Chapter 4

888 64 12
                                    


Emma's POV

"Trojúhelník!"

"Ilumináti!" ozývaly se ze všech stran výkřiky nejrůznějších teorií, co bych mohla předvádět. Plácla jsem se zoufale do čela v beznaději a zkusila jsem znovu obkreslit tvar onoho předmětu. Čas v přesýpacích hodinách už skoro vypršel a ani jeden z nich nedokázal uhádnout, o co šlo.

Tihle kluci tu hru nezvládají.

"Vymyká se nám to z rukou!" křikne Liam, když zbývá posledních pár sekund do konce časového limitu. "Vymklo se vám to už dávno," pomyslím si a beznadějně svěsím ruce podél těla.

"To opravdu ani jeden z vás nepozná včelí úl?" vydechnu a rozhlédnu se po všech v místnosti.

"Vypadalo to spíš jako čmelák v agonii," okomentoval to ležérně Louis, který měl ruku přehozenou okolo ramen Eleanor. Svalila jsem se na gauč vedle Nialla, jehož ruka ihned kopírovala Louisovu.

"To protože neumíš ocenit moji snahu," řekla jsem naoko vážně se založenýma rukama na prsou. "Chtěla bych vidět tebe." Vyzvala jsem ho, jeho úsměv se ještě víc rozšířil. Sebevědomí tomu klukovi rozhodně nechybí. Niall vedle mě se uchechtne, čímž obrátí Louisovu pozornost na sebe.

"Nialle, chceš k tomu snad něco dodat?" řekne vážně, jiskra pobavení v jeho očích. Niall jen s pohledem, jakoby se právě nic nestalo zakroutí hlavou a přitiskne si mně blíž k sobě.

"On mi snad nevěří!" křikne uraženě Louis a postaví se, aby si vyhrnul rukávy a dramaticky upravil kalhoty. Rozepne si pár dalších knoflíků na své košili a zaujme typický boxerský postoj. Dramaticky pomalu natáhne ruku k balíčku kartiček a ještě pomaleji si jednu z vrchu vezme a otočí jí k sobě. Harry naproti mně si dramaticky nahlas zívne, aby dal Louisovi najevo, že zatím ho vůbec ničím neohromil. Vedle Harryho sedí černovláska s kůží jako mléčná čokoláda. Několik dní po našem rozchodu nás seznámil a sotva jsem uviděla ten pohled, kterým se na něj dívala, věděla jsem, že je to pro něj určitě ta pravá. A jak to vzali kluci? Zayn věděl už delší dobu, že se něco děje a tak jsem se od něj dočkala přání, jak on to nazval 'mnoha probděných nocí' za což si vysloužil ránu do ramene. Liam a Harry nám to přáli, Louis si nemohl odpustit poznámku podobnou té Zaynově. Ale to by nebyl on, kdyby se nesnažil o vtip.

Louis kartou dramaticky obkrouží půlkruh, než ji strčí dospod balíčku a stoupne si dál od nás.

"Sledujte mistra," odkašle si a jednu ruku dá před sebe. Pohledy všech jsou jen a jen jeho, když začne předvádět něco, co se podobá... na co že se tohle vlastně podobá?

"Kouzelník?" tipne si Harry, načež ho Louis zpraží vražedným pohledem a on jen zvedne ruce na obranu a zaboří záda hlouběji do gauče. "Řekla bych, že jsi to právě podělal," řeknu směrem k němu šeptem. Dál sledujeme Louisovo počínání, zatímco se nám čas pomalu krátí.

"Slepec co se snaží číst?" tipne si Zayn, ale hned toho zalituje, protože ho Louis zpraží další dávkou jeho vražedných pohledů. Sborový smích se rozezní místností a Louis začne pomalu ztrácet nervy a zběsile gestikuluje rukama ve vzduchu. Posledních pár zrnek písku se přesype a Louis se vyčerpaně složí na zem.

"Pane mistře, smím se zeptat, co to bylo?" naoko zdvořile se zeptá Niall, pozorujíc Louise na podlaze. Ten se chytne za vlasy, silně za ně zatáhne a sedne si.

"Tohle je vážně těžší, než jsem si myslel," řekne s oddechem a utře si pomyslný pot z čela. "Byl to tatér!" objasní nám a sedne si zpátky k Eleanor, která jen těžko zadržuje smích.

Boyfriend [Sequel to Penfriend] ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat