Chapter 8

515 43 11
                                    

Emma's POV

"Nialle zalepíš mi to prosím? Nedosáhnu tam." poprosím Nialla, který rozvalený na posteli něco hledá na mobilu. Při zvuku mého hlasu zpozorní a když uvidí, jak bojuji s přilepením folie na svou lopatku tak se zvedne a jde mi pomoci. Tetování máme už skoro týden a zatím jde vše podle plánu. A tím nemyslím jen věci okolo tetování. O osobě ani vzkazech jsme neslyšeli ani slovo a já jsem zase schopná chodit po vile bez sebemenší známky strachu. Všechno je konečně tak jak má být a já si přijdu jako v pohádce.

"Tak a je to," s těmito slovy Niall přilepí poslední stranu folie přes mé tetování. Otočím se a mé oči instinktivně najdou to jeho. Jeho malý čtyřlístek je už plně zahojený a tak po něm lehce přejedu prsty. "Jsem rád, že jsi mně nakonec přemluvila." řekne upřímně a svoji rukou překryje tu mou. Nakloním se k němu a lehce se dotknu jeho rtů těmi mými, které přímo baží po těch jeho. Druhou ruku zapletu do jeho vlasů na zátylku a on ty svoje přesune na moje stehna. Pro mně je to ihned pokyn, abych vyskočila, což také udělám. Nohama pevně obemknu Niallovy boky a jeho ruce mne stále drží na spodní straně stehen. Na zádech ucítím chladný povrch zdi, na kterou mne Niall horlivě přitiskne a zvrátím hlavu dozadu. Na těle se mi tvoří husí kůže jak ze zdi, na kterou jsem přitisknutá ale hlavně z Niallových dotyků, které jsou čím dál vášnivější. Jeho rty se přesunou na můj krk, kde zanechávají vlhké cestičky. Otřesu se pod jeho dotykem a jeho ruce zmáčknou má stehna v tiché prosbě. Ruce sundám z jeho krku a nohy spustím z jeho pasu. Najdu rukama spodní lem jeho trička, které skončí někde v rohu místnosti. Když odhodím tričko, skloním se k jeho krku a každý jeho centimetr obdaruju polibkem. Znovu na něj vyskočím a on mne přišpendlí ke zdi.

 "Hej vy dva ste tam?" ozve se Louisův hlas za dveřmi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Hej vy dva ste tam?" ozve se Louisův hlas za dveřmi. Niall si zadýchaně opře čelo o mou hruď a mně ze rtů, které mám stále na jeho krku unikne tichý smích.

"Já je zabiju." povzdechne si Niall a pomalu mne spustí dolů. Dojde si pro svoje tričko a já stále stojím na místě a snažím se nesmát. Niall očividně stále vytočený si cestou tričko oblékne. V rychlosti si taky najdu tričko a rozejdu se za Niallem ke dveřím. Niall je otevře a za nimi stojí Louis, který měl právě v plánu bušit na dveře. Zarazí se a oba si nás přeměří od hlavy až k patě. Nervozně se podrbe na zátylku a dívá se na vytočeného Nialla.

"Ehm, nebudu se ptát proč má Emma obráceně tričko. Ale budeme objednávat jídlo, dáte si něco?" při slově jídlo, jakoby se z Nialla stal jiný člověk. Ihned mu na tváři naskočí úsměv a oči se mu rozjasní. Právě, když začne Louisovi diktovat svojí objednávku zazvoní mi mobil. Rozběhnu se zpátky do pokoje a začnu zběsile hledat mezi peřinami, kde ho slyším. Trvá mi trochu déle, než ho najdu, ale volající stále vytrvává. Musím se usmát, když na displeji uvidím jméno volajícího. Mark. My o vlku a vlk za dveřmi. Nebo vlastně na drátě.

Boyfriend [Sequel to Penfriend] ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat