Část 1

2.5K 90 0
                                    


Šel jsem s mými poskoky do Velké síně. A co mě tam nepotkalo? Ty mě protivící se žáci z Nebelvíru. Shlukovali se okolo nějaké dívky, která seděla na lavici a dělala něco s hůlkou. Potom co jsme přišli blíž jsem poznal co to bylo za dívku. Ty vlasy jsem poznal. Grangerová.

,,Co to děláte," řekl jsem svým ignorantským tonem, který jsem tak dlouho cvičil. Hermiona se vylekala tak až jí spadla hůlka pod stůl. Ohla se pro ní a když se s ní vracela uhodila se o lavici do hlavy. Mý spolužáci ze Zmijozelu se uchechtli a já je umlčel svou rukou.

,,A co tu děláš ty Malfoyi?'' z davu vylezla jedna rudá hlava ihned jsem poznal kdo to je. Všichni z jejich rodiny mají blbý řeči.

,,Chtěl jsem se jenom podívat co se tu děje Weasley.'' zakabonil jsem se na něj. Hermiona si pořád mnula hlavu. Voněla pergamenem, posekanou trávou a mentholovou zubní pastou jako vždy. Prsty si prohrabávala vlasy, vůně se ještě víc rozprostřela po okolí.

,,No tak zase můžeš jít.'' ten otravný Weasley prostě musí mít poslední slovo.

,,No chtěl bych se taky podívat jestli můžu.'' zeptal jsem se a koukl na Hermionu.

,,Ne nemůžeš.'' řekl Freďák Weasley, který mě už celkem sere.

,,Ale no tak Frede,'' překvapivě řekla Hermiona. Všichni se na ní podívali. ,,Něco bych mu mohla ukázat.'' podívala se na mě , asi podle ní, svůdným pohledem. Nechápu proč a proto jsem na ní mrkl. Zvedla hůlku a ...

Hermiona:

Nenapadlo mě nic jiného než s důvtipem ho ponížit.

,,Aquamenti,'' zvedla jsem hůlku a na Malfoye vyprskl proud vody, který splach jeho i jeho poskoky na zem. Všichni z Nebelvíru se začali smát a já se jim nedivým. Malfoyovi se z mě neznámého důvodu zvedli koutky úst, ale úsměv mu rychle zmizel. Rychle se vymrštil, hůlku na mě namířil i s jeho kumpany.

,,Ty šmejdko,''řekl s vražedným výrazem.

,,Ale, ale to ty si chtěl, ať ti něco ukážu a já před tím zkoušela tohle kouzlo.'' Malfoyi uvolil ruku a ta mu spadla podél těla. Naštvaně se otočil a vyšel ven z Velké síně.

Doufám, že se vám tato povídka zalíbí :)

I'll break your heart (HPFF Dramione) √Kde žijí příběhy. Začni objevovat