Část 20

816 35 2
                                    

Hermiona:

Otevřela jsem unaveně oči a uviděla stejný tmavě zelený strop. Takže jsem stále v Komnatě nejvyšší potřeby. Koukla jsem se okolo sebe a poznala jsem, že ležím na stejném gauči jako když jsem sem přišla, ale vím, že jsem neusnula. Pamatuju si, co se stalo. Pamatuju si jak na mě Draco seslal Mdloby na tebe. Trochu nemotorně jsem se posadila a promnula si spánky. Zaposlouchala jsem se, ale tentokrát jsem nic neslyšela. Postavila jsem se a chvilku čekala až se mi přestane motat hlava. Proč to udělal? A za kým se to ohlížel? Ptala jsem se sama sebe a samozřejmě jsem to chtěl zjistit. Vyšla jsem z Komnaty nejvyšší potřeby a vůbec nevěděla kam jít. Sedla jsem si na schody a přemýšlela jsem, kam by asi šel. Neměla jsem ponětí. Snažila jsem si vzpomenout, na kterých místech jsme Draca viděli nejvíc. Vlastně jsme ho opakovaně vídali jen na jednom místě. Astronomická věž. Zvedla jsem se a vydala se směrem k té věži. Lidi do mě vráželi a já do nich. Běžela jsem po schodech nahoru a doufala, že běžím tím správným směrem. Jakmile jsem věděla, že mi zbývá posledních pár schodů, zpomalila jsem a snažila jsem se být potichu. Koukala jsem se na schody a jakmile jsem nemohla šlápnout na žádný další, vzhlédla jsem a porozhlédla se po celém obvodu věže. Uviděla jsem Draca sedícího na okraji s nohama svěšenýma přes okraj, jak pozoruje okolní krajinu. Šla jsem potichu k němu.

,,Draco?'' trochu polekaně se na mě otočil.

,,Hermiono, co tu děláš? Jak si mě tu našla?'' ptal se mě a vstával ze sedu. Koukala jsem se mu do očí. Proč tu vlastně? Ani já nevím. Běželo mi v hlavě.

,,Byli jsme spolu v Komnatě nejvyšší potřeby a ty si na mě seslal Mdloby na tebe. Přemýšlela jsem, kde všude jsem tě našla a napadlo mě, že tady. A jsi tady. Hlavně jsem se chtěla zeptat proč si to udělal," oddychla jsem si. Draco se na mě díval a potom uhnul pohledem do země.

,,Chtěl jsem tě chránit," řekl tichým hlasem, který byl taky z části tajemný. Trochu nervózně jsem se zasmála.

,,Před čím?" zeptala jsem se ho. Ustrašeně se na mě podíval. Úsměv mi z tváře zmizel. Pochopila jsem, že to nebude jen nějaká prkotina.

,,Před nimi a taky... přede mnou samotným," v jeho očích jsem viděla náznak slz. Draco Malfoy, že by brečel? To mi nešlo do sebe.

,,Ale já se tě nebojím," řekla jsem.

,,Ale měla bys," okřikl mě Draco až jsem nadskočila. Opatrně jsem udělala pár kroků k němu, abych mu dosáhla na rameno, na které jsem mu položila dlaň.

,,Draco..." odmlčela jsem se a usmála se. ,,Nechápala jsem, co se mezi námi děje, ale teď... už to vím. Zamilovala jsem se do tebe." Draco ke mě zvedl pohled. Viděla jsem v jeho očích jiskřičky, ale náhle se jeho pohled změnil. Setřásl mou ruku a mě spadly koutky.

,,Nemůžeš mě milovat," rozkřikl se. Vytáhl z kapsy hůlku. Ustoupila jsem o pár kroků dozadu.

,,Draco prosím. Nemusíš to dělat," snažila jsem se ho přemluvit, ale on sám nechtěl. Oči se mi naplňovaly studenými slzami, které následně zkapávaly dolů po mých horkých tváří.

,,Ale já musím Hermiono! Jinak ublíží těm, co miluju a dokonce i mě!" křičel na mě Draco a slzy padaly čím dál tím víc.

,,Prostě spolu nemůžeme být," dořekl a zvedl hůlku.

,,Zapomeň,"


***

Ahoj všichni tak jsem tady s novým dílem a epilog bude buď dneska nebo zítra ráno, ale mělo by to být velmi brzy.

Love you :)

I'll break your heart (HPFF Dramione) √Kde žijí příběhy. Začni objevovat