konuların geneliyle ilgili anlatım yapacağım. Elimden eldiğince spoilere kaçmamaya çalışacağım.
Öncelikle Abigail'in kaçırılmasından başlayacağım. Abigail ani bir şekilde geri dönen Ardor tarafından kaçırılıyor. Sebebi Ardor'un da diğer bakanlık üyeleri gibi Abigail'in tehlikeli olduğuna inanması. Abigail ordan kaçtığı zaman Hades'te aynı zamanda onu kurtarmaya geliyor. Karşılaşan ikilinin yaşadıkları kafanızı karıştırdı. Fakat aslında Abigail Hades'i gördüğü an bayılır. Uyandığı zaman bunu Hades'ten öğrenir. Yani karşılaşmaları sonra yaşananlr tamamen Abigail'in rüyasıydı. Fakat olay bu kadar basit değil. Bu konuyla ilgili gelecek bölümlerde her şeyi öğrenecekseniz.
Sıradaki konu bir çoğunuzu şaşırtan ve kafasını karıştıran Hades'teki değişimle ilgili. Bu konuda sadece şunu söyleye bilirimki Hades'in durumu gerçekten çok kötü. Sebepleri ise çok başka. Bu konuyla ilgili başka birbşey söylersem spoiler olur.
Sıradaki konu şu. Bir çoklarınız 2.kitap başladığından beri "muhteşem dörtlüyü" soruyor. Geri dönecekler. Hemde hiç beklemediğiniz anda.
Martin'i de soranlarınız olmuştu ki geçen bölüm onunda neler yaptığını öğrendik.
Troy'a gelirsek. O durum daha da karışık. Hatırlarsanız Troy evinde bayıltılarak kaçırılıyor. Sonrasında tamamen altın bir yerde uyanarak dehşetli bir şekilde yemeğe başlıyor. Sonrasında bayılıyor. Ve uyandığında neler olduğunu geçen bölüm okuduk. Troy'un neden kaçırıldığını anlayanlarınız olmuştur. Anlamayanlara burada anlatmayacağım. Gelecek bölümlerde anlarsınız. Burada anlatmam konuyu basitleştirir.
Retra olayına gelirsek. Retra Abigail ve Hades kaçtığından beri Troy'un elindeydi anladığınız üzere. Ve yaşadıkları çok kötü şeylerdi. Troy kaçırıldıktan sonra evin dekorasyonu ve içindeki insanlar değişiyor. Ve nerden geldiği velli olmayan Stannis ortaya çıkıyor. Retra Troy'la kaldığı bir kaç ayda çok fazla ezilip aşağılandığı için Stannis'in ona karşı gösterdiği ilgi sonrası ondan etkileniyor. Tıpkı Martin'in nerden geldiği belli olmayan kızımızdan etkilenip ona aşık olduğu gibi.
Umarım açıklamalarımdan memnjn kalmışsınızdır. Vere bileceğim açıklama sadece bu kdar ola bilir. Daha fazla açıklamaya çalışırsam spoiler vermiş olacağım. Aksiyonla dolu bir bölümde görüşmek üzere.
Iyi günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Değişim
FantasiaBilinmeyen'in laneti asla bitmeyecek. Insanoğlunun en büyük korkusu bilinmeyen bir gölge gibi üzerlerinde uçmaya devam edecek. Onu kimse bilemeyecek... Sonsuza kadar saklı kalacak... Onu öğrenmelerine izin vermeyecek... O bilinmeyenin peşinde... O...