Emma's POV
Z tvrdého spánku mne probudà chladný vzduch, který mi fouká do tváře. OtÅ™esu se, když se mi na tÄ›le vytvořà husà kůže a pomalu otevÅ™u oÄi. Nemohu se hýbat a kolem sebe vidÃm jen neproniknutelnou tmu. SlyÅ¡Ãm obÄasné ukápnutà kapky vody, zvuk ale jakoby pÅ™icházel z velké dálky. NÄ›co stále táhlo má vÃÄka dolů a já nemohla pořádnÄ› otevÅ™Ãt oÄi abych zjistila, kde to vlastnÄ› jsem. ChtÄ›lo se mi spát, každou chvÃlà bylo těžšà udržet se pÅ™i vÄ›domÃ. Hlava mi padla na stranu, tÄ›lo zaÄalo znovu chabnout. NesmÃm usnout, nesmÃm.
Prudce se nadechnu a s doÅ¡iroka otevÅ™enýma oÄima hledÃm kolem sebe. NevÃm, jak dlouho jsem spala od té doby, co jsem odpadla. Moje mysl se koneÄnÄ› vyÄistila a já byla schopná racionálnÄ› pÅ™emýšlet. ChtÄ›la jsem se zvednout ze židle, ale bránily mi v tom provazy, které držely mé nohy a ruce na židli. Snažila jsem se osvobodit vÅ¡emožným trhánÃm za provazy, nic ale nepomohlo. V mÃstnosti, ve které se nacházÃm je tma, na kterou si moje oÄi jen těžko zvykajÃ. VidÃm jen tenký proužek svÄ›tla prosvÃtajÃcà skrz dveÅ™e. DÃky tomu se v mÃstnosti alespoň trochu orientuju.
S námahou si vybavuji pár momentů, kdy jsem se probudila po tom, co mně unesli.
DÃky prudkému zatoÄenà se moje bezvládné tÄ›lo sveze po podlaze auta na druhou stranu. Moje hlava narazà do nÄ›Äeho tvrdého a to mnÄ› probere. SnažÃm se otevÅ™Ãt oÄi. Jediné co vidÃm, než znovu upadnu do bezvÄ›domà jsou vysoké budovy Londýna.
Znovu se probudÃm s bolestà hlavy, dÃky pÅ™edchozÃmu nárazu. OtevÅ™Ãt oÄi již nenà tak namáhavé a proto se zkouÅ¡Ãm posadit. Po chvÃli se mi to i podařà a můj pohled ihned padne na dvÄ› osoby sedÃcà vepÅ™edu. NacházÃm se v nÄ›jaké dodávce. PÅ™ednÃm oknem vidÃm jen stromy, vezou mnÄ› nÄ›kam za mÄ›sto. Jeden z únosců vstane a pÅ™eleze ke mnÄ› do dodávky, v ruce držà kapesnÃÄek. VyděšenÄ› se natisknu na stÄ›nu dodávky co nejdál od nÄ›j, jako bych snad mÄ›la nÄ›jakou možnost úniku. Nepomůže mi žádný vzdor, znovu upadám do bezvÄ›domÃ.
Dodávka zastavà a já se namáhavÄ› snažÃm zvednout ze studené podlahy auta. Mé tÄ›lo je ale jakoby paralyzované, vÃÄka mi znovu těžknou. Dál se nesnažÃm pohnout, vÅ¡echnu svou energii soustÅ™edÃm na to, abych zůstala vzhůru. DveÅ™e za mnou se otevÅ™ou dvÄ› silné ruce mne vezmou do náruÄe. Dále to již nevydržÃm a znovu ztrácÃm vÄ›domÃ.
To je moje poslednà vzpomÃnka, pak jsem se probudila tady. PozornÄ› poslouchám, jestli venku neuslyÅ¡Ãm hlasy. Zdá se, že jsem tu sama a tak se i se židlà snažÃm posunout po mÃstnosti. BláhovÄ› si myslÃm, že najdu jeÅ¡tÄ› druhý východ. NÄ›kolik desÃtek minut jsem se posouvala po prázdné mÃstnosti, než jsem to vzdala. Panika, kterou jsem zatÃm úspěšnÄ› držela na uzdÄ› se na mne teÄ navalila v plné sÃle a já zaÄala breÄet. Slané slzy mi stékaly po tvářÃch, provazy mi již rozedÅ™ely kůži na rukou i na nohou do krve. Rány zaÄÃnaly pálit a dÃky pocitu bolesti na mne dolehla jeÅ¡tÄ› vÄ›tÅ¡Ã panika. V záchvatu zoufalstvà jsem se snažila kÅ™iÄet o pomoc, ale dÃky drogám, které mi dali a pláÄi ze mÄ› pokaždé vyÅ¡el jen chraplavý zvuk. Snažila jsem se zhluboka dýchat, abych se alespoň trochu uklidnila, mé plÃce ale jakoby svazovalo nÄ›co, co mi bránilo dostat do nich dostatek Äerstvého vzduchu.
ČTEŠ
Boyfriend [Sequel to Penfriend] ❌
FanfictionJeho srdce je zlomené, ona mu chce pomoct. On ale její pomoc odmítá, žije v mlze. Jednou se to ale změní. Dostanou se na povrch Emminy city k Niallovi? Co se stane s Harrym? Odolají nástrahám, které na ně společně s láskou čekají? Příběh, který...