"Be-benim yüzümden mi? Ben ne yaptım ki?"
Chun Hei ses çıkarmadı. Jongin önce Sehun'a, sonra Chun Hei'ye baktı.
"Cevap versene. Sehun ne yaptı? O ne alaka? Suçunu başkasına mı atmaya çalışıyorsun?"
Chun Hei gözyaşlarını sildi ve ayağa kalktı. Sinirli, hatta kızgın görünüyordu.
"Ne mi yaptı? Daha ne yapacak? Aşıktım ben ona! Geçen seneden beri onu takip ettim. En sonunda bu yıl ona açıldım. Kız olduğumu yok sayarak! Gururumu hiçe sayarak! O ise bana ne dedi? Ben başkasından hoşlanıyorum! Kalbim kırıldı. Araştırdım. O kız her kimse bulacaktım ve onunla Sehun için kavga edecektim. Ama o kişi... Sendin. Sendin Jongin. Sendin. Telefonunun her yerinde fotoğrafların vardı!"
Biraz soluklandı ve yerine geri oturdu.
"Ben de ondan intikam almak istedim. Beni sevdiğini biliyordum. O yüzden seninle çıktım. Size gelince.." dedi ve ben ve Baek'i parmağıyla gösterdi. "Onları tanıştıran sizsiniz. Sizden bu yüzden intikam almak istedim."
Sehun'a baktım. Gözleri dolmuştu. Birden sandalyesinden kalktı ve merdivenlere koştu. Baekhyun, Jongdae ve Junmyeon da peşinden gitti. Yerimden kalktım ve Chun Hei'nin karşısında dikildim.
"Burayı terk et! HEMEN!"
"Zaten istediğimi aldım Chanyeol. İstediğin kadar kovabilirsin." dedi ve çantasını alıp gitti. "Yanına kalmayacak" diye fısıldadım. Kesinlikle yanına kalmayacaktı. Hemen Jongin'in yanına gittim. Diğerleri de geldi. Aramızda ufak bir uğultu oluşmuştu. Kimse olanları sindirememişti. Jongin ağlıyordu. Hissizdi. Sadece karşıya bakıyordu. Gözyaşları istemsiz akıyordu.
"B-Ben veya S-Sehun açıklama yapmadığı sürece k-kimse bu konu hakkında konuşmayacak." Onayladık. Jongin cebinden telefonunu çıkardı ve birini aradı.
"Junmyeon. Neredesiniz? Sehun yanınızda mı? Tamam. Tamam geliyorum. Ona bir şey belli etmeyin."
Jongin kalktı ve merdivenlere koştu. Biz de peşinden koştuk. Jongin önde biz arkada yürüdük. Alışveriş merkezinin arkasındaki bir ara sokağa girdik. Biraz ötede onları gördük. Sehun kaldırıma oturmuş hala ağlıyordu. Baek onun yanına oturmuş, diğerleri ayaktaydı. Jongin ile birlikte yanlarına gittik. Sehun Jongin'i görünce kalkmaya çalıştı fakat Jongin onun kolunu tutup yanına oturdu.
"Bizi yalnız bırakırsınız değil mi beyler?"
İçimizden gelmeyerek uyuşuk bir sesle evet dedik. Baekhyun da Sehun'un yanından kalktı ve bize katıldı. Alışveriş merkezine geri dönüş yoluna koyulduk. Önümüzdeki binayı geçince hemen arkasına saklandım ve onları izlemeye başladım. Baekhyun yanıma geldi ve fısıldadı.
"Chanyeol. Ne yapıyorsun? Çocuk senden bir şey rica etti."
"Şşşt Baek! Sus da izleyeyim."
Diğerleri de gitmekten vazgeçip yanıma geldiler. Onları izlemeye başladık.
"Çocuklar, bu yaptığımız çok yanlış."
"Olabilir." dedi Tao ve yanıma geldi. Baek de sonunda vazgeçip yanıma geldi.
"Sehun ne dedi? Bir şey söyledi mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Little World
Fanfiction"Yıldızları görüyor musun Baekki?" "Evet Yeolli." "İşte sen onlardan daha parlaksın."