Capitolul 14

4.5K 311 27
                                    

C A P I T O L U L 14

"Și încă nu e tot"


Încrederea a căpătat mai multe forme de-a lungul timpului. Atunci când te încrezi într-o persoană ii demonstrezi acesteia faptul ca îți este apropiată, dar și că este una dintre persoanele la care poti apela în caz de orice. Eu aveam încredere în părinții mei, până să aud de la doua persoane de faptul ca mi-au ascuns mai multe lucruri decât mi-aș fi putut imagina vreodată. Am avut încredere în Rosie, dar odată ce ea a plecat de lângă mine, singura persoana în care m-am mai încrezut cu adevărat am fost eu însumi.

În ziua de azi este greu să îți dai seama dacă persoana de lângă tine îți este apropiata sau nu. Și cu toate acestea, alegem sa ne inconjuram cu tot felul de tipologii de persoane. Shawn mi-a salvat viata de multe ori, mi-a povestit despre familia sa, un subiect care a părut destul de personal si astfel mi-a demonstrat ca as putea sa îl consider de încredere. Insa simplul fapt ca încă nu mi-a spus tot ceea ce trebuia sa știu încă îmi creează indoieli.

Mi-a spus de nenumărate ori sa aștept momentul potrivit și o sa îmi povestească lucruri importante despre tata. Și faptul ca el continua sa amâne momentul mi-a trezit suspiciuni. Ori nu știe cum sa îmi spună acel lucru, ori vrea sa caute dovezi, ca să ma poată convinge pe deplin, ori încearcă sa le inventeze acum, ca să ma depărteze de familia mea. Ultima varianta pare cam exagerată și nu il cred capabil de o asemenea injosire, dar cum spuneam, totul este posibil.

Realizez abia acum ca în timpul în care eu am purtat o discuție interesanta cu conștiința mea si am analizat, de asemenea, toate variantele posibile, Shawn s-a așezat pe un scaun și se uita prin telefon. Își ridica privirea spre mine după câteva secunde, îndeasă telefonul în buzunar și își împreuneaza degetele, lăsându-și palmele sa se odihnească pe masă.

  — Bun, ai terminat. Credeam ca trebuie sa te ciupesc sau ceva ca să îți revii. pare amuzat de situație, în timp ce eu sper din suflet ca mătușa Helga sa aibe nevoie de mine și sa ma cheme exact în momentul asta, ca să nu fiu nevoita sa ii răspund la întrebare.

Din păcate, aceasta nu da niciun semn ca ar vrea sa discute cu mine, de parca nimeni nu are nevoie de nimic din bucătărie în momentul acesta.

  — Nu te flata singură, nu te întreb dacă ai încredere în mine ca să te cer după în căsătorie.

Arogantul Shawn a revenit din nou la conducere. Știam eu ca nu poate sta departe prea mult, o varianta prietenoasă a lui este deja o dorință mult prea mare.

  — Părinții mei știu care este legătura cu noi, însă restul lumii nu. În preajma celor apropiați ne putem comporta normal, însă în fața străinilor trebuie să apărem un cuplu îndrăgostit.

  — Super, nu vrei sa facem și un copil, tot de ochii lumii? mârâi sarcastica, iar el se abține sa nu râdă.

Sub nicio forma nu mi-aș dori sa știu la ce se gândește el acum.

  — O să facem, dar mai târziu. Nu am ce sa fac, e important pentru imaginea noastră, dar și a părinților noștri sa respectam ceea ce ni s-a spus.

  — Aha, deci nu e suficient ca ma căsătoresc cu tine. Câte urmează sa îmi mai cereți, pentru ca deja simt ca o sa cedez din toate punctele de vedere. mă privește ciudat, dar prefer sa îl ignor.

  — Nu o sa dureze mult. După ce suntem căsătoriți se termină totul. Vom sta singuri și atunci alegi ce vrei sa faci pe mai departe. Și nu, în caz ca te gândeai la divorț, nu este permis.

Vampirium I: Iubește-mă așa cum sunt Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum