BÖLÜMÜ EPEY GECİKTİRDİĞİMİN FARKINDAYIM ÖZÜR DİLERİM SINAV HAFTALARIMA DENK GELDİ UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)
MULTIMEDIA DAKİ ŞARKIYA BAYILIYORUM :)
16.BÖLÜM
"Bu yemek işini atlattığım için ne kadar mutluyum anlatamam.Güzel bir akşamdı . Bir olay çıkıcak yemeğimiz zombilerin saldırısına uğrayacak diye çok korkuyordum ki tabi malasef öyle birşey olmadı.
Her neyse bu zorlu görevide atlattığım için buraya gelip günlüğüme yani sana yazmaya karar verdim.Günlük ne işe yarıyorsa artık ? Belki ilerde bu yazdıklarımı okuyup halime acıyabilmek için ? Bilmem . Herneyse."
Elimdeki kalemi günlüğümün arasına koyup önümde uzanan sonsuza kadar gidiyormuş hissine kapıldığım masmavi denize ve sahile vuran dalgalarına bakmaya başladım.
Her zaman ki gibi yine yalnız kalmayı başaramamıştım işte.Yanıma biri oturmuştu.Kafamı çevirmem ile bana sataşan o psikopatı görmem bir oldu.
Nefes alış verişimi sakin tutmaya çalışarak konuştum. " Ne istiyorsun ?"
"Dün gece gelmedin." dedi soğuk bir sesle. Öyle bir ses tonuyla söylemişti ki kalbini kırdığınız bir psikopat konuşsa bu kadar güzel söyleyemezdi. " Geliceğimi düşünmemiştin herhalde." dedim sakin davranmaya çalışarak.Ellerini yüzüne götürerek suratını kapadı.
" Pekala bak amacım seni taciz etmek yada rahatsız etmek değil . Tek istediğim dertleşebiliceğim bir kaç insan bulabilmekti . Telefon numaranı bir aralar küs olmadığım yakın arkadaşımdan almıştım. Orçun.Tanıyorsundur belki ayrıca..."
"Ne ?" .Orçun dan mı ? Orçun'un arkadaşımıydın ? "Ne ne ?" diye sordu haklı olarak."Sen ve Orçun arkadaş mıydınız ? O halde benim onun eski kız arkadaşı olduğumu da bilmen gerekir."
"Bilmiyorum.Sadece güzel bir kız ile tanıştığını söylemişti ve ikna edince numaranı alabilmiştim."
" Yani ? " lafı uzatmak istemiyordum .Çünkü bu git gide daha da garipleşiyordu.
"Yani si şu buraya Orçun ile barışmaya geldim . Ve ciddi sorunlarım var."
"Kimin yok ki ?"
"Senin yok."
"Aa dışarıdan mükkemmel bir hayata sahipmişim gibi mi görünüyor bay ukala?" dedim sinirle.
"Yanlış anladın demek istediğim. aileni bir trafik kazası sonucu kaybetmiş ve gidebilicek tek bir kimsesi yada dertleşicek tek bir arkadaşı olmayan kişi sen değilsin gibi görünyor." Gözleri dolmuştu elleriyle tekrar suratını kapadı.
" Üzgünüm.Dışardan bu şekilde gözükmüyor fakat insanlar la arkadaşlık edinmenin daha iyi yollarıda var. Sapık gibi onları tehdit ederek yanında tutamazsın."
"Git."
"Orçun dan bahsediyordun onu buraya çağırabilirim."
"Yağmur git."
"İyi de yanıma sen oturdun." Tam kalkıyordu ki elimle tutup "Otur." dedim ."Ben giderim."
Günlüğümü tutup eve doğru yürümeye başladım. Sanırım korkulucak bir bela değildi.Hatta onun için üzülmüştüm ciddi anlamda üzülmüştüm . Kimse bu kadar kötü şeyleri hak etmiyor .Eve geldiğimde annemle bozuk olan aramı daha da bozarak kapıyı çarptım ve yatağıma yattım .Telefonumu elime aldığımda Furkan'ı arayıp olanları anlatmak istedim ama sonra bundan vazgeçtim. Çünkü bundan sonra hayatımızda ne Özge kelimesini nede Orçun kelimesini ikimizde duymak istemiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA BİR ZAMAN
أدب المراهقينEski sevgilisinin yaptıklarını unutmaya çalışan Yağmur bir yandan nefret ettiği bir yandan da annesini çok özlediği için gitmek zorunda olduğu Balıkesir Altınoluğa koca bir yaz tatilini mahvetmeye hazırlanarak gelmişti . Yan komşusunun yakışıklı bir...