24.Bölüm -Normallik

867 39 8
                                    

-Merhabaa :) Biraz uzun olduğunun farkındayım ama bazı şeyleri toparlamam gerekti :) 

Bu arada yayınlamadan önce okumayı unutmuşum ve aynı yerler bir kaç kez yazılmış bunun için üzgünüm fakat şuan düzelttim :) 

24.BÖLÜM - NORMALLİK 

Sakin olmaya çalışarak yavaş adımlara Furkan'ın yanına gittim . Ezgi 'nin bu iyiliğimi sonra ödersin lafından anlayabilidiğim kadarıyla onu o aramıştı. Tam karşısına gelince durdum ve gözlerine baktım.Onu o kadar özlemiştim ki şuan herşeyi boşverip ona sımsıkı sarılıp defalarca özür dilemek istiyordum, salak olduğum için defalarca ....

"Sözünü tutucaksın sanıyordum." diyebilmiştim. Ah lanet olsun düşündüklerim ve söylediklerim arasındaki uçurum. Gözlerime bakmıyordu . "Tutucaktım zaten ." buz gibi soğuk bir cevap . "Ne oldu da vaz geçtin ?" dedim sakin ve hissiz konuşmaya çalışarak . " Yağmur bak, ben buraya haklıyım gördün mü demek için gelmedim." vay canına şuan cidden şaşırmıtım işte. Yutkundum . "Neden geldin o halde ?" derin bir sessizlik oldu . Yanına gittiğimden beri ilk kez gözlerime baktı . "Özür dilemek için geldim ." Gözlerine bakıp neler hissettiğini anlamaya çalıştım  fakat belli olmuyordu . "Ne için ?" diyebildim. "Sana küfür ettiğim için ne olursa olsun hoş değildi , özür dilerim." gülümsedim . Tekrar uzun bir sessizlik oldu."Haklıydın." dedim titrek sesimle .Başını aşağa eğdi . "Siktir et şimdi küfürü filan.Ben ... ; özür dilerim Furkan . Salağın tekiyim ,sana inanmak yerine ona inandım ama ben düşündüm ki kıskançlık yapıyorsun . Mantıklı konuştuğunu düşünemedim . Özür dilerim defalarca ." dedim ve istemsizce akan göz yaşımı sildim. "Salağın teki değilsin Yağmur , sen kızsın . Erkeklerin ne kadar ileri gidebiliceğini inan bilmiyorsun." dediğinde tekrar gözlerimi sildim ve gülümsedim ."Bunu söylediğin iyi oldu." dediğimde oda hafifçe gülümsedi. Tamam yeter artık şu mesafe gerçekten yeter . "Yeter artık ." dedim ve ona sımsıkı sarıldım . Tamam şimdi hüngür hüngür ağlıyordum . Hem onu kırdığım için hem onu çok özlediğim için hemde Orçun a olan sinirim için . Saçlarımı derin derin kokladı . Bunu yapmasını o kadar özlemiştim ki. Uzun süre birbirimize sarıldık.Ardından yavaşça boynumdan öptü . Gıdıklanmıştım ama sesimi çıkarmamıştım. Ağlayarak konuştum ağlamamı durduramıyordum . "Furkan ben çok yoruldum , ben arada kalmaktan çok yoruldum." ağlayarak konuşmak berbat birşeydi fakat kendimi durduramıyordum . "Sen bana küstükten sonra Ezgi lerde gitti . Değiştiğimi söylediler . Yanımda kimse yoktu hiç kimse , ardından konuşup sorunlarımızı hallettik . Tek sorunum sensin sanıyordum . Artık Orçun da hayatımda bir olay çıkaramaz diyordum . Furkan orda öyle bir konuşuşu vardı ki , gözlerime bakarak bana teşekkür etti . Erkek muhabbetlerine iyi eğlence oluyormuşum." Furkan derin bir nefes aldı ve dudaklarını birbrinice bastırdı kaşlarını çattığını da yeni fark ediyordum . " Keşke ... Diyiceğim ama artık geç olucak." dediğinde sustum .

Rüzgar suratıma estikçe ıslak suratımı üşütüyordu . Ardından yine sessizlik oldu . "Barıştık değil mi ? " suratıma bakmadı . "Tek bir şartla ." 

Gözlerine baktım , ne demekti şimdi bu . "Orçundan uzak durucaksın Yağmur , tek birşey bile duyarsam yada görürsem biter . Bu kadar net . " 

"Aynı okuldayız Furkan bunu nasıl yapmamı düşünüyorsun ?" gözlerime baktı . "Umrumda değil o çocuktan uzuk durucaksın anladın mı beni ? Ne derse desin ne söylerse söylesin tek kelime bile etmek yok . Bundan sonra onunla ilgili hiçbirşey yok anladın mı ?" dedi sinirli ve otoriter bir ses tonuyla.

"Benimle ilgili söylediği alaycı sözlere susuyim öyle mi ?" hiç duraksamadan söyledi ."Evet." 

"Üzgünüm ama..." beni susturdu . "Bende üzgünüm ama bu hiçbirşeyi değiştirmiyor Yağmur , ya bunu kabul edersin yada hayatından beni silersin sana bu kadar netim diyorum." sustum

BAŞKA BİR ZAMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin