10. Bölüm

58 5 5
                                    

Baekhyun'u duvara dayadım ve alt dudağını kavradım. Baek ellerini saçlarıma geçirdi ve çekmeye başladı. Boynumdan terler akmaya başlamıştı. İkimiz de terli ve tutkuluyduk. Poposundan kaldırdım ve bacaklarını belime sarmasına izin verdim. Onunla yatağa oturdum. Biraz daha öpüştük. Sonra ayrıldım ve tişörtünü çıkardım. O da ellerini benim tişörtüme attı ve çekip çıkardı. Onu yatağa yatırdım. Boynunu öpmeye başl-

Yanağımda hissettiğim acı ile inledim. Gözlerimi açtım ve halı ile göz göze geldim. Yere düşmenin etkisiyle kendime geldim ve yerden kalkıp yatağa oturdum. Şimdi, o gördüklerim.. Rüya mıydı? Sanırım hentai izlemeyi bırakmam gerek... Yatağıma geri uzandım ve rüyamı kaldığı yerden devam ettirmeye çalıştım. Nerede kalmıştım? Evet! Baekhyun'un boynu!


"Chanyeol! Saat on iki oldu, hayvan gibi yatıyorsun hala! Kalk artık! Baekhyun da geldi. Hadi!"


"Ne?! Baekhyun mu?!" Yataktan hışımla kalktım ve giyindim. Bugün bizim evde kahvaltı yapıp gezecektik. Cumartesinin keyfini çıkaracaktık. Sapık hayallerimi yatağımda bırakıp salona geçtim. Onlara bu gece devam etmeyi düşünüyordum.


"Hoşgeldin!" diyerek Baekhyun'a sarıldım. Annemlere belli etmemeliydik. Her zamanki gibi takıldık. Yoksa şu an çoktan onunla iç içe geçmiş olurduk. Rüyamı da düşününce yüzde bin gibi bir ihtimal doğuyordu. Chanyeol! Rüyayı bir süreliğine unutur musun artık?!


Baek'le birlikte masaya oturduk. Annem her zamanki gibi Baekhyun geldiği için daha çok çeşit çıkarmıştı. Bazılarıyla yeni tanışıyordum.


"Oha! Evde portakal reçeli mi vardı? Kendisini ilk defa görüyorum. Merhaba ben Chanyeol sayın portakal reçeli. ANNE! Niye daha önce görmedim ben kendisini acaba?"


"Abartma Chanyeol. Yeni aldım zaten."


"Anne. Üç gün önce alışverişe gitmiştin. Kendisi tam olarak üç gündür evde. Demiyorsun Baekhyun'u senden daha çok seviyorum diye."


"Chanyeol! Rüyanda dürttüler mi seni? Ne bu şiddet sabah sabah? İkinizi de seviyorum ben. Biliyorsun. Neyse. Hadi kahvaltınızı yapın. Geliyorum ben şimdi."


"İyi misin sen? Portakal reçeli için kızılır mı annene? Çok istiyorsan ben sana her gün alırım."


"Ya.. Hem kaynanasını hem de müstakbel eşini ne de çok severmiş! Ay duygulandım biraz!"


"Chanyeol! Sussana, duyacaklar şimdi! Harbiden dürttüler mi seni?"


"Dün gece hentai izledim Baekhyun. Rüyamda da seni gördüm. Anla artık. Sabaha enerjik uyandım."


"Seni yukarıya havale ediyorum. Bir de pişkin pişkin söylüyorsun bana! Şey.. Çok mu ileri gittik? Yani rüyanda.." Kahkaha attım.


"Demek merak ettin!"


"Tamam demedim bir şey. Cıvıklaşma." Bir kahkaha daha patlattım. O da güldü. Babam da geldi ve baş köşeye oturdu.


"Evet.. Aile reisiniz olarak sofraya teşrif ettiğime göre.. Yumulun!"


~~~~


"O kadar çok yedim ki biri karnıma dokunsa bütün hepsi dışarı çıkacak gibi hissediyorum!" Baekhyun'un karnına dokundum.

Our Little WorldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin