Část 11

966 44 6
                                    

Hermiona

Pár dní poté:

,,Ale nech to plavat,'' odbíjela jsem stále Rona. Pořád se mi omlouval a přesvědčoval se jestli mi nic není. Šli jsme všichni tři z Nebelvírské společenské místnosti do Velké síně na snídani. Ještě jsem si nevzala habit a byla jsem ve fialovém tílku a černé sukni. Harry ani Ron také neměli habit, ale u nich je to obvyklé. Harry poslední dobou nic neříkal a ani se moc neusmíval. Bez dalšího povídání jsme došli do síně a sedli si ke stolu. Sedla jsem si vedle Ginny, která vypadala velmi zkroušeně.

,,Ahoj Gin. Co se děje?'' zeptala jsem se a ona se ke mě naklonila.

,,Dean se se mnou rozešel,'' zašeptala mi do ucha a popotáhla. Pohladila jsem jí po zádech a ústy naznačila ''Je mi to líto''. Kývla a usmála se. Podívala jsem se před sebe, kde seděl Harry. Zrovna si naléval pomerančový džus a na talíř si dával vajíčko z misky před ním. Odkašlala jsem si, až se Harry lekl a pár kapek vylil na ubrus. Pokrčil nad tím rameny a tázavě se na mě podíval. Nenápadně jsem kývla směrem k Ginny. Lehce kývl hlavou a já doufala, že to pochopil správně.

,,Ahoj Ginny,'' řekl mile a usmál se na ní. Gin pomalu zvedla hlavu a úsměv mu nuceně oplatila.

,,Ahoj Harry. Jak se ti vede?'' zeptala se Ginny zdvořile. Potřebují nějaké rozveselení. Harry se předklonil a opřel si lokty o stůl tak, aby nic neshodil.

,,Mám se fajn Ginny. Už se těším na dnešní zápas. Půjdeš tam, že jo?'' po té otázce jsem přestala vnímat vše ostatní a zamířila se na postavu u dveří. Světlé vlasy mu skákaly okolo a modré oči prohledávaly celou místnost, jako by něco hledal. Ve chvíli, kdy se naše oči střetly, po zádech mi přeskočil nepříjemně mrazivý chlad. Jeho oči se na mě koukali vražedným pohledem za to já jsem ho celého sjížděla od hlavy k patě. Jako vždy byl elegantně upravený. Jeho celkový dojem kazily už jenom Crabe a Goyle, kteří se kolíbali za ním, ale na něm se nic nezměnilo. Rychle jsem otočila hlavu zpět k jídlu, aby jsem odvrátila svou mysl na něco jiného, ale stejně to nepomohlo. Jakmile jsem zavřela oči stále jsem ho viděla na očních víčkách. Něco, mě neznámého mě praštilo zezadu do hlavy. Prudce jsem se otočila, ale nic tam nebylo. Koukla jsem se pod lavici a tam byl zmuchlaný zelený papír. Vzala jsem ho a schovala pod stůl.

Ahoj zlatíčko,

sejdeme se ve dvě hodiny u prefektských koupelen :)

- D.

Přečetla jsem si rychle a papír znovu zmuchlala a nenápadně ho strčila do podprsenky. - D, kdo by to mohl být, ptala jsem se sama sebe. Draco? Ne, co si tu lžu. Ten by mi nikdy nenapsal zlatíčko. Dean Thomas? To je pravděpodobnější. Ale proč to posílá mě? Nerozešel se právě s Ginny? Chce po mě zase domácí úkol? Nebo něco jiného?

_________________________________________

Tak doufám, že nová kapitola se vám líbí. Názory a klidně i kritiky mi určitě pište :)

Co myslíte? Kdo tam bude? Draco nebo Dean?

I'll break your heart (HPFF Dramione) √Kde žijí příběhy. Začni objevovat