dün tam muzlu sütümü içerken bizim halısahadan erto aradı. napıyon falan diye konuşurken fenerbahçe - galatasaray maçına geldi konu beraber izleyelim dedi bildiği bir kafe varmış sağlam kızlar var gidelim kanka çok pis ortamım var dedi. herneyse akşam oldu gittik kafeye oturduk bu iki tane kız çağırmış ama kızları görseniz nasıl güzel. ben fenerbahçeliyim kızlarda galatasaraylı ertoda galatasaraylı kızlar gelince bende yavşama ayağına galatasaraylıyım dedim. valla döneklikten değilde bazı konularda takımımız yardımcı olsun bize. maç başladı herşey güzel ama kafeyi görseniz nasıl kalabalık sağımız soğumuz fenerbahçeli bi biz galatasaraylıyız. çayımızı içtik diyecemde çay, çay değildi amk bi sike benzemiyordu birde üstüne çay başı iki tl ödedik. herneyse maç bir-sıfır bitti herkes nasıl seviniyor yanımızda muslera olsa amuda kalkarak sikecekler o derece tam o sırada yavşadığım kız 'aman ya yenildik' dedi bende boş dururmuyum 'fenerbahçenin amına koyayım sana birşey olmasın' dedim deyiş o deyiş adam tamda televizyonun sesini kıstı şuan hastaneden yazıyorum burda çay beleş üstüne üstelik burdada lig tv var keşke maçı burda izleseydim yanımdaki amcada çok iyi şuan sanırım uyuyor yüzü morarmış üstünede beyaz çarşaf örtmüşler üşümesin diye ay kıyamam ya.
ehueheuheeuhe